Не розумію чи вважати те, що зі мною зробили спробою згвалтування
Пройшло вже 6 років і тільки зараз усвідомила, що можливо це було воно чи це був просто випадок через мою дурість
Того року багато знайомих дівчат або вийшли заміж, або мали стосунки. А я до того часу не мала ніяких стосунків ніколи. Це мене пригнічувало сильно. І того літа ніби гальма зірвало. гулянки, багато випивки. І це так на мене не схоже, бо зазвичай так себе не поводжу. Але навіть коли напивалася, то контролювала себе і давала зрозуміти хлопцям, що далі поцілунків і обіймів одразу без стосунків нічого не буде. Зірвалася лише раз - коли ми напилися на річниці випуску з однокласником і спробували переспати. спробували, бо у мене вагінізм. і там точно все було за взаємністю і я все добре пам'ятаю.
але потім ми з друзями поїхали на фестиваль. там, звичайно ж, багато пили. і ось на одному з концертів до мене почав підкатувати один хлопець. я була сильно п'яна. через 5 хвилин ми вже цілувалися. а потім він наполіг, щоб ми пішли випити пива. Пригадую, що він мені навіть сам купив, але пила його лише я. Потім наполіг, щоб я пішла до туалету і ми пішли у наметове містечко. Тільки зараз розумію, що швидше за все він мені щось підмішав, бо далі все як у тумані. Єдине, що пам'ятаю - ми лежимо у наметі, говоримо і цілуємося. пам'ятаю, як кажу йому, що цнотлива, а він каже, що це не проблема. а потім темна пляма і я вже прокидаюся сама у наметі у вдягненому навиворіт одязі. далі вже подруги розказують: одна з них хотіла у мене щось перепитати, відкрила намет, а там я у якомусь непевному стані і цей чувак швидко закриває намет. потім друга пізніше знайшла у наметі використаний презерватив. але у цього хлопця так нічого і не вийшло, бо по-перше тоді я не відчувала дискомфорту як від першого разу, по-друге - в кінці літа сходила до лікаря і він підтвердив, що я і досі цнотлива. підозрюю, що мій вагінізм мене врятував, бо намучившись він псіханув і втік. але страшно подумати що було б, якби у нього вийшло.
я не пам'ятаю чи давала згоду, бо тоді була п'яна і дурна, але навряд я б одразу дозволила комусь незнайомому так одразу, якби була при свідомості. Це просто моя дурість, чи це таки було не так?
мені страшно, що це дійсно могло статися зі мною. прошу, не засуджуйте мене, бо я сама себе за це зневажаю.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Навряд чи хто стане Вас засуджувати.
Проте в ситуації багато чого незрозумілого.
По-перше, складно говорити про те, що це було. Тому що Ви нічого не пам'ятаєте. Якщо Ви не давали згоду на інтим, то це 100% згвалтування, а якщо давали згоду - відповідно ні. Але ж Ви цього напевно не пам'ятаєте.
По-друге, навіщо пили багато алкоголю? Що таким чином намагалися досягнути? Розкріпоститися? Перебороти вагінізм? Чи для чого? Мета?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336204 для Павел Леонидович Басанский
Конкретно у цьому випадку пила, бо просто хотілося повеселитися і побути у стані ейфорії. на інтим я точно не розраховувала. і не думала про наслідки. і ще дуже дивує, що він знав, що у нашої компанії є багато своєї і кращої випивки, але все одно пригостив пивом.
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
цитата:
Конкретно у цьому випадку пила, бо просто хотілося повеселитися і побути у стані ейфорії. на інтим я точно не розраховувала. і не думала про наслідки.
Дивіться, я запитав, НЕ навіщо пили, а навіщо БАГАТО пили? А це зовсім не одне й те саме. Просто випити НЕвелику кількість алкоголю - це про повеселитися та ейфорію, як Ви і писали. А випити БАГАТО алкоголю, про що Ви й говорите в своєму запитанні:
цитата:
там, звичайно ж, багато пили. і ось на одному з концертів до мене почав підкатувати один хлопець. я була сильно п'яна. через 5 хвилин ми вже цілувалися. а потім він наполіг, щоб ми пішли випити пива. Пригадую, що він мені навіть сам купив, але пила його лише я.
то зовсім НЕ про повеселитися, а більше про ЗАБУТИСЯ, відключити свою свідомість, зняти психологічні блоки тощо.
Тим більше, коли п'єте сама - як того разу пиво (а підмішано-не підмішано - то вже друге питання і воно зв'язане зі звичкою не думати про наслідки пиття з незнайомим хлопцем і самій).
Навіщо погоджувалися пити ТАК багато і самій?
Коли щиро відповісте собі на це питання, багато чого зрозумієте про себе.
Тому, вважаю, що Ви не повністю відверті з собою, і зі мною, виходить, теж.
Доповнення від автора
мабуть треба було уточнити, що ми ішли "дозаправитися" великою компанією поки у концертній програмі була технічна перерва і мали повертатися назад усі разом. і на місці пили всі те, що у нас було, просто він по дорозі купив мені стаканчик.
але, я чесно не пам'ятаю як, ми відкололися від усіх і опинилися у наметі. я цього точно не планувала, бо мав виступати гурт, який я дуже хотіла послухати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336208 для Павел Леонидович Басанский
мабуть треба було уточнити, що ми ішли "дозаправитися" великою компанією поки у концертній програмі була технічна перерва і мали повертатися назад усі разом. і на місці пили всі те, що у нас було, просто він по дорозі купив мені стаканчик. але, я чесно не пам'ятаю як, ми відкололися від усіх і опинилися у наметі. я цього точно не планувала, бо мав виступати гурт, який я дуже хотіла послухати.
психолог онлайн
цитата:
чи це таки було не так?
А какой вопрос Вас интересует?
Вы хотите узнать у психологов, было изнасилование или нет?
психолог онлайн
Добрий вечір.
З Вікіпедії : Зґвалтува́ння — статевий злочин, що полягає у вчиненні статевого акту або проникненні (вагінальному, анальному, оральному) в тіло людини геніталіями чи будь-якими іншими предметами без свідомої добровільної інформованої згоди на ці дії.
Але як на мене питання в тому, як ви це переживає е.
І читаю, що
цитата:
засуджуйте мене, бо я сама себе за це зневажаю.
Це запит на перейменування роботу з психотерапевтом, по хорошому. Бо тут порушені ваші кордони, і при цьому ви за це зневажає е себе.
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
цитата:
я чесно не пам'ятаю як, ми відкололися від усіх і опинилися у наметі. я цього точно не планувала, бо мав виступати гурт, який я дуже хотіла послухати
Я вірю, що Ви не пам'ятаєте цього, і навіть не планували. Я писав про інше. Якраз про дію алкоголю, яка знімає у людини контроль за свідомою поведінкою. Навіщо знімали контроль? Чи Ви не думали, що може таке статися і Ви втратите контроль? Це було в перший раз?
цитата:
мабуть треба було уточнити, що ми ішли "дозаправитися" великою компанією поки у концертній програмі була технічна перерва і мали повертатися назад усі разом. і на місці пили всі те, що у нас було
Тобто, якщо я правильно зрозумів, це було наче колективне навіювання, як гіпноз? Всі йдуть і п'ють ВСЕ, що принесли і ВІДМОВИТИСЬ ПИТИ ніхто не може і не хоче, бо типу МИ Ж РАЗОМ?!
І виходить, в такі моменти Ви собою теж НЕ керуєте, а Вами керує КОМПАНІЯ як якийсь ГІПЕРМОЗОК?!
Підпадаєте під вплив колективу? Не самостійні?
Тоді зрозуміло, чому потім підпали під вплив того хлопця - тому що взагалі Вам ВЛАСТИВО підпадати під вплив. Спочатку компанії, з якою випивали, потім незнайомого хлопця, з яким пішли до намету, а далі хто буде? Хто буде наступний, під чий вплив Ви підпадете? І куди з ним або з ними підете?
Вас подібне не лякає? Я, чесно кажучи, вже злякався б.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня! Якщо через шість років Вас все ще турбує та подія, отже залишилося щось дуже важливе внутрішнє, що досі не вирішене. А питання про зґвалтування чи ні, є лише верхівкою айсбергу. Як склалося особисте життя у Вас зараз? Що відбувалося у Вашому дитинстві? Які стосунки з батьками?
На перший погляд, різні питання, насправді, між собою дуже пов'язані і можуть дати можливість зрозуміти, чому Вам так важливо знати, чи був тоді примус та насилля, бодай, і психологічне...