Я більше так не можу
Мені дуже погано я вже більше так не можу . В мене напевне ОКР і багато дитячих травм це все впливає на моє життя та особисте , заважає нормально жити . Я незнаю, що мені робити .Сьогодні все дуже погано другий день я нічого не роблю і не можу нічого робити я просто лежу і дивлюсь як моє життя руйнується . Мені здається ,що я не вмію жити і все за, що я не візьмусь буде не правильно , що я незнаю як правильно все робити навіть звичайні речі бо все , що я буду робити буде не правильно . Я не живу а просто існую . Немаю фінансів на психолога , і на безкоштовного теж не можу так як я живу не в місті і з цим дуже проблемно тут . В мене немає ніякого виходу . Мені здається я більше не зможу так жити з цими всіма думками я незнаю як функціонувати відчуваю себе овочем , мені здається я незнаю як правильно мислити навіть ,я взагалі не можу нічого робити . Я писала вже психологам мені сказали що в мене багато проблем травми ОКР і тд . Читаючи їхні відповіді я зрозуміла , що взагалі не можу жити бо в мене одні травми я незнаю чого я хочу ці всі думки просто кожну секунду крутяться у мене в голові , хочеться просто здатися щоб не мучитись .Я незнаю навіть як вам детально описати мій стан , щоб ви зрозуміли як це коли я незнаю що правильно що не правильно як жити ? Як бути собою ? Ким бути?і тд
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
Коли мені дають багато порад або багато інформації ,наприклад роби так, щоб було легше , стань самодостатньою і тоді в відносинах все буде добре , сходи до психолога , тоді я дуже сильно розгублююсь і взагалі незнаю ким бути і що робити в цьому житті щоб було все правильно я знаю що в житті не має правильно не правильно але ці всі думки не виходять з моєї голови
Доповнення від автора
Я навіть не можу обрати який одяг мені слід одягнути на ту чи іншу подію і який одяг правильніше вибрати я можу просто стояти і думати про це все .я незнаю яка я насправді і якою мені бути потрібно бути в цьому в житті самовпевненою чи скромною відкритою чи закритою я незнаюююююю
Доповнення від автора
Мені ніби потрібен до всього певний порядок дій а сама я вже незнаю хто я ? Яка насправді ?чого хочу ? А якою потрібно бути а як потрібно себе поводити а як жити? І тд
Доповнення від автора
Можливо ви можете дати хоть якусь пораду щоб облегшити хоч трохи це все . Або як знайти відповіді на ці всі питання в моїм голові

психолог онлайн
Добрий вечір Вікторія! Дякую за таку детальну розповідь. Я вірю що вам дійсно складно зараз. У ваших словах чую приреченість і відчуття безвиході. Я вам щиро співчуваю. У вас зараз напрочуд складний період. Проте вихід є. Підкажіть будь ласка, чи намагалися ви вирішити вашу проблему самостійно? Якщо так, то які стратегії використували? Дякую!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340468 для Віталій Медведєв
Добрий вечір ! Так намагалась , читала різні книги ,знаходила інформацію ,але від великої кількості інформації ставало гірше . Я думала , що єдина проблема яка не дає мені нормально жити це ОКР , знайшла людину в інтернеті яка допомагає людям з цією проблемою , вона дала пораду просто не реагувати на всі навʼязливі думки і не виконувати компульсії і тоді з часом все пройде . Мені трішки стало краще , потім знову погано я думаю про свою самооцінку що треба її підвищити , думаю як лікувати ОКР плюс в відносинах у мене теж проблеми бо всі проблеми мої відіграють велику роль на відносинах з коханою людиною . Я зверталась з проблемою відносин до психологів і тоді відкрилось ще більше проблем виявилось що всі проблеми пішли від дитячих травм , і через це я взагалі не маю правильної моделі поведінки в відносинах ,і краще стати самодостатньою і самооцінка в мене занижена і тепер я взагалі у безвиході здається що я взагалі не можу функціонувати бо все буде не правильно бо скрізь в мене одні проблеми і травми незнаю за що братися чи самооцінку піднімати чи самодостатньою ставати чи з ОКР справлятися чи з відносинами працювати ці всі навʼязливі думки не дають мені спокою незнаю як жити що правильно що ні
Доповнення від автора
Як зрозуміти яка я насправді ? Як жити так я хочу я ? бути собою і слухати свої бажання? Не реагувати на всі думки ? Але ці всі травми….я вже незнаю . Надіюсь хоч на якусь підтримку
психолог онлайн
цитата:
Я зверталась з проблемою відносин до психологів і тоді відкрилось ще більше проблем виявилось що всі проблеми пішли від дитячих травм , і через це я взагалі не маю правильної моделі поведінки в відносинах ,і краще стати самодостатньою і самооцінка в мене занижена і тепер я взагалі у безвиході здається що я взагалі не можу функціонувати бо все буде не правильно бо скрізь в мене одні проблеми і травми незнаю за що братися чи самооцінку піднімати чи самодостатньою ставати чи з ОКР справлятися чи з відносинами працювати ці всі навʼязливі думки не дають мені спокою незнаю як жити що правильно що ні
Так, зверталися, але, до речі, нічого чомусь взагалі не розповіли про свої відносини. Хоча я й питав... Тільки про свої численні прояви ОКР багато написали. Може зараз, в цьому питанні, розповісте?
А щодо травм та проблем, то вони в усіх є, у психологів, що Вам відповідають, також))
І нічого, всі якось живуть із цим. І Ви якось живете, вірно?
А ПРАВИЛЬНИМ можна вважати ВСЕ, що Ви робите. Навіть ТЕ, що є "неправильним". Взагалі треба прояснити значення слова "ПРАВИЛЬНИЙ". Що воно для Вас означає?
цитата:
Я навіть не можу обрати який одяг мені слід одягнути на ту чи іншу подію і який одяг правильніше вибрати я можу просто стояти і думати про це все .
В цьому випадку можна одягати перше, що буде під рукою, не задумуючись.
цитата:
я незнаю яка я насправді і якою мені бути потрібно бути в цьому в житті самовпевненою чи скромною відкритою чи закритою я незнаюююююю
А яка Ви від народження? Самовпевнена чи скромна? Відкрита чи закрита?
цитата:
я незнаю що правильно що не правильно як жити ? Як бути собою ? Ким бути?і тд
Як зрозуміти яка я насправді ? Як жити так я хочу я ? бути собою і слухати свої бажання? Не реагувати на всі думки ?
Прислухатись ТІЛЬКИ до себе та до СВОЇХ думок з приводу чужих думок (зараз моїх, наприклад).
Відділити СВОЇ думки, народжені в Вашій голові від ЧУЖИХ, ЗАПОЗИЧЕНИХ в когось.
психолог онлайн
Доброго ранку. Ви пишите: «Можливо ви можете дати хоть якусь пораду щоб облегшити хоч трохи це все», а до цього вказуєте: «Коли мені дають багато порад або багато інформації ,наприклад роби так, щоб було легше , стань самодостатньою і тоді в відносинах все буде добре, сходи до психолога , тоді я дуже сильно розгублююсь і взагалі незнаю ким бути і що робити в цьому житті». Про що це для Вас?
З Ваших слів, У Вас достатньо багато знань про Ваш стан, і методів, що з цим робити. Можу припустити, що розгубленість виникає, із-за відсутності розуміння саме СВОЇХ бажань.
Як-нібито на форумі Ви знову хочете, щоб хтось сказав, що Вам робити далі. Але тільки Ви знаєте, що Вам потрібно. Робота з дитячими травмами дає зелене світло для виходу Ваших істинних бажань, підвищення самооцінки. Дає можливість почути себе за ширмою внутрішніх дискусій.
Пишите, що Ви працювали з психологами. Як довго тривала терапія?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340481 для Павел Леонидович Басанский
В відносинах мені так само дуже важко ,навʼязливі думки крутяться у мене в голові, як правильно будувати стосунки, як поводитися ,накручую себе завжди , що все буде погано , що мені зрадять, хочеться завжди контролювати партнера , здається, що я недостатньо хороша для нього. Загалом навʼязливі думки переслідують мене у всьому настільки що блокують моє власне я . Значення слово“ правильно ”означає для мене ( ідеально і так як потрібно ) . Від народження напевне я більше закрита але мені здається, що це все від якихось травм і тд але мені хочеться бути впевненою щоб все було так як потрібно .Якщо я справляюсь з якимись навʼязливими думками на одну тему не реагуючи на них вони переходять на якусь іншу тему і так по кругу . Одні й ті самі питання крутяться у голові .
психолог онлайн
Доброго дня, Lilia!
цитата:
Як зрозуміти яка я насправді ?
Спочатку зазирнути в себе і побачити, яка ви для себе.
Для цього маленьке завдання. Опишіть тут себе, використовуючи 10 прикметників. Розтавте їх у стовбчик в тому порядку, як приходять на розум.
Наступний крок.
цитата:
Як жити так я хочу я ?
Позначте три своїх головних бажання.
цитата:
бути собою і слухати свої бажання?
Перші дві вправи просунуть вас у цьому визначенні.
цитата:
Не реагувати на всі думки ?
У вас же свої бажання. Тому відкидайте ті думки, що збивають вас з обраного напрямку.
Одразу навряд чи буде виходить, однак згодом вдаватиметься все краще і краще.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340507 для Владимир Анатольевич
1.Гарна
2.Мила
3. Добра
4.Стримана
5.Культурна
6. Вихована
6.Соромʼязлива
8.Не впевнена у собі
9.Закрита в собі
10.Не відповідальна
Головні бажання
1. Позбутися навʼязливих думок і почати жити так як подобається і хочеться мені .
2.Поборити свою лінь і почати займатися якимись цікавими і корисними речами .
3. Подорослішати і стати самостійною жінкою.
психолог онлайн
цитата:
1.Гарна
2.Мила
3. Добра
4.Стримана
5.Культурна
6. Вихована
6.Соромʼязлива
8.Не впевнена у собі
9.Закрита в собі
10.Не відповідальна
Спробуйте визначити, які з цього переліку якості допомагають вам у житті, а які створюють перешкоди і проблеми?
цитата:
3. Подорослішати і стати самостійною жінкою.
Пропоную узяти на себе роль власного особистого психолога/мудрої людини/підтримуючого батька і створити програму реалізації цих бажань. Достатньо буде усього трьох пунктів. Зможете? Бажано творити програму повільно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340512 для Владимир Анатольевич
З цього переліку у житті мені допомагає доброта,вихованість , культурність . Перешкоди і проблеми створюють стриманість тому , що мені хочеться щоб люди бачили мої емоції яка я насправді . Через соромʼязливість важко в соціумі інколи боюсь , щось запитати або висловити свою думку і тд. Невпевненість впливає на відносини і на самооцінку дуже часто порівнюю себе з іншими .Через закритість важко розповісти навіть рідним про свої проблеми .Боюсь відповідальності іноді хочеться взяти якийсь важливий проект наприклад по навчанні але не можу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340512 для Владимир Анатольевич
До кожного бажання по одному пункту реалізації ?чи по 3 пункти до кожного?Вибачте, не дуже зрозуміла
психолог онлайн
А тепер, УВАГА!
Будь ласка, Lilia, відповідайте на кожне запитання, на кожний його пункт, по порядку і по черзі. Вдумливо, уважно і БЕЗ пропусків.
Для цієї ситуації це й буде ПРАВИЛЬНО.
цитата:
В відносинах мені так само дуже важко ,навʼязливі думки крутяться у мене в голові, як правильно будувати стосунки, як поводитися ,накручую себе завжди , що все буде погано , що мені зрадять, хочеться завжди контролювати партнера , здається, що я недостатньо хороша для нього
1.Правильно будувати стосунки - це ТАК, щоб Вам ОБОМ було в них комфортно. Вам особисто в них комфортно (я не про ОКР, а про стосунки з хлопцем!)? А хлопцю?
2.Поводитись з повагою один до одного та з любов'ю. Є таке у вас?
3."що все буде погано , що мені зрадять, хочеться завжди контролювати партнера" - хто з родини навчив Вас так думати? Хто боявся зради? Або пережив зраду? Мати, бабуся?
4."недостатньо хороша для нього" - це він так казав? Чи знову навіювання від рідні або подруг? Звідкіля це взяли?
До речі, можна його запитати прямо про це - Наскільки Ви для нього хороша?
цитата:
Значення слово“ правильно ”означає для мене ( ідеально і так як потрібно ) .
1.Потрібно КОМУ?
2.І що таке "ідеально"?
3.Хто встановлює цей ІДЕАЛ або СТАНДАРТ?
4.Хто судді або експерти цієї ідеальності?
5.Звідкіля вони (або він-вона) знають, що САМЕ ЦЕ і є ідеалом?
цитата:
Від народження напевне я більше закрита але мені здається, що це все від якихось травм і тд але мені хочеться бути впевненою
Ви можете бути і закритою, коли це треба (наприклад, в незнайомих обставинах, при неприємних людях або при небезпеці), і відкритою - коли це буде Вам корисним (наприклад, у відносинах з хлопцем - інакше не буде довіри, при близькому знайомстві з тими, хто Вам подобається, при спілкуванні з тваринами і природою).
Тобто Ви можете бути РІЗНОЮ. Як Вам це?
цитата:
Якщо я справляюсь з якимись навʼязливими думками на одну тему не реагуючи на них вони переходять на якусь іншу тему і так по кругу . Одні й ті самі питання крутяться у голові .
1.По-перше, Ви можете навчитись зупиняти свої думки - ВЗАГАЛІ зупиняти. Це називається медитацією.
2.По-друге, гарно було б приборкати ТРИВОГУ - і включати її тільки в тих ситуаціях, коли це буде корисним - при небезпеці та в незнайомих обставинах.
3.І важливо: подолати в собі СУМНІВИ, які зазвичай людина бере від інших людей, як правило від близких та рідних. Хто з рідних часто проявляє сумніви? І до Вас, і може взагалі по життю?
психолог онлайн
цитата:
З цього переліку у житті мені допомагає доброта,вихованість , культурність .
Добре, що основа є. Варто її берегти і розбудовувати.
цитата:
Перешкоди і проблеми створюють стриманість тому , що мені хочеться щоб люди бачили мої емоції яка я насправді .
Не зовсім зрозумів. Мні навіть здалося, що пропустили частку "не". Так хочете чи не хочете, щоб люди бачили ваші емоції?
Щодо стриманості, то, на мій розсуд, має значення контекст ситуації, що доречно відповідно моменту, а що ні. Власне, це про психологічну гнучкість. Поміркуйте, коли вам варто відпускати емоції на волю, а коли трохи притримати?
цитата:
Через соромʼязливість важко в соціумі інколи боюсь , щось запитати або висловити свою думку і тд.
Виходить, сором'язливість допомагає страху тримати рот на замку? А якщо наважитись і запитати, що станеться?..
Пробуйте йти назустріч цим побоюванням, витримуйте емоційний тиск і отримуйте реальний результат - подолання власних обмежень.
цитата:
Невпевненість впливає на відносини і на самооцінку дуже часто порівнюю себе з іншими .
Вихід є. Це формування нової звички порівнювати себе сьогоднішню з собою вчорашньою.
цитата:
Через закритість важко розповісти навіть рідним про свої проблеми .
Зайдемо, як то кажуть, з кінця - яка буде реакція рідних в разі вашої відкритості?
цитата:
Боюсь відповідальності іноді хочеться взяти якийсь важливий проект наприклад по навчанні але не можу
Відповідальності чи невдачі?
Усього три пункти в програмі. Відредаговано автором 28-04-2023 09:54:10
Відредаговано автором 28-04-2023 09:55:52
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я писала вже психологам мені сказали що в мене багато проблем травми ОКР
Травмы являются причиной происходящего.
А работать вам надо со страхами, которые вызывают у вас ОКР и навязчивые мысли.
Когда вы проработаете страхи, тогда и сможете
цитата:
Позбутися навʼязливих думок і почати жити так як подобається і хочеться мені
цитата:
Поборити свою лінь
И у вас просто не будет лени, потому что появится желание
цитата:
займатися якимись цікавими і корисними речами
А пока же у вас просто нет мотивации, так как ваши страхи мешают вам осознавать ваши истинные желания.
цитата:
Подорослішати і стати самостійною жінкою
Когда ваши страхи уйдут, у вас появится уверенность и вера в свои силы.
Тогда вы станете самостоятельной и автоматически будете взрослой.
цитата:
Немаю фінансів на психолога , і на безкоштовного теж не можу
Если у вас нет возможности работать с психологом, я могу дать вам ссылку на бесплатный курс работы со страхами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340756 для Светлана Владимировна
Добрий день , будь ласка можете скинути силку
психолог онлайн
цитата:
Добрий день , будь ласка можете скинути силку
Здесь нельзя выкладывать ссылки. Свяжитесь со мной.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340895 для Светлана Владимировна
Можна на почту вам написати?
психолог онлайн
цитата:
Можна на почту вам написати?
Да, конечно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340898 для Светлана Владимировна
Написала )
психолог онлайн
цитата:
Написала )
Я ответила на ваше письмо на почте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340914 для Светлана Владимировна
Дуже дуже дякую вам!