Як побороти компульсивне переїдання?
У мене дуже занижена самооцінка і я ненавиджу себе і своє тіло і тому намагаюся худнути вже декілька років. Проте дуже часто в мене бувають моменти, коли я заїдаю стрес і я не можу зупинитись. А потім жалію і ще більше засмучуюсь в собі. Навіть пройшла стадію булімії та штучно позбавлялась від їжі. Або взагалі не їм цілий день, а потім вночі виїдаю все що є в хаті. Моя депресія збільшує такі моменти втричі. Я вже просто опускаю руки
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго вечора!
"Моя депресія збільшує такі моменти втричі. Я вже просто опускаю руки"
Стан, який ви описуєте потребує допомоги лікаря психіатра та психолога.
Чи ж є у вас можливість звернутися до психолога, щоб розпочати особисту терапію?
Відредаговано автором 23-06-2023 21:47:30
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345545 для Ирина Николаевна
Можливості звернутися до психолога немає. Знаю, що в державній лікарні є психіатр, проте я боюсь йти туди, адже ці стереотипи, що там нормально не допоможуть та просто виставлять за двері, кажучи, що в моєму віці (20) проблем не може бути і я все видумую. У так каже моя родина. Підтримки майже нуль
психолог онлайн
Проблема не проста але перший крок до її вирішення Ви вже зробили. Ви визнали проблему.
Не засуджуйте себе. Розповідайте про проблему іншим людям. Необов'язково говорити всім. Починайте з найближчих друзів. Але така розмова завжди буде трохи неприємною. Це навіть добре: дискомфорт означає, що ви працюєте над собою.
Крок 2. Визначте потреби, які ховаються за переїданням. "Чого мені не вистачає і чого я хочу від життя?"
Записуйте свої емоції, пов'язані з переїданням. Фіксуйте все, що спадає на думку. Запитуйте себе: що призвело до цього? Що я зазвичай відчуваю перед приступом переїдання? Чи допомагає щось контролювати цю поведінку?
Створіть план екстрених ситуацій. Знаючи, що саме провокує переїдання, Ви зможете знизити ризик нового нападу та зменшити негативні наслідки, якщо він таки станеться. Ось які пункти можуть бути у Вашому плані:
1. Не повинно бути вдома солодощів. 2. Їжте здорову їжу. Почуття голоду — останнє, що потрібне в такій ситуації. 3. Під час нападу прислухайтеся до голоду. Уважно стежте за відчуттями. Чим швидше ви помітите дискомфорт від переїдання, тим швидше зупиніться. Це важливий крок, щоб привчити організм розпізнавати відчуття насичення. 4. Зупиніться, перш ніж брати в руки смачний шматок. Подумайте: як те, що ви з'їсте, вплине на вас у короткостроковій та довгостроковій перспективі?
Крок 4. Перестаньте сидіти на дієті та почніть менше вживати вуглеводів. Намагайтеся їсти три - чотири рази на день.
Голод — ваш найлютіший ворог,
Не карайте себе за зрив.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Розвивайте позитивне сприйняття себе: Постарайтеся зосередитися на позитивних аспектах свого тіла та особистості. Ведіть щоденник, де записуйте свої досягнення, цілі та переваги.
Встановіть здоровий підхід до їжі: замість дієт та відмов від їжі, навчіться слухати своє тіло та реагувати на його сигнали голоду та ситості. Розгляньте можливість консультування з дієтологом.
Підтримка від близьких:** Поділіться своїми почуттями з рідними чи друзями, які вас розуміють та підтримають. Їхня підтримка може бути важливою.
Створення позитивної навколишньої атмосфери: Оточіть себе позитивними речами, друзями та заняттями, які вас надихають і роблять щасливими.
Найважливіше – не здаватися та не покладати рук. Пам'ятайте, що ви заслуговуєте на щасливе і здорове життя.