Я відчуваю, що в мене депресія, але боюсь, що я просто лінива
Мені 20 років. Нещодавно я втратила роботу, стосунки і стан, який був ще у школі повернувся. З новими силами мій стан погіршився. Я не можу встати, зробити звичайні речі, поприбирати, а що б вийти кудись я збираюсь з силами, при тому що я єкстраверт. Думки про закінчення цього всього мене не покидають, але боюсь, що я просто накручую себе і просто лінива людина.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
А еще это может быть простая человеческая усталость, но чтобы узнать с чем же связано ваше состояние, необходимо в нем разобраться.
Расскажите, что происходило в прошлый раз, в школе, и с какими событиями тогда оно было связано?
психолог онлайн
Александр Владимирович Сергиенко
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго ранку!
цитата:
Я ВІДЧУВАЮ, ЩО В МЕНЕ ДЕПРЕСІЯ, АЛЕ БОЮСЬ, ЩО Я ПРОСТО ЛІНИВА
Можливо, ще не депресія, дивлячись на вами зазначене. І не лінь. Проте правильно робите, що шукаєте відповідь і намагаєтесь розібратись.
Найкраще, що ви можете зробити це - звернутись до невролога або психолога особисто.
цитата:
Нещодавно я втратила роботу, стосунки
Такі втрати зазвичай не минають без наслідків. Їх переживання і переварювання спалюють багато енергії. Тим більше в минулому подібний стан ви уже відчували. Тому не варто гаяти час - рушайте до фахівця і починайте собі реально допомагати. В будь-якому випадку своєчасне звернення пришвидшує одужання, не призводячи до більш важких наслідків.
Також вам потрібна щира підтримка близьких. Чи є такі поруч з вами? Які між вами стосунки? Чи знають вони про вашу ситуацію?
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго дня. Депресія - це дуже широке поняття. Медичний термін обов'язково має розширення, яке вказує на тип, вид депресії. І тому важливо, щоби в цьому розібрався фахівець. Не всяка апатія та небажання робити щось – це депресія в медичному сенсі слова. Наприклад, депресивний відгук на події - це нормальна реакція на події. Депресивний характер – це нормальна особливість людини. Це не потребує лікування. Але апатію та стан тривоги можуть викликати органічні причини – і ось їх насамперед потрібно виключити. Це до сімейного лікаря. Ну а якщо це все ж таки депресія в клінічному сенсі - тоді потрібні зустрічі з психотерапевтом, щоб розібратися, чому саме так ви реагуєте і що можна зробити. Після цього фахівець вам підкаже, чи є необхідність звертатися до психіатра для вирішення питання про медикаментозну підтримку. Чі досить розмовної терапії та змін у житті.
психолог онлайн
Доброго дня, Iron. Пропоную подивитися разом на те, що відбувається покроково.
цитата:
Почуття під назвою Депресія не існує. Чи те, що відбувається з Вами насправді є депресією може визначити лише фахівець. Ви думаєте, що у Вас депресія виходячи з того, як Ви себе почуваєте і поводите. Важливіше усвідомити ЩО САМЕ Ви відчуваєте і зрозуміти причини тих почуттів. А причин у Вас цілих дві:
цитата:
Нещодавно я втратила роботу, стосунки
Якщо Ви відчуваєте сум, розпач та біль - то є здоровою реакцією на втрату того, що було для Вас важливим. Стан, який виглядає як депресія може бути насправді реакцію супротиву проти втрати, або ж поступового усвідомлення того, що сталося. Обидві реакції - є нормою. Найкращим знеболювальним у такі часи є теплі стосунки, підтримка та розуміння людей та слідування своїм бажанням. Любіть, розумійте себе, давайте собі те, що хочется та звільніть себе від своєї критики та вимог. Найшвидшого Вам покращення самопочуття.
психолог онлайн
Депресію і лінь часто плутають. Скажіть, у Вас є катастрофічні думки?