Я не знаю, що зі мною
Сьогодні в мене сталася чергова панічна атака, і це перший раз, коли мати її побачила, і підійшла, щоб допомогти. Але я її відштовхнула і крикнула, щоб вона не чіпала мене. Мені справді потрібна була допомога, але мені стало так бридко, коли вона почала гладити мене по волоссю, що я не змогла нічого іншого сказати. Нещодавно я здала екзамени, і подумала, що все, можна видихнути і весело провести літо. Це єдине, що мені допомагало не опустити руки, коли я день і ніч готувалася до іспитів. Але вже пройшло дві неділі і мені хочеться тільки лежати. Мати постійно піднімає питання про те, що я поступлю тільки туди, куди вона покаже пальчиком. Вона незадоволена моїми результатами. А мені вже нікуди не хочеться поступати. Хочеться просто щоб від мене відчепилися. Але після сьогоднішнього конфлікту мені тепер боязно за те, що мене виженуть з дому. Всі мої спроби хоч якось отримати трохи свободи були марними. Я задихаюся в цій хаті. Зранку мене запросили на прогулянку, і я погодилася лише через те, щоб не втрачати хоч якісь зв'язки з навколишнім світом. Не пройшло і пари годин, як мама мені написала і сказала, що я не тим займаюся. Мене переклинило. Я ще ніколи так не злилася. І я не розумію одне: все моє свідоме життя мати зі мною так поступала, але саме сьогодні я не втрималася і огризнулася їй. Чому саме зараз?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
А яка різниця?
Головне в тому, що Ви почали відстоювати своє право БУТИ СОБОЮ.
А не маминим придатком та реалізатором її бачення Вашого життя.
психолог онлайн
Так, нелегко жити, коли з боку мами такий жорсткий контроль. Але мама так виражає свою любов і страх. У мами є якесь внутрішнє неблагополуччя, яке і змушує її робити такі вчинки по відношенню до Вас. Можливо, це з її дитинства? Спробуй запитати себе - а чому мама так ставиться до мене? Що змушує її намагатися все контролювати, які страхи є тому причиною?
психолог онлайн
Чому саме зараз?- частіше за все таке трапляється, коли людина вже дозріла, розуміє, що хоче, і має на це сили.
Спосіб, яким ваша мама намагається "скеровувати" Вас викликає бажання захистити свої кордони. Ви це і зробили.
Складність вашої ситуації не в тому, що Вас можуть вигнати з дому- не можуть.
Складність в тому, що за цим спротивом маминим бажанням (цілком закономірним спротивом, доречі) Ви можете загубити Свої Власні Орієнтири .
Поки Вас годують батьки дійсно можна нічого не робити і відпочивати від іспитів.
Просто в подальшому житті важливо мати можливість матеріально себе забезпечувати.
Тому я б запропонувала Вам спрямувати свої зусилля на ваші власні цілі та бажання, а не на "боротьбу з мамою ".
Мамі просто можна сказати "я вирішила, що буду навчатись ....(там, де Ви хотіли б)/працювати...(там-то, знов за вашим власним вибором).
А як Ви хотіли б бачити своє майбутнє?
Куди б хотіли вступити на подальше навчання?
Чи піти працювати?