Допомога з підлітком
Моїй доньці 13. Вчора я випадково ставлячи її телефон на зарядку, побачила повідомлення з якоїсь групи. Воно було з ненормативною лексикою. Мені стало цікаво, я відкрила групу, і виявляється що моя донька також там спілкується матюками. Як правильно зробити. Що взагалі можна зробити в такій ситуації?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Марія, на жаль, матюки зараз в тренді, а серед підлітків завжди було "крутим" спілкуватися таким чином, тому Ваша дочка з допомогою подібних виразів хоче стати СВОЄЮ для групи. А тому, більш важливим є те, що це за група? Які цінності-принципи-мораль вона сповідує? Якщо дочка хоче перебувати в ній, то вона приймає ці цінності-принципи-мораль, тому Вам важливіше знати ЩО вона приймає?
Доповнення від автора
Як пояснити що такі групи не є нормальними? Що таке спілкування між людьми нє є нормою. В сім'ї ми так не розмовляємо.Я розумію що кожен з нас був в такому віці, і теж зіштовхувався з матюками. Але там такі слова, що я деякі в років 20 дізналася.Ми вже рік знаходимося за кордоном.В неї є друзі, але я розумію що це не ті що були в Україні.Я не можу збагнути,як пояснити їй що таке спілкування не можливе.
психолог онлайн
цитата:
Як пояснити що такі групи не є нормальними? Що таке спілкування між людьми нє є нормою.
Якщо вона хоче бути в цій групі, а там цей спосіб спілкування прийнятний - ніяк, на жаль.
Але ж Ви не відповіли на ВАЖЛИВЕ:
цитата:
А тому, більш важливим є те, що це за група? Які цінності-принципи-мораль вона сповідує? Якщо дочка хоче перебувати в ній, то вона приймає ці цінності-принципи-мораль, тому Вам важливіше знати ЩО вона приймає?
Бо підлітки можуть обговорювати в своїх групах культурною мовою БЕЗ матюків наприклад те, як розрізати живу людину ножем таким чином, щоб було менше крові. Таке культурне обговорення Вас би більше влаштовувало?
Головне, щоб без матюків?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344424 для Павел Леонидович
Це група українських дітей за кордоном.Взагвльному обговорюють там своє життя за кордоном, своє хоббі і т.п.Але половина переписки тих дітей це приниження один одного, матюки один на одного. Тобто сама група не є якось"сектою".Я про те що саме така манера спілкування не є нормою.Я розумію що тут в неї мало україномовного спілкування вживу. І тому вона вступає в такі групи. Тому як бути в цій ситуації?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Групп очень много разных в которые подростки могут вступать. Вам нужно не запрещать, а беседовать и выстраивать друг с другом доверительные отношения. По группам посмотрите, подумайте, что еще ей можно предложить и заинтересовать.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344431 для Юлия Витальевна
Дякую за відповідь.
психолог онлайн
цитата:
Але половина переписки тих дітей це приниження один одного, матюки один на одного. Тобто сама група не є якось"сектою".Я про те що саме така манера спілкування не є нормою.Я розумію що тут в неї мало україномовного спілкування вживу. І тому вона вступає в такі групи. Тому як бути в цій ситуації?
Шукати альтернативу - інші групи.
А також обговорювати подібне спілкування - як це для неї? Чи їй подобається коли принижують когось? Чи принижувала вона? Якщо так, то для чого? І т.п.
Варто ще пам'ятати, що через матюки підлітки проявляють свій максималізм та протест проти дорослих, а також самостверджуються, долучаючись до світу дорослих (а мати зараз, на превеликий жаль, лунають навіть у молодіжних і не тільки піснях).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344460 для Павел Леонидович
Павло, дуже дякую вам за відповіді!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що взагалі можна зробити в такій ситуації?
Вы смогли решить свою проблему или вам еще нужна помощь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345280 для Светлана Владимировна
Так, дякую