Як справитись зі стресом і поганим настроєм?
Добрий вечір, сталась не дуже приємна ситуація в коледжі, навчаюсь на 4 курсі випускний рік, виникли проблеми з викладачем через не відвідування мною даного предмету. Педагог не хоче закривати борги, в такому разі, мене не допустять до іспитів і не зможу отримати диплом, батьки кажуть роби все що можеш, вчи, проси її. Останнім часом коли я прихожу до закладу мене охоплює тривога, не можу зосередитись на навчанні, страждають навіть успіхи з інших предметів, також останнім часом не хочеться зовсім нічого робити й виходити з дому, мало що мене радує. А просто опустити руки також не можу так як розчарую батьків і всіх, хто вірить що я зможу все вирішити. Мама говорить, що з часом і я про це пожалію, виходить даремно навчалась 4 роки. Відчуваю провину за те, що не відвідувала цей предмет, одна думка про коледж псує мені настрій, не знаю як справитись з цим.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
ЯК СПРАВИТИСЬ ЗІ СТРЕСОМ І ПОГАНИМ НАСТРОЄМ?
Ви прив'язуєте ваш поганий настрій і стрес до ситуації, яка склалася між вами і викладачем?
Які фактичні дії ви зробили для того, щоб вирішити ваше питання?
психолог онлайн
Доброго ранку, Марино!
цитата:
ЯК СПРАВИТИСЬ ЗІ СТРЕСОМ І ПОГАНИМ НАСТРОЄМ?
Досить складна ситуація і тому моя відповідь буде теж не простою. Але змістовною.
Аби впоратись з поганим настроєм і стресом, потрібно усвідомити, що відбувається. Яка реальність. А вона, на мій погляд, ось у чому - ви себе затиснули між лещатами. З одного боку небажання і супротив відвідуванню одного предмету, а з іншого почуття провини за це.
Також боїтесь розчарувати батьків.
Отже, потрібно собі чесно сказати, що спонукало пропускати заняття? Насправді, що?
Узяти відповідальність за свої дії. Тобто зробити крок у бік дорослого ставлення до себе і, відповідно, подальшої поведінки.
Сподіваюсь, що навчальний заклад обирали самі за власним бажанням. Хотіли вчитись, а потім реалізувати себе саме за обраним фахом. Тож відчуйте рішучість долати перешкоди, йдучи до свої мети. А якщо ні, то і не варто "тягнути бегемота з болота".
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342588 для Віталія Юріївна
Доброго дня, підходила до викладача, але вона сказала, що ніяк не хоче і не буде приймати завдання задля закриття н/а, запитувала кураторші що робити, також підходила до декана, і скрізь мене відправляли вище і вище, далі похід до директора закладу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342589 для Владимир Анатольевич
Доброго дня, дякую за відповідь, проканстинувала, не хотіла здавати невеликий борг, хоча була готова, тому і пропускала, виріс він до немислимих масштабів.
Дійсно потрібно брати відповідальність за свої вчинки, чого мені, іноді, дуже не вистачає.
Був час подумати над усім. Мій заклад 1 рівня акредитації, тобто вибір професій невеликий, якщо стане випадок, що доведеться забрати диплом є варіант вступити до університету де рівень акредитації 4, більше перспектив, на мою думку.
Але мене, а також батьків лякає той факт, чи не станеться там такого ситуації як там ?
психолог онлайн
цитата:
А чому має статисьтак само? Ви ж, з урахуванням набутого досвіду, не допустите.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342901 для Владимир Анатольевич
Це справді так, але батькам, то важко довести.
Хоча можна і самій подати документи в навчальний заклад, то не проблема) Життя вже далі покаже, як все буде продовжуватись