Не розумію свого самопочуття
Добрий день
Допоможіть зрозуміти що зі мною відбувається. В наш час мені дуже важлива моя робота,як і загалом в принципі. Я дуже хотіла потрапити у цю сферу,вчилась і йшла до цього багато років. Перших 1,5 роки я була найкращою в своїй команді, чекала понеділка щоб повернутись на роботу і просто отримувала задоволення від кожного дня. В один момент мене підвищили, що ще більше мене мотивувало але після пів року,коли в мене були підсумки результатів - я не почула похвали,ніякого відгуку про роботу,а навпаки мені дали ще більше задач. Зарплата залишилась та сама, приходилось ще витрачати власні кошти на навчання але це не зупиняло. Проте в якийсь час я відчула втому і мені вже не так подобалась моя робота. Списала це на втому і шалений темп. Вирішила відпочити, трохи відволіктись і це дало результат. До мене повернулась радість, втома пропала але це тривало недовго. Декілька днів тому я відчула апатію. Мені абсолютно нецікаво і навіть байдуже чи мене звільнять, що відбувається на цій роботі. Також вчора мені запропонували таку ж посаду в іншій компанії,більшу винагороду і це мало б повернути мою зацікавленість, те саме задоволення але я відчуваю ніби знаходжусь в коконі. Типу втоми не відчуваю але цікавості,бажання щось робити теж. Мені дуже важливо повернути ті відчуття і той свій стан,який в мене був до моєї нової посади (обовязки на новій роботі міксуватимуться з тими,що були у мене на початку+ ті що є в теперішній компанії під час підвищення), відповідно хоча б половина роботи мала б щось викликати. Що зі мною трапилось?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Наталия Горская
Павел Леонидович Басанский
Что в вашей сфере вас нравится, что вы долго учились и старались туда попасть?
Что конкретно в вашей работе вам нравилось первые 1,5 года?
Если не секрет, то что за сфера и работа?
Обратила внимание, что вы пишите
цитата:
я була найкращою в своїй команді,
цитата:
В один момент мене підвищили, що ще більше мене мотивувало
и
цитата:
я не почула похвали,ніякого відгуку про роботу,а навпаки мені дали ще більше задач. Зарплата залишилась та сама,
цитата:
в якийсь час я відчула втому і мені вже не так подобалась моя робота
Предположу, что быть лучшей, быть замеченной в своих усилиях и стараниях, получать похвалу это важная часть мотивации. Без этого уже не так интересно работать
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
Те, що Ви описали, дуже схоже на професійне вигорання. Це такий психологічний стан , коли раніше дуже цікава, любима робота не визиває позитивних емоцій, а навпаки, може визивати неприємні почуття. Коли людина емоційно дуже включена в свою роботу, "горить" на своєму робочему місці, психіка не витримує такої напруги й відбувається емоційний спад.
Якщо Вас турбує тільки байдужість до роботи, краща рекомендація-відпочинок, спорт, зменшення емоційного навантаження.
Якщо є інші симптоми( поганий настрій, небажання щось робити, спілкуватися, зміна апетиту, безсоння), раджу звернутися до психотерапевта.
психолог онлайн
Настя, доброго часу доби!
З того, що Ви наисали, це дуже схоже на емоційне вигорання. Це не просто фізична втома, це набагато складніше. Тому, після відпуски Вас вистачило ненадовго.
Як Ви відпочиваєте кожного дня? Чи є у Вас бодай 30 хвилин саме на якісний відпочинок (медитація, просто посидіти в парку чи побігати в парку, чи полежати на дивані з "пустою головою"...?
Як Ви відпочиваєте у вихідний день?
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий день. Цікаво, що вам дасть відповідь на ваше запитання?
цитата:
Що зі мною трапилось?
Мені здається, що тут описана відповідь на ваше запитання.
цитата:
я не почула похвали,ніякого відгуку про роботу,а навпаки мені дали ще більше задач. Зарплата залишилась та сама, приходилось ще витрачати власні кошти на навчання але це не зупиняло
Ви викладались, викладались, а вас начебто не помітили і недооцінили.
Потім ваша мотивація знизилася і так далі.
Якщо ви хочете
цитата:
повернути ті відчуття і той свій стан,який в мене був до моєї нової посади
,
То зверніться на індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
Віталія Юріївна Мельник
Павел Леонидович Басанский
Настя, а якщо б Вас взагалі не хвалили на роботі , Вам би подобалась та діяльність, яку Ви там виконуєте?
Що Вам взагалі більш за все подобалось на роботі, до вашого підвищення?
Повернути "так як було " вже не вийде, бо щось змінилося в Вас.
Та й краще розібратися що саме змінилось, а не вимагати від себе попереднього ентузіазму, по суті, насилуючи себе.
Можливо Ви пізнали цю роботу глибше і щось Вам не сподобалось, або ж тут дійсно справа в оцінюванні іншими, або ж Ви перестали бачити те, що насправді було певною ілюзією , а тепер Ви більш реально розумієте ситуацію.
Ви стали досвідченіше, а хочете повернути відчуття з минулого, де була Настя з купою енергії і без досвіду.
Можливо варто прислухатись до теперішньої Себе?
психолог онлайн
Доброго, Настя!
цитата:
Перших 1,5 роки я була найкращою в своїй команді...коли в мене були підсумки результатів - я не почула похвали,ніякого відгуку про роботу,а навпаки мені дали ще більше задач.
А навіщо Вам взагалі бути найкращою? А якщо ні, то що? Хто з батьків виховував Вас саме в такому руслі?
І чи часто Ви чули похвалу від батьків?
цитата:
я відчуваю ніби знаходжусь в коконі
Вважаю, що цей кокон виконує для Вас захистну функцію. Як вважаєте, від чого він Вас захищає?
психолог онлайн
Добрый день, Настя!
цитата:
Що зі мною трапилось?
У вас произошло эмоциональное выгорание.
Это состояние, когда вы чувствуете, что истощены физически и эмоционально, и не можете продолжать работать или функционировать в обычном режиме.
Если вы страдаете от эмоционального выгорания, вот несколько рекомендаций, которые могут помочь вам справиться с этим состоянием:
1. Отдыхайте, когда это возможно. По возможности, оставляйте свою работу вовремя и уделяйте себе время для отдыха и расслабления.
2. Установите границы для своей работы и личной жизни. Не берите на себя слишком много работы и не отказывайтесь от своих личных потребностей.
3. Обратитесь к друзьям и родственникам за поддержкой и помощью. Разговаривая с другими людьми, вы можете получить новые идеи и перспективы.
4. Найдите новые источники вдохновения и мотивации. Это может быть любимое хобби, общение с друзьями, чтение книг или просмотр фильмов.
5. Регулярные занятия спортом могут помочь вам снизить уровень стресса и беспокойства, повысить уровень энергии и улучшить настроение.
6. Помните о своих личных ценностях и убеждениях. Постарайтесь сосредоточиться на том, что важно для вас, и что дает смысл вашей жизни.
7. Попробуйте изменить свой образ жизни, чтобы снизить уровень стресса. Это может включать в себя изменение диеты, увеличение количества сна или уменьшение количества работы.
В целом, справиться с эмоциональным выгоранием может быть сложно, но возможно.
Важно научиться управлять своим состоянием и найти занятие, которое поможет вам отвлечься.
Если вы чувствуете, что не сможете избавиться от этого самостоятельно, обращайтесь за помощью.
Я работаю с такими проблемами и могу помочь разработать индивидуальный план действий и найти эффективные методы решения этой проблемы.