Як знайти себе
Мені 32, маю двох дітей, одружена. Шлюб щасливий, діти радують, але за все життя змінила купу професій, робіт, з кожною справлялась, на деяких навіть досягла кар'єрного росту, але мене довше ніж на 1-2 не вистачає. Пропадає інтерес до того, що роблю і все...я вже не хочу працювати. Хоча ні дня, крім декрету не сиділа без роботи. Як знайти себе, свою улюблену справу? Хочеться любити те, що роблю, але я не знаю чим хочу займатися...
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора.
Можливо почніть прислуховуватись до себе, що подобається?
А чим Ви любили займатись в дитинстві?
Ким мріяли бути?
Рекомендую звернутися до психолога. З таким запитом працюю.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора!
цитата:
Пропадає інтерес до того, що роблю і все...я вже не хочу працювати.
Тобто, інтерес все ж таки є, а потім на якомусь етапі зникає? Що з Вами відбувається в цей момент?
Цікаво було подумати про те, наскільки Ви здатні розпізнавати власні потреби? Чи прислуховуєтесь Ви до своїх бажань?
Відредаговано автором 20-04-2023 22:14:28
психолог онлайн
Одними порадами за перепискою Ваше питання не вирішити.
Потрібна профорієнтаційна робота зі спеціалістом , під час якої, окрім профорієнтаційних тестів, треба буде працювати з Вашими бажаннями, мотивацією, здібностями та страхами. А також з особистісними умовами: якого типу робота підходить, а якого взагалі протипоказана.
Тому обирайте на сайті собі психолога, який на цьому спеціалізується і розпочинайте співпрацю.
психолог онлайн
Добрый день!
Чтобы вы смогли
цитата:
любити те, що роблю
вам необходимо будет совместить "Хочу", "Могу" и "Надо", где:
1. «Хочу» - это профессиональные интересы и склонности (желания и потребности в определенных видах деятельности). От этого зависит привлекательность работы, интерес к ней.
2. «Могу» - это профессионально важные качества, определяющие проф. пригодность. Кроме здоровья и квалификации, сюда относятся способности - индивидуальные качества человека, от которых зависит возможность успешного осуществления деятельности.
3. «Надо» - это востребованность профессии на рынке труда.
цитата:
але я не знаю чим хочу займатися...
У вас же проблема возникает еще на первом этапе ("Хочу").
Поэтому вам надо разбираться со своими истинными желаниями и отделять их от долгов.
И только так вы сможете определить, чем на самом деле хотите
цитата:
займатися
Для этого нужна будет индивидуальная работа с вами, так как необходимо будет использовать проективные методики, чтобы получить ответы от вашего бессознательного (которое и отвечает за истинные желания).
Безусловно, такую работу вы не сможете проделать самостоятельно и тем более - на форумах.
Поэтому если решите
цитата:
знайти себе
обращайтесь ко мне.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Як знайти себе, свою улюблену справу?
Це можливо. Проте спочатку потрібно ретельно дослідити, чим ви керуєтесь, коли обираєте неулуюблену роботу? Там буде знайдено багато складових і чинників, які, на жаль, вами поки що не усвідомлюються.
Також варто розкрити загалом ваше ставлення до себе. Чи є контакт з внутрішнім Я? Бо без нього ваші кроки в зовнішньому світі схожі на кроки сліпої людини.
Відредаговано автором 21-04-2023 10:03:22