Стосунки з одруженим
Доброго дня!
Чоловік, яка мене приваблює запропонував мені бути його коханкою (його дружина з дитиною вже рік за кордоном).
Він чесно мені каже, що кохає дружину і нічого крім сексу мені запропонувати не може.
В мене є бажання, але є рамки. Я не можу зрозуміти, чи це мої рамки, чи рамки суспільства, бо багато років жила, саме, рамками суспільства. Зараз вчуся слухати своє Я.
Можливо є якийсь спосіб визначити, відчути чиї ці рамки? Як зрозуміти де моє, а де нав'язане?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго ранку, Name!
цитата:
Можливо є якийсь спосіб визначити, відчути чиї ці рамки?
Звичайно, є. Але ж цей процесс не митєвий, мовляв, здав кров на аналіз або тест на вагітність - і ось отримай результат. Потрібно себе слухати, роздивлятись і помічати, до чого прийшли самі - до яких висновків і цінностей, а що несвідомо успадкували від батьків, родини, школи і такого іншого.
цитата:
Як зрозуміти де моє, а де нав'язане?
У цьому питанні я вбачаю бажання підійти до остаточної відповіді, точніше, до рішення - чи погоджуватись стати коханкою без кохання? Є ж певні потреби і є пропозиція їх задовольнити. Питається, чому б ні?
Проте, очевидно, будуть і наслідки. Скажімо, Ви прив'язались до чоловіка, хоча на початку себе запевняли, що ні в якому разі. І згодом розлучатись буде вкрай болісно. Таке ж може бути?
Або, скажімо, стосунки з ним зруйнують будь-які Ваші спроби дійсно в когось закохатись і створити справжню пару, де буде любов, повага, взаємність. Як із цим бути? Хто буде відповідальний за втрачені можливості?
Загалом-то, багато питань виникає. Тому варто слухати себе. Чути себе. І дбати про себе.
Відредаговано автором 10-03-2023 10:21:35
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Просто треба не ускладнювати і бути з собою відвертою.
Чого ви очікуєте від стосунків?
Чого очікуєте від цього чоловіка?
Вас цікавить просто інтим чи подальша перспектива одруження?
На який період вас такі стосунки цікавлять?
Що лякає?
Просто максимально чесно поговоріть з собою. Якщо складно оберіть психолога і якийсь час попрацюйте вдвох.
Доповнення від автора
цитата:
Доповнення від автора
Ирина Терещенко (Київ):
Чого ви очікуєте від стосунків? Спілкування, цікаве та приємне проведення часу.
Чого очікуєте від цього чоловіка? Уваги та поваги
Вас цікавить просто інтим чи подальша перспектива одруження? Тільки інтим. В мене вже більше року небуло інтимних стосунків. Фізіологія вимагає свого.
На який період вас такі стосунки цікавлять? Мабуть, тут два варіанти, або поки не повернеться його дружина, або я не зустріну чоловіка, який зацікавить мене для більш серйозних стосунків.
Що лякає? Що я прив'яжуся до нього. Що буде боляче. Що не буде поваги до мене. Що якщо рамки які я перетну будуть мої та буде мучити сумління. Що вже не буде такого спілкування як до цього. Ми знайомі 5 років. Не дружили, спілкувалися рідко, але в певних питаннях можна було звернутися за допомогою і він допомагав "безвозмездно".
психолог онлайн
Доброго вечора! Вам подобається чоловік, який має дружину і дитину, які вже рік живуть за кордоном. І цей чоловік відповідає вам взаємністю, пропонує вам бути його коханкою. Ви б не проти бути його коханкою, якби не рамки. І ви питаєте, як ці рамки обійти, або позбутись. Чи правильно я зрозуміла ваше питання?
Якщо так, то ймовірно, ваші внутрішні рамки вас бережуть від сердечного і душевного болю, образ і мук совісті. Насправді, оскільки ви доросла, 35-ти річна людина, все, що ви відчуваєте, думаєте, робите - то є ваше і є ви самі. І, як доросла людина, ви маєте право робити свій власний вибір, дивитися на наслідки і нести за них відповідальність.
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
Добоый вечер!
цитата:
Тільки інтим.
Обычно отношения все же строятся на любви (это симпатия, уважение и сексуальное влечение).
Вы же хотите
цитата:
бути його коханкою
только ради секса.
И он Вам честно говорит об этом -
цитата:
нічого крім сексу... запропонувати не може.
цитата:
Що лякає?... Що не буде поваги до мене.
Поэтому Вы правильно боитесь.
Ведь если бы он уважал Вас, то проявлял бы прежде всего свои чувства к Вам, а не предлагал просто секс.
Пока же это выглядит так, что ему необходимо удовлетворить свою потребность и для этого он нашел Вас.
И в этом не было бы ничего такого, если бы Вы шли осознанно на такие отношения.
Но Ваши ожидания от него
цитата:
Спілкування, цікаве та приємне проведення часу... Уваги та поваги
являются завышенными.
Поэтому и не зря появляются
цитата:
сумління.
цитата:
Що лякає? Що я прив'яжуся до нього. Що буде боляче. Що не буде поваги до мене. Що якщо рамки які я перетну будуть мої та буде мучити сумління.
Получается, что Ваши страхи оправданны и в этом случае эти "рамки" охраняют Вас.
Вы точно хотите расстаться с ними?
психолог онлайн
цитата:
Він чесно мені каже, що кохає дружину
Щось я не можу зрозуміти в чому тут "чесність"?
Перед ким "чесність"? Перед Собою?
Перед дружиною?
Перед майбутньою кандидаткою в секс-партнера без всяких взаємних зобов'язань ...?
ЦИНІЗМ вищого гатунку я бачу, а чесності НІ!
Мабуть в мене "рамки" суспільні!)))))))
цитата:
Можливо є якийсь спосіб визначити, відчути чиї ці рамки?
Спосіб є!
Варто прислухатися до Себе!
До голосу тіла....
І до голосу Душі і здорового жіночого "Я".
Як зазвичай, голос тілесних бажань часто осліплює людину і відключає мозок на період короткочасного задоволення цих бажань!
А голос СПРАВЖНЬОЇ Особистості включається опісля! І мучить сумління і ін...
Але це не у всіх.
А лише в тих, хто СЕБЕ в Собі поганенько чує!
цитата:
Як зрозуміти де моє, а де нав'язане?
Попробуйте зрозуміти, де вам нав'язують СВОЇ сексуальні бажання
А де ви самі попадаєте на гачок своїх власних секс бажань!
Ви доросла і зріла Особистість! Що має тіло, Дух і Душу! І це не іллюзія!
Розберетеся! Удачі!
Відредаговано автором 11-03-2023 20:43:05