Низька самооцінка, складність відносин з іншими людьми
Доброго дня. В мене низька самооцінка, складність у спілкуванні з людьми та не складаються відносини з протилежним полом. Я зазвичай звикла слухати, а не розмовляти, підтримувати бесіду. У колективах всі говорять, а я мовчу та слухаю. Тому мене ніхто не помічає та не сприймає як дорослу людину. Буває таке відчуття, що нічого не хочеться робити і нічого не цікаво в житті. Щодо протилежного полу, по переписці спілкуємося і все добре, як доходить діло до особистої зустрічі - в мене одразу якийсь блок і я починаю не відповідати людині і більше не спілкуватися. Я закрита людина і мені потрібен довгий час , щоб відкритися людині. Напевно боюся вийти зі своєї зони комфорту та не знаю як себе поводити, що говорити. Відчуваю себе сірою мишкою. Хочу бути відкритою, впевненою та вміти комунікувати з іншими людьми.
Питання від: ; Вік: 23
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Ирина Терещенко
Доброго дня. У Вас також помітно контрзалежність, та багато іншого...
"Напевно боюся вийти зі своєї зони комфорту та не знаю як себе поводити, що говорити. Відчуваю себе сірою мишкою. Хочу бути відкритою, впевненою та вміти комунікувати з іншими людьми." - це запит на індивідуальну психотерапію, але враховуючи, що: "Я закрита людина і мені потрібен довгий час , щоб відкритися людині" - обрати психолога, з яким Вам буде комфортно, може бути для Вас непросто. Зі свого боку, пропоную Вам свою допомогу и безкоштовний сеанс онлайн, щоб Ви могли визначитись, чи підхожу я для Вас, як психолог. Якщо Вас зацікавить, напишіть мені - контакти в моєї анкеті
психолог онлайн
Доброго дня. Настя.
Так у Вас запит на індивідуальну терапію. Напевно Ви в такому стані багато часу. Потрібно розбиратися з причинами та вирішувати їх.
Цитата:
Хочу бути відкритою, впевненою та вміти комунікувати з іншими людьми.
Це вже потреба, а не бажання.
Перше на що Ви повинні наважитись, то знайти собі спеціаліста психолога. Можливо звичніше буде спочатку в переписуванні познайомитись та дізнатись про психолога трохи більше потім в терапію. Якщо Вас влаштує спеціаліст. Тому, що це надовго людина яка з Вами працюватиме повинна викликати у Вас довіру та приємний настрій.
Вдачи Вам!
психолог онлайн
Виктория Николаевна Цуркан
Доброго, Настя!
Ваше питання не для формату переписки на сайті, а для індивідуальної роботи з психологом, психотерапії. Напевно у Вас були складні відносини з батьком, можливо він тиснув на Вас, або було багато критики й осуду, або ще чогось. Це заклало основи тих страхів, які мабуть потім, наприклад у школі, тільки посилилися.
А також спостерігається страх отимати негативний зворотній звязок від інших, неприйняття. Тому Ви вирішили за краще взагалі уникати будь-якого контакту.
Все це бажано пропрацювати із спеціалістом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Николаевна Островерх
Виктория Николаевна Цуркан
Настя, доброго часу доби!
Мені завжди сумно читати такі історії, в них самотність, туга та безпорадність..
Але, все це зявилося не з якогось дива. І те, що Ви описали, свої страхи, стани - вони були сформовані и та роками відпрацьовані ще з дитинства. То ж і поинати розбиратися, можливо треа з нього.
цитата:
складність у спілкуванні з людьми...не знаю як себе поводити, що говорити. Відчуваю себе сірою мишкою
Коли це почалося?
А в дитинстві, до школи - яка Ви була? А в школі? Як строїлися взаємовідносини з однолітками? А як в родині?
цитата:
Напевно боюся вийти зі своєї зони комфорту
А яка Ваша зона комфорту - хто там є? Як в ній Ви налаштовуєте спілкування?
Страх чого? Що страшного може статися в реальному спілкуванні з іншою людиною?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора, Настя!
Вважаю, що через низьку самооцінку виникає
цитата:
складність у спілкуванні з людьми та не складаються відносини з протилежним полом.
Зазвичай саме так і буває з людиною, яка сама себе не цінує. Її природньо охоплюють страхи і безкінечні сумніви в собі тощо...Тому вона закривається сама в собі, живе у мріях, замість контакту з реальністю.
І коли надмірно активуються побоювання відносно реакції інших, то поведінка виглядає як така
цитата:
відчуття, що нічого не хочеться робити і нічого не цікаво в житті
Проте природні людьскі бажання нікуди не зникають - вони промовляють про себе. Вам хочеться спілкуватись, мати нормальні стосунки й таке інше. Разом з тим, на що може розраховувати "сіра мишка"? Хіба що на тихе сидінння в норці.
цитата:
Якщо цього дійсно бажаєте, то потрібно буде позбавлятись відчуття себе сірою мишкою. Повірити в себе. А потім йти у стосунки з іншими з позиції "НА РІВНИХ", а не "ЗНИЗУ", як це притаманне Вам зараз.
Отже, шлях для змін накреслений. Залишається рушити в дорогу до іншої якості життя.
Пропоную Вам для початку відео - "УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
Звісно, воно не відміняє взаємодії з психологом.
психолог онлайн
Доброго вечора, Настя.
Коли саме у Вас почалися труднощі в комунікації? Після яких подій у житті?
Те, що Вам потрібен час, аби відкритися новій людині - це нормально. Всі ми маємо право на особисті кордони. Але якщо у Вас є страхи стосовно спілкування, то варто попрацювати над ними.
психолог онлайн
Доброго дня. Про яку зону комфорту ви говорите? Яку вбачаєте допомогу від пси сайту наразі?
психолог онлайн
Доброго вечора! У вашому випадку буде корисно більше спілкуватися з людьми у різних форматах. Можливо, знайти цікаві курси , тренінги, чи групові заняття, які допоможуть вам отримати досвід різноманітного спілкування. Не обов'язково психологічні, це можуть бути курси акторської майстерності чи клуб з вивчення іноземних мов, наприклад. Це буде вихід із зони комфорта. Але індивідуальна робота з психологом буде найбільш эффективною.
психолог онлайн
Здравствуйте, Настя!
цитата:
За неуверенностью скрываются страхи.
Если их уменьшить, то появится уверенность и вера в свои силы.
И как следствие - открытость и желание коммуницировать с другими людьми.
Коллеги рекомендовали Вам индивидуальную работу с психологом.
Если Вы пока не готовы, могу поделиться ссылкой для самостоятельной работы со страхами.
Доповнення від автора
Буду дуже вдячна за корисні посилання для роботи зі своєю проблемою.
психолог онлайн
цитата:
В открытой теме нельзя размещать ссылки.
психолог онлайн
Привіт Настю, головне, що є бажання спілкуватись та змінюватись. Знаєте сукупність різних факторів у житті провокує стан в якому ми живемо, в цьому вам допоможе розібратись психолог. Бачу ви намагаєтесь зрозуміти себе( судячи з смс) написати сюди це добрий крок до перемоги.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
цитата:
Посилання не допоможуть - як і перегляди всіляких відео та читання статей. Це легкий та хибний шлях. Не гайте час.
Потрібна повноцінна психотерапія. Це важкий шлях. Але він обов'язково приводить до результату.
психолог онлайн
Добрий вечір, Настя.
Можливо вам потрібен час, щоб дізнатися ближче людей, щоб звикнути до них, і коли виникне довіра, зможете вільно спілкуватися з ними. Якщо для вас це важливо дозвольте дати собі на це час.
Чи є люди у вашому оточенні з ким спілкування дається легко?
Можливо, ви просто не хочете спілкування, вам не цікаво і ви не можете собі в цьому зізнатися.
Спробуйте більше дослухатися своїх почуттів у той момент, коли хочеться поговорити, що вас зупиняє? Які відчуття? Це може бути страх, сором, збентеження. Попрацюйте з психологом, якщо є така можливість, над тими почуттями, які вас блокують, і зупиняють.