Постійне прокручування в голові думок про те, що сказала, як поводилася після зустрічей в різних компаніях людей
Коли я зустрічаюся з різними людьми, де я багато людей поза межами сім'ї (наприклад, посиденьки з малознайомими людьми, робочі зустрічі і всілякі робочі тусовки - конференції, наприклад, день народження в компанії, яку я не дуже добре знаю), то і перед тим і після того я відчуваю великий страх та хвилювання, сильну тривогу. Настільки сильні, що можу не спати вночі і бути геть втомленою і виснаженню від цього.
На подібних тусовках я дуже довго думаю, що сказати, підбираю слова в голові, хоча зовнішньо можу усміхатися, бути активною, відчуваю велику напругу і скутість всередині.
І навіть, коли я насолоджуюся процесом і спілкуванням з новими людьми, то обов'язково після - ввечері чи на наступний день мене накриває хвиля самоїдства. Що про мене подумають, я не так сказала, я не те сказала, треба було по-іншому, сказала занадто багато, забула щось сказати, сказала не точно і т.д. Тобто мій внутрішній критик настільки сильний, що я знову у тривозі, мега невдоволена собою, і відчуваю якийсь тотальний сором. Мені хочеться плакати. Я почуваюся маленькою, не значимою і хочу сховатися. При чому знову можу не спати, навіть, якщо дуже втомлена. До того ж в голові постійно прокручуються думки і діалоги з останньої події. Потрібно аж декілька днів, щоб прийти в себе. Це дуже втомливо, болісно і забирає мега багато внутрішньої енергії.
Більше того скажу, що навіть після власного весілля, тиждень медового місяця я не кайфувала від подорожі, а прокручувала в голові всі подробиці весілля і прискіпувалася до найменших дрібниць, що було не так. Звісно, лише не так у моїй голові, але тим не менш, від цього не легше.
Як собі допомогти впоратися із подібним станом, щоб просто кайфувати від спілкування з людьми і радіти бути собою?
Питання від: ; Вік: 33
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Собі допомогти Ви можете разом з психологом - Ви не можете бути об'єктивною сама з собою, ніхто не може. Це сценарій дитинства, а отже тому Ви відчуваєте себе маленькою, не значимою, хочеться плакати, сховатись, відчуваєте сором - це дитячий сором
психолог онлайн
Ано? доброго ранку!
цитата:
Коли я зустрічаюся з різними людьми, де я багато людей поза межами сім'ї (наприклад, посиденьки з малознайомими людьми, робочі зустрічі і всілякі робочі тусовки - конференції, наприклад, день народження в компанії, яку я не дуже добре знаю), то і перед тим і після того я відчуваю великий страх та хвилювання, сильну тривогу.
Треба дивитись і копати в корінь. А корінь у досить слабкому, як можна припустити, почутті самоцінності. Начебто Ви не маєте права поводити себе вільно. Постійно озираєтесь, напружуєтесь, очікуєте негативної оцінки...
Одразу хочу запитати, ну і що буде, коли комусь Ваша поведінка не сподобається? Може, небо впаде на землю або здійметься цунамі?
цитата:
Тобто спостерігається величезний розрив між Аною зовні і Аною всередині. У цьому розриві сгорає Ваша енергія. Бажаєте виглядати упевненою, розкутою, а насправді виходить протилежне. Навіщо намагатись робити приємне враження на інших, почуваючи себе при цьому ніяково? Хто привчив Вас до цього ганебного кліше - батьки, близькі люди, вихователі, вчителі?
цитата:
Якщо занадто спрощено, то треба СТАТИ СОБОЮ(!) А для цього краще впізнати себе, зрозуміти і відчути, чим Ви наповнені. Перепрожити можливі травми розвитку (дехто їх називає травмами дитинства), позбутись хибних уявлень про себе і про спілкування, віднайти свою автентичність і здобути внутрішню свободу.
Чи можна цей шлях подолати самотужки? Хтось вірить, що можна. Я особисто вважаю, що доречно заручитись підтримкою обізнаної людини, якою серед інших може бути психолог.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326405 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Володимире, дуже вдячна за відповідь! Відгукується те, що Ви написали.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326398 для Виталий Викторович Бондарчук
Віталію, дякую за відповідь. Так, мабуть, це дійсно дитячий сценарій, хоча і до кінця сама не усвідомлюю як саме це сформувалося. Але, мабуть, психолог тут дійсно в нагоді.
Доповнення від автора
психолог онлайн
Будь ласка.
Звісно, що не усвідомлюєте, тому що ці реакції і шаблони поведінки сформувалися і закріпилися ще у дитинстві і є підсвідомими, автоматичними, звичними для Вас
психолог онлайн
цитата:
Постійне прокручування в голові думок
Это состояние имеет название - навязчивые мысли.
Такое происходит из-за страхов, о которых Вы пишете -
цитата:
я відчуваю великий страх та хвилювання, сильну тривогу.
Поэтому Вам надо работать с психологом по уменьшению страхов и развитию уверенности.
цитата:
мене накриває хвиля самоїдства.
А также убирать это "самоедство", за счет уменьшения влияния внутреннего критика.
цитата:
це дійсно дитячий сценарій, хоча і до кінця сама не усвідомлюю як саме це сформувалося.
В детстве происходит формирование установок и ограничивающих убеждений, которые могут приводить к формированию страхов и навязчивых мыслей.
Доповнення від автора
Дякую, Світлано, за Вашу відповідь та коментарі!
психолог онлайн
Доброго вечора. Рекомендую звернутися до психолога, самостійно змінити сценарій і установки дуже складно