Як зрозуміти потрібен психолог чи психіатр ?
Доброго дня ,
Останнім часом почуваю себе не добре в ментальному плані.Усилились мої тривоги і страхи.Є страх захворіти на якусь страшну хворобу ,нп рак .У мене і раніше були подібні страхи ,але зараз якось все разом наклалося .Сиджу в Інтернеті ,вишукую симптоми ,десь щось болить чи піднялась температура -думаю що мої страхи підтвердились.У мене не раз було так ,що я себе накрутила і через це в мене з’являлись навіть симптоми дійсно подібні до якоїсь хвороби .Наприклад думала що проблеми зі щитовиткою,пішла на прийом, і в цей же день все пройшло,це був ком в горлі нервовий .Ендикринолог направив мене до невропатолога ,бо окрім цього були скарги на панічні атаки ,які почались після того як перехворіла на коронавірус і безсоння (по тій же причині )Невропатолог поставив діагноз Невроз,назначив певне лікування(пігулки і загальні рекомендації ) ,яке я нормально не пройшла …..Але панічні атаки пройшли,вони загалом були у мене разів 5-6 за весь час.Повертаючись до теперішнього часу ,то окрім страхів в тривог скаржусь на : слабкість (це помітив мій хлопець ,що хочу прилягти весь час ),брак концентрації (важко сісти за будь яке домашнє завдання з універу),частіші головні болі ,не охотно з кимось спілкуюсь ,хочу додому (за виключенням мого хлопця і близьких родичів ),понизилось лібідо .Але я прочитала що подібні скарги можуть бути через проблеми зі здоров’ям ,відсутності нормального режиму (систематично лягаю спати пізно ).Тому перш ніж звертатися до психолога/психіатра необхідно виключити проблеми зі здоров’ям і наладити режим,чи так це ?Просто я не хочу знову іти на поводу у своєї психіки ,бо навіть якщо я пройду всіх лікарів і буду здорова ,проблема може не зникнути .Що ви порадите у цій ситуації ?Чи взагалі потребую я лікування ?
Дякую за відповіді
Питання від: ; Вік: 20
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня)
"Просто я не хочу знову іти на поводу у своєї психіки ,бо навіть якщо я пройду всіх лікарів і буду здорова ,проблема може не зникнути ." - ось Вам і відповідь на Ваше запитання. До речі, психіатр теж лікар, можете пройти і його і врешті решт звернутись до психолога
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий день.
цитата:
ЯК ЗРОЗУМІТИ ПОТРІБЕН ПСИХОЛОГ ЧИ ПСИХІАТР ?
За вашими симптомами необхідна індивідуальна робота з психотерапевтом. Також рекомендована консультація у психіатра.
психолог онлайн
Доброго, Віка!
Коли візьмете відповідальність за своє життя і здоров'я на себе, то й всі іраціональні страхи пройдуть.
А доки перекладаєте її на лікарів та психологів - тільки страхи підгодовуєте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332306 для Павел Леонидович Басанский
А як це взяти відповідальність за своє здоров’я ?Тобто займатися спортом ,правильно харчуватися ітд?
психолог онлайн
цитата:
Що ви порадите у цій ситуації ?
У Вас уже есть диагноз -
цитата:
Невроз
Поэтому Вам надо обращаться к психиатру и проходить медикаментозное лечение.
Дополнительно Вам будет рекомендована индивидуальная психотерапия с психологом.
цитата:
Тобто займатися спортом ,правильно харчуватися ітд?
Если бы все проблемы так легко решались, то врачи и психологи остались бы без работы.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ирина Григорьевна Инститорова
Добрый день, Віка.
Нужно понимать с чего началось ухудшение вашего состояния и как было раньше, склонны ли вы излишне тревожится или это произошло с вами впервые на фоне каких-то обстоятельств и получить еще ответы от вас на ряд вопросов. Имеет смысл обратиться для начала к психотерапевту и в процессе диагностической беседы или серии встреч будет понятно нужен ли вам психиатр или дополнительное обследование у врача. Если вам понадобиться помочь врача психиатра, психолог/психотерапевт, к которому вы обратитесь, вам об этом скажет. Причины панических атак, ипохондрии, повышенной тревожности кроются в характере самого человека и его отношениях с окружающим миром, наличии вторичных выгод, поэтому имеет смысл обращаться именно к психологу/психотерапевту и разбираться, если конечно хотите решить свои проблемы и не ходить по кругу.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ирина Григорьевна Инститорова
Доброго вечора, Віка
З того, що ви описали, можна зробити висновок, що у вас високий рівень тривоги та схильність до іпохондріі. Плюс були панічні атаки.
В такому випадку індивідуальна робота з психологом - це те, що вам точно необхідно. Було б добре також проконсультуватися у психіатра. Такими питаннями повинен займатися саме лікар психіатр, а не невролог.
психолог онлайн
цитата:
Ні, це інше. Це НЕ чекати, що хтось потурбується про тебе, про твое життя та здоров’я - знаєте, як того від батьків чекають діти? А усвідомити те, що ВСЕ, що з тобою трапляється в житті - це результат твоїх же дій та способу мислення. І якщо тобі боляче або ти хворієш - то це закономірний наслідок твоєї поведінки. І доки ти не зміниш це в собі - покращення НЕ буде. Магічної пігулки ніхто не дасть і не зцілить. Бо зцілення - в самій людині. Тобто в Вас!