Пустота
Мені 37.Ні сім'ї.Ні свого житла.Ні роботи.Борги.2 місяці в пошуках роботи(не можу робити роботу,яка в середині пригнічує)Апатія та певні прояви суїциду.З дитинства проблема заниження самооцінки(виріс без батька)Зараз відчуття повної самотності ,і нерозуміння свого призначення на землі.А остання два місяці відчуття,що все проти тебе
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Добрий день. Співчуваю вашій пустоті. Розумію, що ваш запит на індивідуальну роботу. Яку б ви хотіли допомогу від психологів сайту?
психолог онлайн
цитата:
Ні сім'ї.Ні свого житла.Ні роботи.Борги.
цитата:
Апатія та певні прояви суїциду
цитата:
проблема заниження самооцінки
цитата:
відчуття повної самотності ,і нерозуміння свого призначення на землі
Все Ваши проблемы могут быть решены в индивидуальной психотерапии. Для этого потребуется 3 месяца работы (в краткосрочном методе).
К сожалению, бесплатно Вы можете найти только разовые консультации психологов, а Вам нужна планомерная работа.
Возможно, имеет смысл найти деньги на психотерапию. Потому что в результате Вы сможете повысить свою самооценку и найти работу, которая поможет закрыть долги. И благодаря этому Ваша апатия и мысли о суициде уйдут.
А иначе Ваши проблемы никак не решатся.
Еще можно, конечно, обратиться к неврологу или психиатру и помочь себе медикаментозно. Но сами понимаете - работа и деньги от этого у Вас не появятся, если причина заключается в Вашей низкой самооценке. Потому что таблеток для развития уверенности не существует.
психолог онлайн
цитата:
Мені 37.Ні сім'ї.Ні свого житла.Ні роботи.Борги.
Співчуваю. Як Ви, Володимир, дійшли до такого результату? Що робили і як? Це як робота над помилками у школі. А життя - це і є найкрутіша школа. В якій ми усі вчимося досить погано.
цитата:
А остання два місяці відчуття,що все проти тебе
Таке інколи трапляється з усіма, але так тільки здається, що воно проти Вас. Частіше за все сама людина йде ПРОТИ всього, сама порушує певні закономірності цього життя - і отримує подібну неприємну відповідь.
Як наслідки подібної відповіді з'являються:
цитата:
Апатія та певні прояви суїциду.
Це погано, потребує навіть лікування медпрепаратами. Як із цим справляєтесь?
цитата:
З дитинства проблема заниження самооцінки(виріс без батька)
Це піддається корекції. і самостійно, і з психологом теж. В багатьох існує подібна проблема, як і зростання без батька.
цитата:
2 місяці в пошуках роботи(не можу робити роботу,яка в середині пригнічує)
Це я розумію, сам не можу робити таку роботу і не роблю. Але знайшов таку робота, яка навпаки - надихає.
Що надихає Вас? Яка робота? Була така, що надихала, а не пригнічувала?
цитата:
Зараз відчуття повної самотності ,і нерозуміння свого призначення на землі.
Це нерозуміння і є причиною того, що не працюєте ТАМ, де змогли б повністю реалізуватися.
І повну самотність відчувають зазвичай ті, хто САМ відділяє себе від інших, сам робить себе самотнім. А потім страждає від цього. Як зробили себе самотнім Ви, Володимир?