Хлопець сильно товаришує з попередньою дружиною
Ми живемо разом, все добре. В нього є дитина від попереднього шлюбу, він бере у всьому участь в їі вихованні, спілкується по 5 разів на день , дуже активний тато. З попередньою дружиною вони друзі, товаришують. Як мені правильно реагувати на їх відносини?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
Як мені правильно реагувати на їх відносини?
Це не дуже влучне словосполучення "правильно реагувати". Правильно с точки зору кого?
А як Ви зараз реагуєте? Що це для Вас?
психолог онлайн
цитата:
Як мені правильно реагувати на їх відносини?
Правильно, це означає без супротиву - спокійно, толерантно, цивілізовано. Я правильну розумію?
цитата:
В нього є дитина від попереднього шлюбу, він бере у всьому участь в їі вихованні, спілкується по 5 разів на день , дуже активний тато. З попередньою дружиною вони друзі, товаришують.
Напевно ж, Ви якось уже реагуєте. І якщо виникло питання, то, вірогідно, його породжують сумніви. Поділіться, будь ласка, в чому вони полягають. Що саме спричиняє Ваше хвилювання і невпененістьу власних діях?
психолог онлайн
Что значит муж дружит с бывшей женой?
В чем это выражается?
По какой причине они разошлись?
Как давно?
Какой возраст ребенка?
Как давно вы в отношениях?
Какие у вас отношения?
Есть ли у вас дети?
психолог онлайн
Вітаю вас!
"спілкується по 5 разів на день , дуже активний тато. З попередньою дружиною вони друзі, товаришують. Як мені правильно реагувати на їх відносини? "
А як ви вже реагуєте на їх відносини?
Що вас хвилює в цій ситуації, якщо між вами все добре?
психолог онлайн
цитата:
З попередньою дружиною вони друзі, товаришують.
К сожалению, дружба с прошлыми партнерами говорит о том, что люди не заканчивают для себя эти отношения.
цитата:
Як мені правильно реагувати на їх відносини?
А какие у Вас есть варианты?
Как вы реагируете сейчас и что собираетесь дальше делать?