Не можу ходити в школу
Доброго дня! В мене є проблема що мені дуже тяжко знаходитись в школі та навчатись там. Я насправді дуже люблю навчатись але до школи я не можу ходити бо коли я в школі в мене постійна тривога, панічні атаки і дуже розсіяна увага (але це в мене завжди) через яку мене сварять вчителя. А ще коли я ходжу в школу у мене ніби щось дуже схоже на депресію (я не була у лікаря, нічого казати не можу) а як тільки канікули це проходить. Як це відбувається і як цього позбавитись? Заздалегідь дякую.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
цитата:
Як це відбувається і як цього позбавитись?
Вы описываете симптомы социофобии и/или тревожного расстройства.
Поэтому оптимальным вариантом будет обращение к врачу.
Параллельно Вам будет назначена индивидуальная работа с психологом, на которую Вам нужно будет получить согласие у родителей, из-за того что Вам нет 18 лет.
психолог онлайн
Добрий день. Щоб отримати якісну фахову допомогу у вашій ситуації, дійсно потрібно звернутися перш за все до лікаря (психіатра). Нажаль, не завжди і далеко не всі проблеми можна рішити у форматі питання - відповідь. З ким із дорослих, хто рядом з вами (батьки, опікуни), ви можете поділитися своєю проблемою и попросити про допомогу обрати лікаря?
психолог онлайн
Насамперед, Вам потрібно заспокоїтися. Нічого складного у Вашій проблемі немає і її можна вирішити за допомогою шкільного психолога та Ваших батьків. Потрібно з'ясувати, перш за все, які у Вас взаємини з однокласниками, з учителями, як вони спілкуються з Вами. Що є у школі такого. що викликає у Вас емоційне напруження.
Можливо, Вас просто потрібно перевести до іншого класу чи іншої школи.