Проблема сім‛ї
Доброго вечора! На справді не знаю як правильно поставити запитання , але все ж таки спробую. Перед тим маленька передісторія ! Я думав , що ніколи не зраджу і тим більше не пробачу зраду ... Але можливо це і не стосується те що я далі запитаю. От же ситуація щас в тому , що я зустрів зовсім випадково дівчину яка мені сподобалась через якісь період часу . Я одружений в мене двоє дітей . Я відчуваю в сім'ї як би все норм . Але ж мене тягне до цієї мадам так вона молодша їй 22. Я не знаю чому так і хочу не думати не бачитися не писати , але всеодно пишу , відправляю подарунки , пишу на ніч , прокидаюсь зранку відразу пишу ! Що з цим зробити , в яку сторону йти ...... Чесно сказати я розумію , що це не правильно , що я не можу покинути сім'ю... Але ж це все більше і більше переростає в щось інше ніж спілкування . Дайте пораду !!! Дякую !!!!
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Доброго вечора, MishaSlu!
цитата:
Дайте пораду !!!
В якій площині Ви очікуєте пораду? Як діяти або що з собою робити? І важливо з'ясувати, на який результат поради розраховуєте?
Але це ще не все. Вважаю, що Вам варто усвідомити, що з Вами відбувається. Тому пропоную направити свої думки у бік пошуку відповідей на ось які питання.
цитата:
Я відчуваю в сім'ї як би все норм .
Ви свою дружину кохаєте чи живите з нею по інерції, підритмуючи ритуальні стосунки?
Якби була змога, то що б Ви змінили у вашому подружньому житті?
цитата:
мене тягне до цієї мадам так вона молодша їй 22. Я не знаю чому так і хочу не думати не бачитися не писати , але всеодно пишу , відправляю подарунки , пишу на ніч , прокидаюсь зранку відразу пишу !
Коли пишите, відправляєте подарунки й таке інше, чого прагнете? Якої реакції? До речі, що отримуєте у зворотній бік?
цитата:
Але ж це все більше і більше переростає в щось інше ніж спілкування .
Та кажіть вже прямо, у що більше це переростає?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Ольга Владимировна Головченко
MishaSlu, доброго часу доби!
Щоб дати коректну відповідь - бракую інформації.
Скільки років ви у шлюбі? Якого віку діти? Чим займається Ваша дружина?
Такі історії в парі трапляються доситьчасто. Це може бути обумовлено нормативною кризою, емоційною втомаю, діти витісняють та віддаляють пару одне від одного… Якщо Ви дійсно хочете відновити відносини з дружиною - рекомендую вибрати фахівця та попрацювати з психологом. Чим більше Ви будете тягнути та занурюватися у нові емоції - тим складніше буде з них вийти та відновити те, що відійшло у фоновий режим.
цитата:
Я відчуваю в сім'ї як би все норм
Що саме для Вас норм? І що не норм Ви знайшли у цій дівчині та цих відносинах?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Добре, що Ви звернулися за допомогою зараз. Це говорить про те, що Ваша сім'я дуже важлива для Вас та Ви не готові її втрачати. Краще було б взяти декілька індивідуальних консультацій, бо в форматі форуму не всі питання можливо задавати, та Вам може бути не зручно відповідати.
Чим Вас привабила ця дівчина? Вона схожа на Вашу дружину (зовнішніть, характер) чи пряма протилежність? Що ви відчуваєте поряд з нею?
Якою була Ваша дружина у 22 роки?
Якою вона стала зараз? Чого Вам зараз не вистачає поряд з дружиною?
Може бути ще багато запитань.
Можливо, дівчина дає Вам відчуття безтурботної молодості,незалежності, легкості. Спілкування з нею повертає Вас у часи, коли Ви не були одружені, не мали дітей, зобов'язань.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Добрый вечер!
Скажите, а какую рекомендацию Вы хотите услышать, не совсем понятно? Попробуйте все-таки сформулировать, что Вы хотите сами? Психологи советов не дают и тем более не берут ответственность за Вашу жизнь. Вы пишите, что у Вас семья и двое детей и Вы общаетесь с этой девушкой. Какую перспективу развития отношений Вы для себя видите?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ольга Владимировна Головченко
Вітаю!
"Я відчуваю в сім'ї як би все норм .
Як би, чи все ж норм? Що відбувається у вашій сім'ї? Які стосунки у вас з дружиною?
Але ж мене тягне до цієї мадам так вона молодша їй 22.
Я не знаю чому так і хочу не думати не бачитися не писати , але всеодно пишу , відправляю подарунки , пишу на ніч , прокидаюсь зранку відразу пишу ! Що з цим зробити , в яку сторону йти ...... Чесно сказати я розумію , що це не правильно , що я не можу покинути сім'ю... Але ж це все більше і більше переростає в щось інше ніж спілкування .
Тобто ви не контролюєте свою поведінку і не володієте своїми реакціями та емоціями?
Те, що ви описуєте дуже схоже на залежну поведінку.
Дайте пораду !!! Дякую !!!!"
Зверніться на особисту консультацію до психолога. Можливо ваша проблема набагато глибша, чим ви собі її уявляєте?
психолог онлайн
цитата:
Чесно сказати я розумію , що це не правильно , що я не можу покинути сім'ю... Але ж це все більше і більше переростає в щось інше ніж спілкування . Дайте пораду
Сейчас Вы все равно будете все больше погружаться в эти новые отношения.
И хотя Ваша логика Вам говорит,
цитата:
що це не правильно, що я не можу покинути сім'ю
но чувства всегда сильнее.
Поэтому Вы не сможете изменить ситуацию, даже если будете это хотеть сделать.
Чтобы Вы смогли успокоиться и не испытывать страхов и чувства вины, рекомендую Вам взять несколько консультаций.
В результате такой работы, Вы сможете принять верное для себя решение о том, что Вам делать дальше.