Як пережити ,коли тебе кинули
Мені 28 років.В мене є донька їй11 років. І недавно я почала жити з чоловіком,проживши 4 місяці він мене покинув ...але я вагітна від нього. І повертатися він не збирається. Як пережити цей важкий період в житті?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Вітаю вас, Ольга!
"недавно я почала жити з чоловіком,проживши 4 місяці він мене покинув ...але я вагітна від нього. І повертатися він не збирається. Як пережити цей важкий період в житті?"
Дуже співчуваю вашій ситуації.
Цей важкий період у вашому житті краще за все пережити разом із підтримкою психолога. Це був би ідеальний варіант.
Хто з близьких людей може вас підтримати та допомогти? Які стосунки у вас з батьками?
психолог онлайн
Доброго вечора, Ольга
Ситуація справді неприємна. Скажіть, буд ласка, що саме вас найбільше непокоїть? Що від вас пішов чоловік чи що ви сама вагітна? Чи збираєтеся народжувати?
По якій причині чоловік від вас пішов?
психолог онлайн
доброго вечора, Ольго!
чи знає цей чоловік про вагітність? по якій причині він Вас покинув?
на перший погляд в такій ситуації добре визначитись із пріоритетами, що для Вас важливіше зараз, які варіанти розглядаєте. та від цього відштовхуватись і діяти. будь-яку ситуацію можливо вирішити і пережити, не ставлячи себе в позицію "жертви".
які стосутнки у Вас були з батьком Вашої доньки? по якій причині ви розійшлись?
психолог онлайн
цитата:
ЯК ПЕРЕЖИТИ ,КОЛИ ТЕБЕ КИНУЛИ
Шановна пані. Треба розбиратися у багатьох питаннях. І відповідь маєте знайти ви.
Що за відносини у вас з цією людиною? Чому кинув? Чи раді ви вагітності? Чому доньку згадуєте у цій історії?
По хорошому - це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
Переживання втрати в переписці неможливе.