сімейні відносини
Доброго дня, після того, як дізналася , що чоловік дивиться порно перестала поважати його, довіряти йому, став мені бридкий, дуже понизилась моя самооцінка. Пообіцяв, що більше не буде дивитися, але я знаю що це брехня. Не знаю що робити.
Питання від: ; Вік: 34
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня, що саме в вас зачіпило в його діяльності?
Багато чоловіків передивляються порно, це не означає, що він хоче таку ж жінку, яка на відео. Перегляд порно може бути частиною фантазії, перегляд того, чого сам не можеш з будь яких причин здійснити. Також деякі люди переглядають порно, тому що відчувають нудьгу. Є багато причин, які схиляють людей до перегляду. Але, якщо людина не вважає це проблемою, то воно не є проблемою. Говорили чи ви зі своїм чоловіком, який сенс він вкладає в це? Що отримує?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Доброго, Natalia!
А якщо цього б не було? Уявіть собі, що нічого він не дивиться. Що між вами є? Любов? Повага? Взаєморозуміння? Турбота? Ніжність? Сексуальний потяг?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Добрий день!
Насправді проблематика порнографії дійсно велика, тому її виключення краще вплине й на його сексуальність й на ваші стосунки, але прийняти це рішення він має самостійно й за власним бажанням. Чи пробували ви йому донести чому саме вас це ображає? Чому це дійсно може вам, як парі, допомогти? Коли партнер дізнається про те, що його партнер самовдоволняється дивлячись на інших жінок/чоловіків, емоційно це прирівнюється до зради, адже є безліч інших варіантів. Чи практикуєте ви з ним обмін інтимними фото, чи може він використовувати їх?
Чому ви впевнені, що він збрехав? Тому, що впевнені, що він вас не почув? А що ви зробили для того, щоб він вас почув?
психолог онлайн
Доброго дня!
"Пообіцяв, що більше не буде дивитися, але я знаю що це брехня. Не знаю що робити."
Що зміниться у ваших відносинах, якщо чоловік перестане дивитися порно? Що буде далі?
А від чого ви б змогли відмовитися заради вашего партнера?
психолог онлайн
Доброго дня, Natalia!
цитата:
після того, як дізналася , що чоловік дивиться порно перестала поважати його, довіряти йому, став мені бридкий, дуже понизилась моя самооцінка.
Припускаю і розумію, з яких причин зникла повага й довіра до чоловіка, а от щодо пониження саомоцінки є певні питання. Чому вона знизилась? Від чого вона, загалом, залежить? Чи не сприймаєте Ви перегляд чоловіком порно як приниження Вас, Вашої привабливості й таке інше? Ніби він обирає замість Вас інших жінок, бодай в моніторі?
Коли зникає повага до партнера, то вона спричинена багатьма чинниками і торкається багатьох аспектів стосунків. У Вашому випадку повага до чоловіка пов'язана с сексуальним аспектом. Невже його інші прояви (в площині турботи про Вас, вирішення сімейних питань і проблем і тому подібне) зобов'язані зникати разом?
І не можу не поставити питання - чи були Ви задоволені інтимним життям з чоловіком ДО появи нових обставин?
психолог онлайн
Доброго дня.
Підкажіть, наскільки в цілому вас стосунки влаштовували? Чи була довіра і щирість?
Чи зручно вам говорити на інтимні теми вдвох?
З вашого повідомлення складається враження, що ви сприймаєте факт перегляду порно як зраду по відношенню до себе, тому що факт перегляду вами сприймається зовсім по іншому ніж просто про кіно..
Як би чоловік дивився еротичний фільм, як би відреагували?
А якщо трилер?
психолог онлайн
А что для вас означает, что муж смотрит порно?
Какие у вас отношения?
Как обстоят дела с сексом?
Отражается ли просмотр порно на вашу сексуальную жизнь?
цитата:
дуже понизилась моя самооцінка
Я думаю, что она и была достаточно низкой. Устойчивая, адекватная самооценка не зависит от внешних факторов, как например, просмотр мужем порно. Если же самооценка колеблется в зависимости от поведения мужа или кого-то еще, то с ней есть проблемы.
психолог онлайн
Добрий день. Як часто чоловік дивиться порно? Чи є між вами секс? Наскільки ви/він задоволені сексом між вами?
Можливо чоловік дивиться порно, бо щось не так у вашому сексуальному житті?
психолог онлайн
цитата:
дізналася , що чоловік дивиться порно перестала поважати його, довіряти йому, став мені бридкий, дуже понизилась моя самооцінка.
Складывается впечатление, что просмотр мужем порно Вы воспринимаете как его измену.
Если это так, то откуда у Вас возникло такое представление?
А с тем, что это влечет за собой снижение Вашего доверия и самооценки, надо что-то делать.
В частности - работать с психологом в индивидуальном порядке, так как самостоятельно Вы эту проблему не решите.