Чому мене це заділо?
Доброго дня.
У нас з хлопцем зараз проблеми з грошима,але завжди коли у мене є ,то я можу щось і йому купити. Бо можна так мовити розраховується він завжди.
Ось вчора я повинна з друзями поїхати до нього ,бо погана погода була. Я взяла собі напиток і йому його улюблений,хотілось щоб він був радий,що я не забула про нього.
От ввечері після того як розїхались всі по домівкам ,я телефоную йому щоб поговорити(повинна була розповісти дещо) і він говорить ні з чого фразу: «Дякую,що купила напиток,але не потрібно було». Я так обурилась,мені стало неприємно,він це зрозумів і сказав далі: « Правда,мені дуже приємно,але не треба було,я не думав шо ти купиш шось мені». Я зрозуміла,що я просто не зможу говорити нормально з ним і ми закінчили розмову. Але як я можу купити собі і не купити йому? Я хотіла як краще ,щоб він порадувався,а він так сказав наче воно йому не потрібне,але ж він майже кожен день купляє цей напиток.
Я буду вдячна якщо ви поясните чому у мене така реакція на його слова? Мене це заділо ,що я думаю про це цілий день.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Вы сами и пишите про причину - вы старались, а это не оценили.
Лучшим вариантом было бы прояснить, что МЧ имел в виду? Предположу, что вовсе не про неблагодарность, а скорее про то, что он стесняется, ему неудобно, что вы тратите на него деньги.
Доповнення від автора
Він сказав,що не хотів ,щоб я купляла і тратила гроші. Але ж можна просто сказати «Дякую» і все. Було неприємно дуже мені,я пояснювала йому,але ж він сказав ,що подякував мені і не розуміє в чому причина.
психолог онлайн
Попробуйте доносить свои чувства через "я-сообщения".
Что для вас означали слова МЧ?
Какой вы себя почувствовали, когда он сказал вам про то, что не надо было покупать напиток?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Схоже на знецінення. Замість подяки і вираження задоволення, ви почули від хлопця слова, що принижують значення вашої уваги та турботи. Ви намагалися порадувати, підняти настрій, а вам у відповідь – відкидання - «мені це непотрібно». Дуже неприємно, коли вам дають зрозуміти, що те, що ви зробили – неважливо.
Хлопець не визнав свої почуття радощі, а вас позбавив емоційної нагороди. Скоріше за все, це невміння виражати почуття та хвалити.
В таких ситуаціях важливо турбуватися про себе і повідомляти партнера про свій стан: "Я відчуваю біль, мені неприємно, коли ти говориш це. Мені буде краще, якщо ти просто скажеш «дякую»". Або підберіть свої слова.
Такі фрази є ефективними, щоб звернути увагу співрозмовника на ваші почуття, пояснити їх. Якщо хлопець знецінює несвідомо, це змусить його замислитись над своїми словами.
Доповнення від автора
Коли він сказав,що не потрібно було йому купляти ,я відчувала себе маленькою дитиною яка хотіла допомогти і зробити щось приємне батькам ,а мені відповіли «Хотіла зробити як краще,а зробила як завжди».
Коли мій хлопець казав ,що він дуже дякує мені і радий ,що я йому купила ,то я не хотіла навіть слухати дала нічого,уже все рівно було.
Доповнення від автора
Завжди коли я розповідаю те,що мені не подобається,то він принімає це і розуміє ,вибачається.
В цій ситуації немає нічого ,але чомусь дуже заділо.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ви пишете, що відчули себе, як в дитинстві. І це важливо враховувати: у відносини з хлопцем вплітаються образи, які ви переживали з батьками. Ви як і тоді відчуваєте себе маленькою, безпорадною, а головне «не такою, як потрібно», «ви не сподобались». Процес знецінювання відбувається у вашій уяві, ви нападаєте сама на себе. Переживаєте це як удар на своє Я, що провокує почуття злості, провини і сорому. З'являється душевний біль, бо в такі моменти знижується самооцінка і самоповага.
Треба розбиратися з минулим і відносинами з батьками. Тільки не з реальними, а з тими, що «живуть» у вашій голові.
Доповнення від автора
Так,ви праві,що треба вирішувати проблеми з батьками. Я на це звернула увагу,що саме дитиною відчувала себе ,а мені вже 22,щось не співпадає.
Дуже багато ситуацій було,що не дякували,не хвалили батьки,не давали уваги яка потрібна була.
психолог онлайн
цитата:
чому у мене така реакція на його слова?
Вас интересует только этот вопрос или Вы хотите решить эту проблему?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326679 для Светлана Владимировна Киселевская
Чесно,я навіть не розумію. З однієї сторони це маленька проблема ,наче аж дитяча,можна було піти далі і забити. А з іншої сторони від таких маленьких проблем може бути велика дитяча травма або ж конфлікти далі з моїм хлопцем.
Ви вважаєте ,що цю проблему потрібно вирішувати?
психолог онлайн
цитата:
Ви вважаєте ,що цю проблему потрібно вирішувати?
Если эта проблема влияет на Ваши отношения с парнем и ухудшает их, тогда ее надо решать.
психолог онлайн
Вітаю, Євгеніє! У головах багатьох чоловіків існує установка, що він, тобто чоловік, повинен повністю матеріально забезпечувати свою родину (дружину, дівчину). Це не добре і не погано. Просто це комусь підходить, а комусь ні.
Дійсно, у чоловіків є потреба бути потрібним своїй партнерці/дружині, але ж його потрібність та значимість може виражатися не лише в заробітку грошей. Припускаю, що він міг відчути свою безпорадність у ситуації, яка склалася. Але це лише моє припущення!
Вам варто відверто сказати Вашому хлопцю про свої почуття та наміри. А також не буде зайвим обговорити свої функції у стосунках, що для Вас є ок, а що не ок.
Успіхів!