Подобається інший хлопець хоча я в стосунках
У мене є хлопець, його звуть Артем, ми з ним 3 роки разом, з цих 3 років, наживо ми були тільки 1 рік.Я зараз за кордоном,та хожу на роботу, там є хлопець,я не знаю як сказати, але він мені подобається,він мене гуляти кличе, і він знає, що в мене є хлопець. До свого хлопця я нічого не відчуваю,не відчуваю нічого коли він мені пише,я вже думала може розлучитися,хоча все ж таки ми 3 роки зустрічаємося,це що потрачені роки на ці стосунки,почуваюся гидко, як лухта, від таких думок, і взагалі не знаю що робити,саме цікаве що про Артема я взагалі не думаю,а в голові лише той хлопець з роботи
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ирина Терещенко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Галина Леонидовна Рурик
Доброго дня!
"До свого хлопця я нічого не відчуваю,не відчуваю нічого коли він мені пише,я вже думала може розлучитися"
А навіщо ви продовжуєте стосунки, якщо нічого не відчуваєте до хлопця?
Скільки ще ви готові їх продовжувати?
"хоча все ж таки ми 3 роки зустрічаємося,це що потрачені роки на ці стосунки,почуваюся гидко, як лухта, від таких думок, і взагалі не знаю що робити,саме цікаве що про Артема я взагалі не думаю,а в голові лише той хлопець з роботи"
На жаль люди розлучаються і через 20 років спільного сімейного життя, розставання - це невід'ємна частина життя.
Приймати рішення і брати відповідальність потрібно вам. Так називається ваше "що робити ".
Яку допомогу ви хотіли від психологів?
психолог онлайн
Даша, доброго дня. Так буває, що , особливо перші стосунки закінчуються, і ми пам'ятаємо їх як щось таке зворушливе та декілька наівне. Особливо, коли ми з коханим находимося на відстані. Тоді це дуже відчувається, чи то наш чоловік, чи це етап в нашому житті. Але навіщо звинувачувати себе та стримувати, якщо зустріли цікаву для Вас людину. У цьому випадку, як наменьше, треба про це розповісти Вашому хлопцю та побажати бути друзями і всього найкращого. Так було б чесно.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Один з важливых елементів стосунків це взаємоповага. Продовжуючи стосунки з людиною до якої ви нічого не відчуваєте- чи чесно і з повагою це по відношенню до хлопця?
Якби хлопець нічого до вас не відчував- ви хотіли б знати це? Чи хотіли б жити в ілюзії і марних надіях?
Чим довше продовжувати стосунки в яких немає почуттів, тим більше часу один одного ви витрачаєте.
Відносини трансформуються, так буває.
Симпатії і закоханість не завжди переростають в кохання, інколи в гарні дружні стосунки. І в цьому немає нічого жахливого.
Життя змінюється, ви змінюється, все дуже динамічно.
Можливо варто дати шанс собі і хлопцю знайти щастя в коханні? Навіть з іншими людьми.
психолог онлайн
Добрий день. Яку допомогу очікуєте від психологів сайту? Яке у вас питання?
психолог онлайн
цитата:
і взагалі не знаю що робити
Ваши действия будут зависеть от того, чего Вы хотите.
У Вас есть желание расстаться с Артемом и быть с этим парнем с работы?
консультация психолога
Доброго дня, вам шкода, що ви 3 роки були разом. Уявіть, що те, що зараз відбувається у ваших стосунках так буде завжди. Скільки років ви готові в цьому жити? 1, 5 ,20? І ви самі відповісте собі на це питання.
Якщо ви давно не бачилися з партнером, тоді є можливість віддалитися і побачити, що в ньому вас не влаштрвує. І коли люди разом, то деякі проблеми ігноруються( обнялися, проговорили і забули, а проблема залишилася), а коли на відстані цей метод вже не працює, і потрібно шукати нові методи комунікації і закривати як власні потреби, так і проблеми в стосунках.
Подивіться, чи це та людина, яку ви бачите,як партнера в подальшому і батька ваших дітей? В нього є всі якості які ви хочете в партнерові бачити?3 роки це зазвичай, коли гормони стихають і є можливість придивитися до людини чи це та,яку ви хочете бачити з собою через 20 років.
Ще є варіант, що 1колегою ви закриваєте потреби,які не закриваються в стосунках
2. Закоханість в колегу,як втеча від близькості в стосунках
3. Багато в чому уступали партнеру і мовчали, в результаті чого зникли почуття
4. Партнер як повернення до минулого.
Коли будете читати, можливо вам щось відгукнеться, це і буде про вас.