Стосунки
Доброго вечора
я познайомилась з хлопцем близько 4 місяців тому. В нас все максимально швидко розвивалось. Ми почали зустрічатись через кілька днів після знайомства вже через тиждень поїхали у спільну відпустку на кілька днів.
Я у нього перша дівчина а у мене вже був досвід стосунків. Він відразу почав говорити дуже голосні слова. Наприклад ми побачили весілля і він сказав "через кілька років я хочу так з тобою", наступне він сказав що якби були гроші він хотів від мене дитину і так далі. Я ці питання не ставила він сам це казав без якигось передумов.
Я на 2 день наших стосунків сказала, що якщо він хоче бути зі мною, то я хочу максимально уваги ( у мене з цим проблеми і якщо немає наприклад банальної переписки впродовж дня, то я сумніваюсь, чи любить мене партнер, чи я йому цікава і тд.). Ну і в такому дусі я перерахувала ВСЕ важливе для мене, бо був вже негативний досвід. Він зі всім погодився. Я не наполягала але запитала чи дійсно все буде виконано. У відповідь почула так. І все дійсно було добре.
Потім в мене почали з'являтись дрібні проблеми. Я чула що він допоможе по факту допомоги не було. Ми живемо з ним не разом але двоє окремо від батьків. Він дізнався що моя мама приїде мене навідати і дуже хотів з нею познайомитись і кілька разів згадував своє бажання у розмові. Так сталось що моя мама не приїхала проте приїхали його батьки і про знайомство зі мною не йде мови. Він каже, що вони почнуть ставити зайві непотрібні питання і поки не буде знайомити. Я розумію що дійсно ще не час але чого тоді був такий поспіх з моєю мамою.
Зараз його батьки з ним близько місяця за певних причин живуть. До цього ми бачились фактично щодня, зараз це раз в тиждень в кращому випадку. Він перестав мені майже зовсім писати. Може просто в кінці дня написати добраніч і все. Коли я прошу щось розказати про день і взагалі про життя бо ми рідко бачимось він відповідає що не знає що розказати. Одним словом це все зараз повністю протилежність моїх вимог на початку стосунків ( з якими він погодився). Я говорила з ним на ці теми 4 рази напевно. Спочатку він казав, що зміниться потім почав виправдовуватись що він просто така людина і він не хоче себе заставляти мені писати і тд. Моє питання: мені варто взагалі далі з ним говорити про мої почуття і про те, що такі стосунки не для мене, чи він просто не почує. Мені не хочеться це все розривати бо я просто не маю ні сил ні бажання когось далі шукати, та і він ніби непоганий тільки ставлення до мене зіпсувалось.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Вітаю вас!
"Моє питання: мені варто взагалі далі з ним говорити про мої почуття і про те, що такі стосунки не для мене, чи він просто не почує. "
А ось і відповідь:
"Я говорила з ним на ці теми 4 рази напевно. Спочатку він казав, що зміниться потім почав виправдовуватись що він просто така людина і він не хоче себе заставляти мені писати і тд."
Ви самі відповідаєте на своє запитання.
"Мені не хочеться це все розривати бо я просто не маю ні сил ні бажання когось далі шукати, та і він ніби непоганий тільки ставлення до мене зіпсувалось."
Ви готові заради того, щоб не шукати когось далі, прийняти таке ставлення МЧ до себе ?
психолог онлайн
Мия, доброго часу доби!
На Ваше питання неможливо відповісти однозначно. Нажаль в Вашій історії є деякі деструктивні речі. І як би не розвивалися Ваші відносини, ці деструкції все одно приведуть к поганим наслідкам.
цитата:
Я у нього перша дівчина а у мене вже був досвід стосунків. Він відразу почав говорити дуже голосні слова.
Це природньо для перших стосунків і ці гучні слова рідко мають щось спільне з реальністю.
цитата:
Я на 2 день наших стосунків сказала, що якщо він хоче бути зі мною, то я хочу максимально уваги ( у мене з цим проблеми і якщо немає наприклад банальної переписки впродовж дня, то я сумніваюсь, чи любить мене партнер, чи я йому цікава і тд.). Ну і в такому дусі я перерахувала ВСЕ важливе для мене, бо був вже негативний досвід.
А ось це саме той деструктив, який будь які стосунки зруйнує. Дуже б радила вибрати спеціаліста та попрацювати з психологом. Через що у Вас потреба в гіпер увазі та гіпер контролю? Чого боїтеся?
цитата:
Моє питання: мені варто взагалі далі з ним говорити про мої почуття і про те, що такі стосунки не для мене, чи він просто не почує.
Почує чи - ні - це буде зрозуміло лише після того, як Ви з ним поговорити і залежить від того ЯК Ви з ним будете розмовляти. Але, на мій погляд, більш серйозне питання - за для чого Ви хочете з ним розмовляти? Чи дійсно Ви кохаєте цього хлопця?
психолог онлайн
цитата:
моїх вимог
Отношения не могут строиться на требованиях, как бы Вы этого не хотели.
цитата:
я перерахувала ВСЕ важливе для мене, бо був вже негативний досвід. Він зі всім погодився.
Ваш негативный опыт заставляет Вас делать это. Но это только Ваша проблема, которую Вы должны решить самостоятельно (переработать это с помощью психолога). И Ваш парень не имеет к этому никакого отношения.
Вначале он согласился с Вашими требованиями, так как хотел быть с Вами и у него не было других вариантов, только как уступить Вам.
цитата:
Спочатку він казав, що зміниться потім почав виправдовуватись що він просто така людина
Сейчас же он уже не может и/или не хочет их выполнять, так как есть вероятность, что Вы много от него хотите (по его представлению).
цитата:
Мені не хочеться це все розривати
Если Вы хотите быть с ним, Вам придется менять себя.
И для этого работать с психологом в индивидуальном порядке.
Но Вам все равно придется пройти через психотерапию, если Вы не хотите повторения того же самого в других отношениях.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Одним словом це все зараз повністю протилежність моїх вимог на початку стосунків ( з якими він погодився).
Ви правда вірите у те, що стосунки будуються на вимогах?
цитата:
мені варто взагалі далі з ним говорити про мої почуття і про те, що такі стосунки не для мене
А які у вас до нього почуття? З того, що я чую, бо вам він просто удобний, перепрошую.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326749 для Виталия Юрьевна Мельник
Я і не казала нічого про вимоги, я писала про домовленості. І так, домовленості і виконання їх - фундамент стосунків
психолог онлайн
цитата:
Але ви писали про вимоги)
Вище - цитований ваш текст.
психолог онлайн
цитата:
домовленості і виконання їх - фундамент стосунків
Вы думаете, что все люди обязаны выполнять договоренности только потому, что у Вас есть такая установка и/или желание?
И главное, действительно ли все и всегда это делают?
цитата:
тільки ставлення до мене зіпсувалось.
В отношениях участвуют два человека.
Со своей стороны, парень, конечно же в чем-то виноват.
А какой Ваш вклад в то, что
цитата:
ставлення до мене зіпсувалось.
?
цитата:
я хочу
цитата:
запитала чи дійсно все буде виконано
цитата:
моїх вимог
Так ведут себя дети, когда просят/требуют у родителей купить им игрушку.
Вероятно, Ваш парень не справился с ролью родителя, потому что в отношения должны вступать взрослые люди.
И желательно с проработанным
цитата:
негативний досвідом
чтобы не тянуть прошлые травмы в новые отношения.