Хлопець тиран
Я помічаю теранічні і аб‘юзивні повадки в свого хлопця, я відчуваю як руйнується моя особистість.Він показує і розказує, як я маю себе вести, виховує мене на свій лад, але припідносить все так,ніби це все турбота, з ним в мене присутній страх, я зараз не впізнаю себе.Раніше просто цього не помічала але коли почався контроль, критика, приниження я зрозуміла ,шо шось не так і так не повинно бути.Я не хочу такого.Відчуття ніби можливо все виправити не покидає, бо здається я закохалась в ту,його хорошу сторону, внутрішній голос кричить «тікай,біжи» відчуваю буде лиш гірше.Мій дідусь тиран і чоловік моєї тітки, я бачу бабусю ,яка стала алкоголічкою і тітку ,яка безхарактерна і покірна і до смерті покірна всім навколо, її розгублені очі.Зараз в мене відчуття ,ніби я сама ні на шо не здатна,хоча раніше так вірила в себе і була сильною жінкою.Відчуття ніби сходжу з розуму і почала курити, більше пити і наносити собі рани.Це не я, я знаю хто я але воно так далеко заперлося в середині, він мене просто затоптує, шо робити, коли втрачаєш себе, і не знаєш як вийти з цих стосунків.Зараз фінансово я не залежу від нього, але емоційно так.Глухий кут
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго дня. Дуже прикро, що ви зіткнулись із такою ситуацією.
Перше, що ви можете зробити - це заручитися підтримкою, знайомих, близьких. І якщо у Вас поки що немає сил припинити стосунки, але ви думаєте про таке, можливо є сенс продумати якийсь план. Та поміркувати, що ви можете зробити вже зараз, можливо якийсь маленький крок.
Ви пишете, що не знаєте як вийти із стосунків, можете пояснити більш детально про це?
психолог онлайн
Доброго дня Юліє! Існує таке поняття як "родові програми". Коли дитина маленька, вона підсвідомо переймає від близьких людей моделі поведінки дорослих. І коли стає дорослою, не усвідомлюючи цього, цими поведінковими штампами починає керуватися. Ви увійшли в близькі, на скільки я зрозуміла, інтимні стосунки з чоловіком. По-перше, для всіх дівчат позашлюбні стосунки є руйнівними. Тому що дівчина психологічно стає залежною від чоловіка. Тоді, як у чоловіка "розв'язуються руки". Бо, якщо до моменту інтиму у нього була мета "завоювати" дівчину, а отже йому потрібно було виявляти найкращі свої якості, старатися їй сподобатися, і окрім того, у дівчини були важелі впливу на нього... То тепер, він вже має все, чого хотів, дівчина йому підкорилася і він може поводити себе аби як... По-друге, "включилися" оті самі поведінкові родові моделі по схемі "жертва-тиран". Такі моделі поведінки вибудовуються тоді, коли жінки дуже залипають на чоловіках, роблять їх основною метою свого життя, ідеалізують... Тобто, ставлять на місце Бога... Але ж чоловіку далеко до Творця... Тому таке ставлення розбещує представника сильної статі і робить з нього "монстра". Один і той же чоловік з різними жінками може поводити себе абсолютно по різному... Тому проблема не стільки в ньому, скільки в Вас. Вам потрібно вибудувати правильний світогляд та стати самодостатньою, щоб мати сили поводити себе з гідністю. А гідна жінка ніколи не дозволить так із собою поводитися, тим паче, не стане нівечити себе... Адже, це намагання привернути до свого болю увагу та покликати на допомогу... Я б Вам радила індивідуально попрацювати з психологом до моменту, поки Ви самі не станете на стільки внутрішньо незалежною, що зможете приймати правильні рішення...