Боюсь покидать родителей
Здраствуйте! Мне 32 года, живу в провинциальном городке, с родителями, не женат, девушки нет.
Такая проблема что меня мать выгоняет на работу (5 мес я безработный, на бирже). Работу которую я люблю и у меня она получается могу найти только в другом городе, для этого надо покидать родителей. Сам понимаю уже и возраст большой, но что-то меня держит, мне будто кажется что у меня не получится отдельно жить, будет тяжело. Всегда переживал из-за ошибок сделанных на работе что меня накажут, из-за этого мне кажется что я могу не найти работу. А также я человек не общительный, у меня пару друзей, в основном общаюсь с мамой. И мне кажется мне самому будет очень скучно(
Помогите советом, спасибо!
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрый день, Сергей!
В чем Ваш вопрос?
Дополнение от автора
Добрый день, Ольга! Вопрос заключается в том как перестать бояться покинуть родителей ::blush::
психолог онлайн
Доброго дня, Сергій.
цитата:
но что-то меня держит
На Вашу думку, що саме Вас тримає досі із поряд із батьками? Які у Вас стосунки із ними (Ви багато писали про маму, але нічого про тата)?
цитата:
мне будто кажется что у меня не получится отдельно жить, будет тяжело.
Опишіть детальніше, що найгірше може трапитися, коли Ви почнете жити окремо?
цитата:
Всегда переживал из-за ошибок сделанных на работе что меня накажут
В дитинстві Вас хтось карав за помилки (батьки, вчителі, інші вагомі фігури)?
цитата:
А также я человек не общительный, у меня пару друзей, в основном общаюсь с мамой. И мне кажется мне самому будет очень скучно(
Як зараз проходить Ваш звичний день? У Вас якісь хобі? На які теми Ви спілкуєтеся із друзями та мамою?
психолог онлайн
а что именно вас пугает в том, что вы покинете родителей? Ну, будет скучно, значит, будет повод искать друзей, девушку, вместо того, чтобы реализовывать все это с мамой - она ведь вам всего этого не может заменить.
психолог онлайн
На что вы живете, кто вас содержит? Хотите ли вы что-то менять в своей жизни или вас сейчас устраивает данное положение дел?
цитата:
Что именно не получиться и что будет тяжело?
Где вы работали раньше? Как вас наказывали за ошибки?
психолог онлайн
Сергей, тут скорее про «Дорогу осилит Идущий».
Пока не покинете – никогда не узнаете, как это.
Попробуйте воспринимать это как некий эксперимент. Ведь всегда можно вернуться назад, если уж так невмоготу будет. Но конечно, лучше все-таки попробовать и в себе что-то преодолеть, ведь развитие – это не только «полезно», но и интересно.
Взрослеть- то уже давно пора, а тут как раз удобный случай – работа в другом городе.
Поверьте, Жизнь – это намного интереснее, чем общение с родителями.
Дополнение от автора
Оксана Сенченко
Добрий день
цитата:
На мою думку мене тримає моя невпевненість в майбутньому, що все буде добре, коли я їх покину. . Якийсь страх що потрібно самому все робити, що я можу не справитись.
Мама часто мене називає ледарем, раніше казала що я сам не проживу, я не пристосований до життя чи якось так. Хоч в неї є і хороші черти вона завжди готує їсти, завжди підсказує що робити, а що ні. З татом я майже не спілкуюсь, він грубий і він лякає мене.
цитата:
Не знаю, що в мене закінчаться гроші на їду, на комуналку і я стану бомжем, хоча в мене все нормально зі здоров'ям.
::smile::
Дополнение от автора
Маргарита Древаль
Пугает то что раньше до недавнего времени мама говорила что ты сам не сможешь жить, не умеешь готовить, не сможешь, хотя у меня практически нет проблем со здоровьем (было повышенное артериальное давление на прошлых работах только)
Хотя сейчас говорить что ты сможешь жить сам 100%. Не факт что я найду девушку у меня ее не было уже 4 года
Дополнение от автора
Анна Автондилова
цитата:
Я живу на остатки средств которые заработал на прошлых работах. Я деньги почти не тратил и копил, так как живу у родителей, ну еду покупаю бывает и 2 раза сьездил на курорт за границу, но мама говорит это дорого. Вообще в нашей семье деньгами не пользуются, их копят, копят непонятно зачем. Это от мамы и я такой. Она говорит если со мной случится беда (надо будет делать операцию), то они помогут.
У меня ОГРОМНАЯ проблема в том что я несамостоятельный и нерешительный. Вроде-бы меня теперешняя жизнь частично устраивает (мама приготовит, постирает, ответит на все вопросы), с другой стороны я чуствую в себе потенциал что я могу жить лучше в лучших условиях и интереснее
цитата:
Что именно не получиться и что будет тяжело? Где вы работали раньше? Как вас наказывали за ошибки?
Не получится заработать больше чем потратить что-ли. Раньше работал авиадиспетчером, инженером на заводе и все это куда меня пихали родители, и на каждой работе, кроме первой простым рабочим после института у меня было чувство что я допущу ошибку и меня накажут или что-то произойдет страшное. За ошибки меня в основном наказывала мама (я писал выше) била меня, но вроде не сильно, но испуг в детстве был я помню...
Дополнение от автора
Наталия Горская
Спасибо Вам..! Воспринимать как эксперимент, спасибо за совет, я всегда любил эксперименты (в детстве)
психолог онлайн
цитата:
Мама карала (я згадую що вона часто била мене за те що я щось не так зробив або не зробив і одного разу била в закритому приміщенні і я не зміг втікти від неї і довго плакав після цього)...Мама часто мене називає ледарем, раніше казала що я сам не проживу, я не пристосований до життя чи якось так.
Дуже співчуваю Вам, безумовно, цей травматичний досвід і установки від мами впливають на Ваше теперішнє життя. Припускаю, що Ваш Внутрішній Критик - це голос Вашої мами, який Вам говорить, що Ви "не зможете", "не проживете" і т. д. Для того, щоб зменшити цей голос, Вам необхідно пройти індивідуальну психотерапію, де Ви інтегруєте позитивну турботливу Родительську фігуру терапевта в свою особистість.
цитата:
З татом я майже не спілкуюсь, він грубий і він лякає мене.
В чому саме проявляється його грубість? Що Вас лякає у ньому? Які у нього стосунки із Вашою мамою?
цитата:
ОК, давайте уявимо найгірше: у Вас закінчилися гроші. Що далі? Ви можете стати на біржу праці, пошукати іншу роботу, попросити допомоги у друзів чи родичів - варіантів безліч.
цитата:
Буває ходжу з друзями гуляти, але рідко. Хоббі немає.
Помітно, що у Вас існують дефіцити не лише у професійній, але і особистісній, соціальній сферах і з цим також необхідно працювати. Ви ж дивитеся відеоролики на ютубі і сидите на сайтах, а це вже означає, що існує якась тема, якою Ви цікавитеся + Ви час від часу спілкуєтеся із друзями не виключно ж на тему побуту?
цитата:
Найбільше спілкуюсь з мамою, вона дуже часто сидить в кімнаті де я.
У Вас, дорослої людини, навіть немає особистісного закритого простору і це також може впливати на Ваш психологічний стан. Припускаю, що Ваші батькі часто порушували Ваші особистісні межі ще в дитинстві.
цитата:
Не факт что я найду девушку у меня ее не было уже 4 года
Чому Ви так думаєте? Хто був ініціатором розлучення у попередніх стосунках і якою була причина? Як пройшло розтавання?
цитата:
Она говорит если со мной случится беда (надо будет делать операцию), то они помогут.
Звідки цей страх? У Вашій родині були випадки важких захворювань?
цитата:
ну еду покупаю бывает и 2 раза сьездил на курорт за границу, но мама говорит это дорого. Вообще в нашей семье деньгами не пользуются, их копят, копят непонятно зачем...с другой стороны я чуствую в себе потенциал что я могу жить лучше в лучших условиях и интереснее.
Тут яскраво проявляється те, як засвоєні установки від Ваших батьків "блокують" Ваш потенціал. У Вас наче стоїть внутрішня заборона на радість та цікаве життя (що передається із покоління в покоління - звідси і страх фінансової скрути, накопичення тощо).
психолог онлайн
Вам необходимо проработать с психологом отделение от родителей, в частности, мамы.
Дополнение от автора
Оксана Сенченко, перш за все дуже дякую за відповіді!
цитата:
Все абсолютно точно. Я це відчуваю, я відчуваю що за цим Внутрішнім Критиком я не чую себе...Як і де пройти цю психотерапію, можливо у вас чи з вами?
цитата:
Ну мене виховувала мама. Батько бувший військовий, він завжди бачить життя з поганої сторони, що все погано, люди погані, життя погане так сказати. Він придирався до мене коли я приявляв слабість (наприклад мені було холодно, а він казав чого ти натянув курточку, скидай). Він завжди шукає що може трапитись погане і про це говорить. Я не такий, але він змалку мене лякав, я пригадую що в дитинстві я любив палити вогнища і дивитися на вогонь, а він казав що зараз вітер перенесе ці жаринки на сарай і він згорить чи ще щось. І так багато в чому. З мамою погані стосунки, з самого дитинства вони дуже рідко разом в радості, часто сваряться і навіть б'ються. Ще підлітком коли тато з мамою билися мама завжди казала мені якого я сина виростила що не може заступитися за матір, фактично лізти під кулаки батька чи бити його. Я не знав що робити, бо після кожної бійки вони мирилися і життя продовжувалося, наче так і треба.
цитата:
Згоден! І ще є якась вина перед мамою якщо я не досягну чогось в Києві, не зароблю грошей, то я такий-сякий...
цитата:
Так, я цікавлюсь електронікою, смартфонами і комп'ютерами.
цитата:
А такий простір має бути? Коли я закриваю свою кімнату, часто забігає мама і каже нічого закриватись як дикун
----Дякую, завтра ще допишу що лишилось
психолог онлайн
цитата:
мене тримає моя невпевненість в майбутньому, що все буде добре, коли я їх покину.
А что именно "добре", что есть сейчас, вы боитесь потерять?
Что с вами случится в другом городе в ваших страхах?
психолог онлайн
цитата:
Перш за все, Ви маєте розуміти, що психотерапія - це довготривалий процес, адже йдеться про глибинні зміни Вашої особистості (рамки суто індивідуальні, проте, в середньому, спеціалісти говорять, що 1 рік життя - це 1 місяць психотерапії). Якщо говорити про спеціаліста, то все залежить від Ваших особистих преференцій: можете працювати зі мною, а можете зайти у вкладку "психологи" та подивитися на інших спеціалістів (в їхні анкети). Розцінки варіюються залежно від досвіду, кількості додаткового навчання, напрямку, наявності супервізій, міста.
цитата:
Батько бувший військовий, він завжди бачить життя з поганої сторони, що все погано, люди погані, життя погане так сказати.
Співчуваю Вам. Ваш батько став додатковою фігурою, яка підкріпила невпевненість у Вас та відчуття, що "світ небезпечений" і тому краще нічого не змінювати.
цитата:
З мамою погані стосунки, з самого дитинства вони дуже рідко разом в радості, часто сваряться і навіть б'ються. Ще підлітком коли тато з мамою билися мама завжди казала мені якого я сина виростила що не може заступитися за матір, фактично лізти під кулаки батька чи бити його.
Безумовно, Ви росли у психологічно деструктивному середовищі. Помітно, що Ваша мама шукала у Вас батьківську фігуру, яка б захишала її. Припускаю, що у Вас із мамою існує нездоровий симбіоз, що додатково стримує Вас від сепарації (Ви є тим "клеєм", що досі тримає цих двох людей разом і саме тому вона намагається Вас утримати).
цитата:
І ще є якась вина перед мамою якщо я не досягну чогось в Києві, не зароблю грошей, то я такий-сякий...
Багато Вашої мами, але мало особисто Вас. Ви - окрема особистість і маєте право на власне життя, власні рішення та помилки від народження. Не робить помилок лише той, хто нічого не робить. Ви їдете туди не для Вашої мами, а для себе. Ви живете не для Вашої мами, а для себе. Ви прийшли у цей світ не для того, щоб радувати інших.
цитата:
Так, я цікавлюсь електронікою, смартфонами і комп'ютерами.
Дуже добре! А тепер подумайте, де б Ви могли знайти однодумців, які б розділяли Ваші інтереси.
цитата:
Безумовно так. Наявність власної території - це потреба, яка є навіть у тварин. Людина повинна бути не лише у гармонії з іншими, але і з собою, виділяти собі час для саморефлексії і насолоджуватися перебуванням з собою наодинці. Ваша мама порушує Ваші особистісні межі, що додатково не дає Вам сепаруватися, у Вас не вибудувані гнучкі і, водночас, міцні кордони. Переїзд в інше місто - перший вагомий крок у такій сепарації. Водночас, якщо Ви бачите, що Вам страшно, то Ви можете робити ці кроки разом зі спеціалістом, який буде Вас підтримувати.
Дополнение от автора
Валентина Михайловна
цитата:
А что именно "добре", что есть сейчас, вы боитесь потерять? Что с вами случится в другом городе в ваших страхах?
Доброе сейчас это стабильность в завтрашнем дне что-ли. В другом городе есть такие страхи что я могу получить язву (мама всегда говорила что ее домашняя еда самая лучшая, с магазина плохое), я могу плохо спать, могу проспать работу, могу не жить лучше чем сейчас что-ли, потому что за все придется платить самому, а так с родителями за многое (квартплату, еду) платят они...
психолог онлайн
цитата:
что я могу получить язву
Ви можете навчитися готувати домашню їжу самостійно, або харчуватися у кафе чи їдальні.
цитата:
я могу плохо спать, могу проспать работу
Заводите будильник, можете, про всяк випадок, два. Важко заснути - вечірня прогулянка на свіжому повітрі, лягати до 22:30 і пити перед сном мелісовий чай. Всерівно важко заснути - звернення до лікаря.
Ви перечислили негатив, а тепер перечисліть те, що Ви набудете, якщо переїдите від батьків.
Дополнение от автора
Оксана Сенченко, велике вам дякую! Ви на 100% праві про те що в мене з мамою нездоровий симбіоз, я вже прочитав, що в мене не розвинений Я-Дорослий, а в мами Я-Дитина
ДЯКУЮ!!!! ::blush::
психолог онлайн
Язву либо другие болячки вы и дома можете получить. Может не от еды, так от психосоматики. Ведь рано или поздно, но ваши отношения с мамой могут дать о себе знать.
По поводу сна. Ну да бывает люди плохо спят. И что? Это регулируется и налаживается
Проспать работу. Будильники существуют, можно сразу 2 или три ставить. Один точно зазвенит.
Хотя если важность сна, еды и не платить за квартиру больше чем жить своей жизнью, то на это можно просто признать.
А для чего вы хотите жить отдельно? Для чего вам переезжать от родителей?