Как стать уверенной в себе?
Я чувствую себя не уверено, не считаю что я достаточно красивая, умная, фигура и тд. Из-за этого я постоянно ревную своего парня. Я не уверенный в себе человек и я хочу это исправить. Хочу полюбить себя
Вопрос от: ; Возраст: 20
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Здравствуйте.
цитата:
Что вам мешает себя любить уже сейчас?
Вы себя сейчас воспринимаете как недостаточно красивая, умная.. А как это когда достаточно красивая умная? И кто это должен решить, что вот уже достаточно?
Еще мне интересно что вы знаете о себе, кроме того что пишите здесь? Какая вы?
психолог онлайн
Доброе утро! Вы имеете здоровую критику и понимание, что что-то Вам мешает, надо менять что-то в себе. Наше отношение к себе формируется в детстве во взаиммотношениях с близкими, когда они удовлетворяют наши базовые потребности. Откуда у Вас неуверенность, когда она появилась? Как к Вам относились родители и одногодки в детстве?
Если в детстве не удовлетворяется базовая потребность в принятии, ребенок начинает себя чувствовать, хуже других. Чтобы не испытывать негативных эмоций, формирует стратегию поведения, которая будет компенсировать ощущение своей неценности. Но все люди ценные! Вам ничего не надо делать, для того чтобы стать ценным человеком!!!!!! Важно пеесмотеть субъективные мнения, которые были навязаны, изменить их и жить дальше!!!! Напишите мне на почту, укажите "самооценка" отправлю литературу для самопомощи!
психолог онлайн
Доброго дня, nik402!
цитата:
Я чувствую себя не уверено, не считаю что я достаточно красивая, умная, фигура и тд.
Скажіть, будь ласка, коли саме Ви почали себе відчувати так невпевнено? Чи хтось із близьких, знайомих, друзів колись обезцінював Вас як особистість?
Звісно, найкращим рішенням було б індивідуальне звернення до психолога, однак я можу дати Вам перелік деяких ефективних технік для того, щоб підвищити свою самоцінність (ці вправи необхідно виконувати систематично кожного дня - це важливо!):
а) уявіть себе у віці 5-6 років. А тепер спробуйте пофантазувати, що Ви говорите цій дівчинці всі ті негативні фрази про неї, які Ви зараз говорите сама собі. Які у Вас почуття? А Ви і досі продовжуєте кожного дня булерити цю маленьку дівчинку в собі, а вона на це не заслуговує. Тому візьміть своє дитяче фото і говоріть кожного дня цій маленькій дівчинці, якою чудовою вона є і як Ви її любите;
б) станьте перед дзеркалом, у якому Вас видно у повний ріст. Погляньте на себе уважно. Знайдіть ті риси або частини Вашого тіла, які Вам подобаються найбільше у собі. Не концентруйтеся на недоліках, лише на перевагах. Запишіть на папері те, що Вам подобається у своїй зовнішності. Після того, як проведете цю процедуру, скажіть вголос своєму тілу "дякую" за те, що воно може подобатися. Пам'ятайте, що в будь-якому тілі є частина, яка подобається. Не вірите? Запитайте у хлопця, яка частина тіла йому найбільше подобається у Вас.
в) напишіть список із 25 пунктів, де зазначте, що Вам у собі подобається як в особистості риси характеру, інтереси, вміння і навички). Носіть цей список із собою та перечуйте його кожного дня і в періоди, коли Ви починаєте критикувати себе;
г) напишіть 10 подяк своєму тілу (наприклад, тіло дозволяє мені рухатися, відчувати, або ж я сьогодні отримала задоволення від того, що потягалася у ліжку);
д) періодично "балуйте" себе (приймайте теплу ванну із пінкою, приділяйте увагу своїм інтересам);
є) не соромтися просити Ваших близьких, хлопця і друзів про "погладжування" (компліменти, "я люблю тебе", обійми) - це цілком нормально і лише дозволить Вашим стосункам зміцнитися. Вам необхідна емоційна підтримка ззовні;
д) пізнавайте світ, себе та розширюйте своє коло інтересів та соц. коло (дивіться відеолекції на ютубі, прочитайте новий жанр книги, спробуйте помалювати олівцем натюрморт, послухайте ще невідомий жанр музики і т. д.)
Також, якщо Ви підписані на різних б'юті блогерів в інстаграмі та інших соц. мережах, то відпишіться і проводьте менше часу у мережі. Вчені вже довели, що існує "мережевна депресія" (велика кількість "соц. прийнятної демонстації ідеального життя (через фільтри)" сприяє тому, що Ви починаєте порівнювати себе із ними і, звісно, це викликає заниження самооцінки).
Пам'ятайте, що цінність людини не визначається її красою (що є поняттям суб'єктивним), продуктивністю, IQ і т. д. Кожна людина цінна тому, що існує і Ви не є винятком. У Вас є люди, які Вас дійсно люблять, отже у Вас вже є щось особливе. Тепер залишається лише полюбити себе. Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!