Большие проблемы с самооценкой
Сравниваю себя со всеми, себя не люблю, из-за этого не имею друзей, с парнем сложные отношения, чувствую в душе камень, от которого хочется выть, психолога на данный момент себе позволить не могу, подскажите пожалуйста, как действовать в такой ситуации?
Вопрос от: ; Возраст: 19
нравится: 1 из 1
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Добрый день! Когда Вы начали себя сравнивать? Откуда у Вас такое отношение к себе? Почему именно сейчас обращаетесь за помощью?
психолог онлайн
maryka, а раньше психолога могли себе позволить?
Работали уже с кем-то? И если да, то каковы были результаты?
психолог онлайн
Доброго дня, maryka.
Перш за все, Вам варто підвищити Вашу самоцінність. Впевнена, що тоді, у Вас з'явиться ресурс для того, щоб покращити свої стосунки із хлопцем та завести нових друзів. Любов до іншого починається із любові до себе. Ви відкриєтеся світу тому, що приймете саму себе. Також, опишіть, будь ласка, у чому полягає складність стосунків із Вашим хлопцем (можливо він є підкріплюючим джерелом не любові до себе)?
Припускаю, що проблема також може лежати і набагато глибше (у дитячо-батьківських стосунках). Ви можете пропрацьовувати нижчезазначені техніки смоприйняття самостійно, однак глибший аналіз та допомога потребує допомоги психолога-психотерапевта. Ці техніки є лише "швидкою допомогою" у вигляді знеболюючого, а для повного видужування потрібно прибрати і колючку.
Деякі ефективні техніки:
а) уявіть себе у віці 5-6 років. А тепер спробуйте пофантазувати, що Ви говорите цій дівчинці всі ті негативні фрази про неї, які Ви зараз говорите сама собі. Які у Вас почуття? А Ви і досі продовжуєте кожного дня булерити цю маленьку дівчинку в собі, а вона на це не заслуговує. Тому візьміть своє дитяче фото і говоріть кожного дня цій маленькій дівчинці, якою чудовою вона є і як Ви їїї любите;
б) станьте перед дзеркалом, у якому Вас видно у повний ріст. Погляньте на себе уважно. Знайдіть ті риси або частини Вашого тіла, які Вам подобаються найбільше у собі. Не концентруйтеся на недоліках, лише на перевагах. Запишіть на папері те, що Вам подобається у своїй зовнішності. Після того, як проведете цю процедуру, скажіть вголос своєму тілу "дякую" за те, що воно може подобатися. Пам'ятайте, що в будь-якому тілі є частина, яка подобається. Не вірите? Можете додатково запитати свого хлопця, яка Ваша частина тіла найбільше подобається йому.
в) напишіть список із 25 пунктів, де зазначте, що Вам у собі подобається як в особистості риси характеру, інтереси, вміння і навички). Носіть цей список із собою та перечуйте його кожного дня;
г) напишіть 10 подяк своєму тілу (наприклад, тіло дозволяє мені рухатися, відчувати, або ж я сьогодні отримала задоволення від того, що потягалася у ліжку);
д) періодично "балуйте" себе (приймайте теплу ванну із пінкою, приділяйте увагу своїм інтересам);
є) не соромтися просити Вашого хлопця про "погладжування" (компліменти, "я люблю тебе", обійми) - це цілком нормально і лише дозволить Вашим стосункам зміцнитися. Вам необхідна емоційна підтримка ззовні.
Не забувайте, що ці техніки потрібно робити щодня регулярно!
Також, якщо Ви підписані на якихось інста-бьюті-блогерів, то рекомендую видалити підписку. Психологи вже підтвердили, що соціальні мережі викликають "мережевну депресію" через виставлення фейкового "ідеального життя". Більше часу проводьте в реальності, пізнавайте щось нове, читайте книги, дивіться безкоштовні лекції, фільми, знайдіть нове хоббі.
Ви вказали, що Вам 19 років. Якщо Ви досі навчаєтеся у школі, то можете звернутися за безкоштовною допомогою до шкільного психолога, якщо в коледжі, технікумі або університеті - до психологічної служби при навчальному закладі. Якщо Ви ніде не навчаєтеся, а вже працюєте - можете звернутися до телефону довіри (для емоційної підтримки).
Вірю у Вас і бажаю любові до себе :)
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Это вопрос самоценности и самопознания.Если без психолога - тогда только через гугл-поиск. Но будьте готовы, что результат будет сомнительным или неожиданно неприятным. Запросы: аутентичность, самопознание. самоценность.
Мудрости Вам!