Запутался во всем
Так стало важки жити ! Інколи і думки про суїцид!!! Історія така я сам себе загнав в борги , дружині постійно брешу, людям брешу, придумую історії в які сам починаю вірити. Вже не справляюсь.
Дружина ніколи не підтримувала тримала злість , в неї на дні побилися ( точніше вона на мене накинулась ) . Раніше такого не було , але після цього стала краще відноситися. Каже давай вирішим всі твої проблеми, візьмемо в борг повернем з часом . За в мене 16000 стабільно, інколи і більше.
Але я не знаю як їй все розповісти про все все. Знаю що вона мене після цього точно не простить, є страх....
Як зі всім справитися , як не накласти руки , не здатися. Вірю в майбутнє , що зчасом все наладеться але буває наступає момент що все ......
Друзів майже всіх втратив через борги ( гроші програю на ставках) !!!!!
Є донька .
З дружиною тимчасово на час карантину роз'їхались . Хочуть до мене приїхати на тиждень , а я все програв і не знаю як сказати щоб не їхали ?????? Що сказати правду ???? Тоді відразу розлучення. Збрехати -знову зробити те що не хочу робити? Так як бути , що робити ???????
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Наталья Михеева
Добрый вечер! Ваши проблемы - это игровая зависимость, ее необходимо лечить точно так же, как и любую другую зависимость. Поговорите с женой, обратитесь к психологу, работающему с зависимостями за помощью, не оставляйте все, как есть.
Дополнение от автора
Як сказати , що б дружина з дочкою не приїхали ???? Вигадати щось з роботою , чи сказати правду ????
консультация психолога
Наталья Михеева
Доброго дня!
Так, Ви вже довго скривался, пора казати правду. Нехай знають що з Вами, зможуть допомогти. Може дружина вирішить, що краще саме приїхати?
Давайте називати речі своїми іменами: Ви маєте залежність, це ігрова залежність, і самі не можете з нею впоратись.
Борги і труднощі у відносинах - то вже наслідки.
Якщо Ви більше не хочете такого життя , то вихід один: чесно попросити допомоги рідних, все їм розповісти , і почати лікування. Сім'я має знати і підтримувати.
Бо залежність - то зміни в функціонуванні лімбічної системи мозку. Ваші ставки у грі дають той викид дофамину, з яким не впоратись "силою волі". В Україні ліки такого плану виписують психіатри або наркологі. А коли медикаментами буде підтримано тіло, щоб зняти жагу до гри, звертайтесь до психотерапевта для роботи з психологічними причинами Вашої поведінки. Шукайте спеціаліста з досвідом по залежності, можливо краще при реабілітаційному центрі, бо комплексна допомога - швидша.
Щасти Вам!Ответ отредактирован автором 12-05-2020 20:53:41
психолог онлайн
Вітаю Міша!
Схоже у вас стійка залежність до ігроманії. І цьому зупинки самостійно немає!!!
На жаль. І ваша дружина це побачить. Брехати, то знову все по колу пустити і буде як було- це замкнуте коло.
Є АА групи в кожному місці і в кожній країні подивіться. Маю зв'язок з центрами реабілітації в Україні. ВИХІД Є!!!
Лише ваше бажання покинути або впасти на дно і самому перепрошую за сленг вигрібати. Так можливо врятуватись.
Ваші близькі у контакті з залежним стають співзалежними і є те ж групи для співзалежних - тому що це травма і дитині і дорослому та потребує певного знання як поводитись і в яких випадках що робити.
Вам потрібна термінова допомога спеціалістів з РЕБЦентрів.