допоможіть розібратися
В стосунках з хлопцем вже 2 роки, вирішили взяти паузу в відносинах на тиждень. Хлопець відчуває до мене апатію. Чи може якось ця пауза вплинути на це? Че це вже все? Як боротися з цією апатією. Як повернути стосунки в те русло яке було?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Доброго вечора!
А що трапилось у Ваших стосунках перед тим, як хлопець запропонував взяти паузу? Як Ви себе в цих відносинах почували, з початку спілкування і до нинішнього моменту?
Пауза в стосунках - це свого роду випробування їх на міцність, яке може призвести до будь-якого результату, залежно від якості самих стосунків, динаміки відносин між їх учасниками, неусвідомлених сценаріїв та свідомих паттернів поведінки кожного з них.
Тому я не можу Вам гарантувати, що все буде, як раніш. Все буде інакше, ніж раніше, але як саме і гірше чи краще це для Вас буде, - вирішувати Вам. Якщо в цих стосунках є для Вас щось цінне, що Ви хотіли би зберегти, можете поговорити про це зі своїм хлопцем, але без тиску, щоб він відчув простір, щоб все обдумати.
Стосовно апатії в хлопця. Можна порекомендувати йому звернутися до психолога та психіатра з підозрою на депресію, бо такий стан потребує професійної допомоги, самотужки Ви цьому не зарадите. Хлопцю треба усвідомлювати свою проблему з емоційним станом і хотіти її якось вирішити.
А Вам рекомендую звернутись до психолога індивідуально, щоб опрацювати свої почуття під час паузи в стосунках, і розібратися, що Ви хочете з цим робити.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Боротися з апатією до Вас не потрібно і навіть не можливо, вона сама пройде. Або не пройде. Ми цього не знаємо.
Важливо хлопцю самому розібратися, чому вона виникла? Що відбувалося негативного, чого не повинно було відбутися (або навпаки чого не відбувалося позитивного, але потрібно було, щоб відбулося) у стосунках?
Саме для того пауза і потрібна: розібратися в своїх почуттях та відносинах.
цитата:
Як повернути стосунки в те русло яке було?
А чи потрібно це?! Щодо цього я не впевнений. Бо це русло й призвело до апатії.
А от ЩО було ДО того? І в чому різниця між цими періодами? У Вашій поведінці? В його? Яка різниця в ставленні один до одного? Чому зникли почуття і пропав інтерес?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброе Утро!
1. Расскажите пожалуйста - как вы познакомились?
Какие у вас отношения были раньше? ( более подробно)
2. Какой человек - ваш парень - как вы его видите?
( характер, привычки и т д )
3. Его устремления - цели, мечты, интересы?
Они у него есть? Вы их знаете?
Чем он занимается - учится или работает?
4. Были ли сильные конфликты за два года - между вами?
И по каким причинам? Что раздражало или обижало вас или его?
Вот это все, надо прояснить - чтоб понимать, что у вас там происходит?
И почему ваш парень, так на вас реагирует?
А парню лучше пока дать паузу - оставить его в покое - не навязываться ( не писать не звонить - или уменьшить звонки)
Ждать его инициативы - и смотреть как будет себя проявлять.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
В стосунках з хлопцем вже 2 роки, вирішили взяти паузу в відносинах на тиждень.
Якщо вирішили, то слідуйте за власним рішенням. Ви ж не для розваги його приймали. Напевно, щось обговорювали, визначали, домовлялись.
До речі, пауза довжиною в тиждень для Вас критична?
цитата:
Хлопець відчуває до мене апатію.
Апатія - це такий дуже ємний термін. Краще опишіть, що було і як стало по своїх відчуттях і спостереженнях?
цитата:
Чи може якось ця пауза вплинути на це?
Пауза для того і береться, аби щось усвідомити, відчути і на основі цього змінити.
цитата:
Че це вже все?
Ніби за Вашим питанням ховається страх втратити стосунки.
Припустимо (а таке можливе) стосунки завершаться, як будете себе поводити?
Чи достатньо у Вас впевненості в собі, бо саме ця риса характеру дає можливість гідно прожити розставання?
цитата:
Як боротися з цією апатією.
Я особисто не прихильник будь-якої боротьби у стосунках, тим більше, коли йдеться про емоції і почуття. Вони або є, або їх нема.
Краще звернути увагу на себе. Поміркувати, чим цінні стосунки для Вас? Ким Ви себе в них відчуваєте і тому подібне?
цитата:
Як повернути стосунки в те русло яке було?
Як говорив мудрий Геракліт приблизно 2,5 тис років тому - "Не можна увійти в одну й ту саму річку двічі."
Щось обов'язково змінюється, бо все життя - то процесс невпинних змін. Лише вони мають ознаку стабільності.
психолог онлайн
Само по себе не пройдет и неделя недостаточный срок, чтобы разобраться в себе.
Идеальный вариант это МЧ пойти к психологу и понять, что с ним происходит, что привело к апатии и чего хочется.
Что делать вам? Скорее всего ничего, поскольку вы насильно не можете поменять состояние МЧ. Это вообще его задача - разобраться в себе.
А какие у вас были отношения?