Не можу розібратися із почуттями
Мені вже кілька років не дає спокою один хлопець, який мені довгий час подобався, але ми абсолютно не знайомі особисто, я лише про нього знаю мінімально по соц.мережах та у школі бачились. Коли мені було самотньо і мене ніхто не розумів, я раптово ним зацікавилась, мене приваблювала його закритість, розум та те, що він був наче загадковий мені, тому я дуже цим захопилася, але так і не наважилась познайомитися, і навіть не знаю, чи подобався він мені взагалі, чи то була закоханість, для мене емоція закоханість та любов якась ще не вивчена, хоча я зустрічаюся два роки із хлопцем іншим. Але там той хлопець довго мене цікавив, я за ним спостерігала, і якось він в моїй голові досі, не знаю чому, і не можу забути, вічно хочеться зайти глянути як він там, чомусь коли я в голові уявляю його, то в більшості якісь негативні емоції: страждання, страх його, бажання сподобатись і водночас відчуття, що я виглядаю кумедно в його очах, наче я нижча, а він вищий у чомусь. Він доволі складна людина і ніби це й тягне до нього, та й ззовні схожий на батька мого, того й щось таке близьке мені. Але водночас розумію, що не хочу з ним бути, але тягне чомусь і доволі складні почуття до нього, то притягує, то відштовхує, і цікавить його соціопатичніть в якійсь мірі, наче авторитет в цьому бачу. Раптово зустріла в своєму житті прекрасного і хорошого хлопця, ми з ним щасливі, і я його наче люблю, бо хочу з ним вічно бути і боюсь втратити, але чомусь відчуття, що в мене до нього більш плоскі почуття, ніж до там того, наче просто щастя, комфорт, спокій і легка любов, а до іншого який цікавив давно значно глибші, переживання, адреналін, коливання, захоплення і водночас страх його, і відштовхує. Я не розумію, що я хочу і як розібратися із собою.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте, Алина. Чтобы разобраться в себе и понять, чего вы хотите, лучше всего обратиться к психотерапевту. Терапия как раз помогает в том, чтобы исследовать себя, свои желания и потребности. Разобраться с прошлым опытом, и почему вас тянет к "социопатичному" человеку. Возможно он у вас в фантазиях "социопатичный", а на самом деле, вы о нем ничего не знаете. Ну и сохранить ваши прекрасные отношения, тоже поможет работа с терапевтом.
психолог онлайн
Яна Валерьевна Музик
Доброго дня!
"Коли мені було самотньо і мене ніхто не розумів, я раптово ним зацікавилась, мене приваблювала його закритість, розум та те, що він був наче загадковий мені, тому я дуже цим захопилася"
А есть ли ощущение - что этот парень гдето напоминает вас же?
Тоже своей закрытостью и загадочностью?
(Как бы зеркалит вас).
Отсюда такое сильное притяжение к нему.
"Він доволі складна людина і ніби це й тягне до нього, та й ззовні схожий на батька мого, того й щось таке близьке мені. "
Сходство только внешнее с отцом?
или и по характеру тоже?
Отец тоже сложный человек?
Вас однозначно притягивают сложные, и не простые мужчины.
А ответ прост - видимо напоминают отца.
И вы сама такая же - не простая и сложно устроена.
Только себя вы еще не узнали не раскрыли.
Все с возрастом приходит. Время нужно себя раскрыть - для самой себя.
Тут однозначно, запрос на психотерапию.
Тяга к этому парню у вас будет - пока не начнете себя раскрывать и узнавать.
Более глубинно. Вы тоже глубокая и пока еще закрытая
И пока не проработаете отношения с отцом.
Есть еще, у вас склонность застревать на пошлом... вместо того, чтоб наслаждаться и жить настоящем!
Или планировать будущее.
Прошлое сильно удерживает.
Возможно, вы в прошлом подсознательно пытаетесь - найти какуето устойчивость и стабильность. Гармонию и баланс. Уравновесить все - компенсировать.
Чего как раз таки, в прошлом вам не додали родители или близкие люди. ( ну это так предположение)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361741 для Ірина Миколенко
Так, в мене є схильність жити минулим, я постійно усе в своїй голові прокручую певно епізоди. Він схожий як ззовні на батька, так і якоюсь поведінкою: холод та розум. Тут справді треба просто відпустити все минуле, бо іноді я ніби просто не можу прийняти спокійні та щасливі стосунки, хочеться качель та складних відносин, оскільки я в цьому жила дуже довго, коли з батьками жила, де не було стабільності та постійні коливання, довго одного настрою немає. Цей хлопець викликає в мене адреналін та інтригу, іноді довго думала, чи в мене є щось до нього дещо більше, просто не закритий барʼєр і загадка, бо так й не познайомилась з ним, та й чомусь в реальному житті я не маю бажання спілкуватися з ним, тут якась гра фантазій.
психолог онлайн
Яна Валерьевна Музик
Павел Леонидович Басанский
Это все на психотерапию - проработать прошлое и отношения с родителями.
Тогда сможете - это все наконец отпустить.
Исцелиться от прошлого! И пойти дальше! Уже в будущее!
Тут бы хорошо подумать - а что вам дает адреналин?
И что вам дает гармония и спокойствие?
И можно ли это как то, в себе прежде всего соединить?
А не впадать то в одни, то в другие крайности.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361745 для Ірина Миколенко
Адреналін це просто звичка і захисна реакція, що усе нестабільне і в любий момент, треба бути готовою до найгіршого сценарію.
А спокій, це що я б хотіла, але боюсь, що в цьому стані станеться щось неприємно неочікуване, мене зрадять, мене кинуть. Тому я повинна постійно коливатися, щоб завжди готовою бути до поганого, не можу жити нормально, але розумію що так далі я просто виснажую себе цими переживаннями та накручуванням.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361745 для Ірина Миколенко
Я завжди ніби захоплююсь людьми, коли вони холодні до мене, чим більше людина мене відштовхує або закрита, тим сильніший інтерес. Коли все добре, то не цікаво.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вы уже большую работу над собой провели, осознали корни вашего бессознательного желания быть с человеком холодным к вам. А когда отношения хорошие и теплые, то вам скучно. Да, так бывает, когда в семье, с вашими родителями, нет безопасности, а есть непредсказуемость, холод и контроль. И соглашусь с коллегой, необходима терапия, где вы могли бы пережить то, что вы уже осознаете, и проработать это.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
"Я завжди ніби захоплююсь людьми, коли вони холодні до мене, чим більше людина мене відштовхує або закрита, тим сильніший інтерес. Коли все добре, то не цікаво."
Потому что проекция отца - это он такой был.
"Адреналін це просто звичка і захисна реакція, що усе нестабільне і в любий момент, треба бути готовою до найгіршого сценарію."
Потому что, привыкли впитали это с детства - жили в такой атмосфере в детстве - когда все нестабильно - климат в семье был не стабильные, и не надежный.
Отсюда страх что предадут ... уйдут... или сделают больно - потому что это уже было в детстве... родители так поступали с друг другом...и с вами...
Психика уже привыкла так защищаться...
"Коли все добре, то не цікаво." - потому что предсказуемо... легко просчитать... а значит нет игры, интриги... азарта... адреналина... загадки...
Это все образ отца... дотянутся до отца ... получить его любовь... через других мужчин, которые напоминают отца... тоже закрытостью... и отдалением.
Это только на психотерапии - проработать можно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361750 для Яна Валерьевна
Дякую за відповідь!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361751 для Ірина Миколенко
Дякую, що дали мені зрозуміти, що відбувається з моїми думками та бажаннями, я обовʼязково проведу психотерапію.