Не взаємні почуття до хлопця
Доброго вечора)
Пишу сюди вперше від безвиході.Я зустрічаюсь зі своїм хлопцем приблизно 4 роки(були моменти коли ми були не разом)Проте ми на відстані, наші стосунки були майже весь час на відстані.Я більше пів року, не відчуваю симпатії, любові до нього, таке відчуття ніби її ніколи і не було.Я не зацікавленна в спілкуванні, в сексуальному плані до цього партнера.Я люблю його, як друга)Це все мої думки і здогадки, але зараз я хочу чогось нового, йти вперед, розвиватись, мати стосунки не на відстані, а з цим партнером я цього не маю.
Порадьте, що робити.Розлучитись важко, шкода, тому, що хлопець дуже дуже хороший, хвилююсь щоб не втратити своє ЩАСТЯ!
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Аліна, доброго дня!
Ваші стосунки мають сильне випробування - відстань, проте ви асоціюєте свого хлопця зі словом щастя. Значить на рівні душі є зв’язок, який цінний і який важко обірвати. Те, що почуття притупились теж нормально, навіть у подружжі наступає криза. Також ви достатньо молоді і вам хочеться спробувати щось нове і це викликає внутрішній конфлікт. Я пропоную не спішити щось робити, пожити в цих протиріччях, поки вони не породять нове бачення цієї історії. Ваші протиріччя - ваші амбівалентні потреби, обираючи одну, ви зраджуєте іншу. Я би кожну чула і просто би за нею спостерігала.
Також хочеться задати вам провокативне питання: «Якби зараз ваш хлопець запропонував вам розійтись, то як би ви себе почували?».
психолог онлайн
Доброго ранку, Alina!
цитата:
Я люблю його, як друга)
Якщо романтичних почуттів нема, закоханості нема, то навіщо робити вигляд, ніби вони є? Навіщо себе зраджувати? Зраджувати свої бажання -
цитата:
зараз я хочу чогось нового, йти вперед, розвиватись, мати стосунки не на відстані
?
Спитайте себе, хто окрім Вас, зможе їх реалізувати?
цитата:
Розлучитись важко, шкода, тому, що хлопець дуже дуже хороший, хвилююсь щоб не втратити своє ЩАСТЯ!
Черз страхи і побоювання, намагаєтесь всидіти на двох стільцях. За таким сценарієм можна ж втратити обидва стільця, чи не так?
цитата:
Порадьте, що робити.
Розібратись за допомогою психолога, чому застрягли перед вибором. І, розібравшись, все-таки наважитись на крок вперед. А яким він буде той крок - вирішувати виключно Вам.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня! Зазвичай поради, навіть від психолога, приносять користь у короткостроковому періоді. Я дам вам не пораду, а опишу, що я прочитала у вашому питанні. Можливо мої слова допоможуть подивитися на вашу ситуацію з іншого ракурсу. Дивіться.
Ви хвилюєтесь, щоб не втратити своє ЩАСТЯ з хлопцем, з яким зустрічаєтесь приблизно 4 роки і зараз знаходитесь не відстані. Ви пишите, що любите його, як друга, що ви хочете «чогось нового, йти вперед, розвиватись, мати стосунки не на відстані». Ви «більше пів року не відчуваєте симпатії, любові» до хлопця, «не зацікавлені в спілкуванні, в сексуальному плані».
Зі всього описаного виходить, що ваше щастя у стосунках на відстані з хлопцем, до якого ви не відчуваєте симпатії, любові, не хочете його сексуально і «любите його, як друга». Так буває. Правда, для деяких людей таке щастя підходить. А вам підходить? Чи може мова йде не про щастя, а про щось інше?
З повагою, Олена Мороз.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364205 для Елена Владимировна
Напевно я би почувала себе добре, так як зможу спробувати, щось нове.Адже все своє свідоме життя я провела з ним, а зараз не почуваюсь щасливою.Напевно, я і чекаю, щоб це запропонував він, тому що мені важко це зробити.
Напевно я просто хвилююсь, що більше не буде такої доброї і чуйної людини, як він.Тому і пишу «щоб не втратити своє Щастя»
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364200 для Алла Володимирівна
Нanевнo я би noчувaлa cебе дoбpе, тak яk зmoжу cnpoбувaти, щocь нoве.Адже вcе cвoє cвідomе життя я npoвелa з ниm, a зapaз не noчувaюcь щacливoю.Нanевнo, я і чеkaю, щoб це зanponoнувaв він, тomу щo mені вaжko це зpoбити.
психолог онлайн
Доброго дня, Alina!
цитата:
Пишу сюди вперше від безвиході
Сюди зазвичай люди і пишуть від безвиході. До психолога рідко (точніше майже ніколи) звертаються від великого щастя.
цитата:
Проте ми на відстані, наші стосунки були майже весь час на відстані
По-перше, на відстані адекватних і міцних стосунків не побудувати.
А по-друге, відстань часто стає випробуванням у відносинах - на їх якість та доцільність.
цитата:
Я більше пів року, не відчуваю симпатії, любові до нього, таке відчуття ніби її ніколи і не було.Я не зацікавленна в спілкуванні, в сексуальному плані до цього партнера.Я люблю його, як друга)
Може ніколи і не було... Ви точно знаєте правду.
цитата:
зараз я хочу чогось нового, йти вперед, розвиватись, мати стосунки не на відстані, а з цим партнером я цього не маю
Тобто тепер він як зайвий тягар на Ваших ногах, через який Ви не можете йти далі?
цитата:
Напевно, я і чекаю, щоб це запропонував він, тому що мені важко це зробити
Мабуть щоб не почуватися винною? А так - сам запропонував все закінчити, взяв на себе відповідальність.
Може є сенс вчитися брати відповідальність на себе? Не перекладаючи її на інших. Бо так, звісно, зручно, але якось не дуже чесно.
цитата:
Не щастя втратити, а свій ресурс доброти та чуйності, який може бути корисним в житті. Так? Але погодьтесь, що це виглядає якось дещо цинічно.