Як можна повернути хлопця?
У мене є хлопець ми з ним майже рік разом але живемо поки окремо в нас завжди все було нормально хоча буває що він може бути нервовим із за чогось злим і потім зриває все це на мені але потім він міг заспокоїтись і вибачитись , але вчора він знову прийшов до мене нервовий із за того що йому не дали виспатись вдома і почав знову нервуватись я намагалась його заспокоїти поговорити з ним але він просто не слухав і провокував мене теж на злість видалив мій номер заблокував всюди і не хоче просто приходити і говорити , я хочу щоб він просто прийшов поговорити,як можна його повернути бо я його дуже люблю і хочу щоб він прийшов поговорити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня!
Ми не впливаємо на рішення інших людей, не залазимо в їх голови і не маємо приворотного зілля. Я переверну ваше питання до вас- «Як мені пережити злість, відторгнення та блок мого хлопця?». Ви зараз знаходитись в розпачі і у вас є ідея, що є певні правильні дії, що розвіють страждання. В психології робити - проживати. Відповідно, вам потрібно прожити це, а хлопець, доречі, теж нічого не проживає і робить всіх винних в тому, що сам відчуває…
Не хоче говорити і це зараз його потреба. Можливо він зараз не спроможній ні на які розмови і хоче паузи. Дайте простір і час один одному і після того як все вляжиться можна буде говорити і домовлятись про подальші стосунки. Ваш хлопець схожий на дитину у своїх вчинках та проявах, і вам, і йому слід вчитись відчувати та регулювати себе без перекидання відповідальності один на одного.
Відредаговано автором 23-03-2024 12:59:05