Що робити коли чоловік після того як я зʼїхала дзвонить і плаче в телефоні
Одружилася з чоловіком в Європі жили 5 років набрав кредитів вживав алкоголь ображав словами а на слідуючий день просив пробачення але тривало декілька днів потім знову випивав я не витримала зібрала речі і поїхала від нього зараз дзвонить кожні пів години плаче в телефон і каже що все зрозумів що він зміниться і хоче щоб я повернулася до нього
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора!
Ваш чоловік залежний і змінитись просто так не вийде. Тут треба лікування, довготривала психотерапія.
І вам рекомендую також пройти курс. Ви чомусь обрали саме такого партнера.
Проаналізуйте які стосунки були у вашій батьківській родині. І який тип прив’язаності саме у вас?
Залежні люди подібні дітям, вони плачуть, обіцяють і не роблять, регресують в несвідомі стани і щиро вірять в те, що кажуть…
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора. А що Ви хочете зробити? Чи легше Вам жити без чоловіка, ніж з ним?
Психолог не буде давати інструкції, що Вам робити, адже це Ваше життя. Але Ви можете спробувати розібратись, що в ньому зараз відбувається.
психолог онлайн
А нашо ви берете слухавку?
психолог онлайн
цитата:
зараз дзвонить кожні пів години плаче в телефон і каже що все зрозумів що він зміниться і хоче щоб я повернулася до нього
Добрий вечір! А ви чого хочете у цій ситуації?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
ЩО РОБИТИ КОЛИ ЧОЛОВІК ПІСЛЯ ТОГО ЯК Я ЗʼЇХАЛА ДЗВОНИТЬ І ПЛАЧЕ В ТЕЛЕФОНІ
Робити можна багато чого. Проте варто чітко усвідомлювати - НАВІЩО це робити?
Також варто себе запитати і почути щиру відповідь - що я зараз ВІДЧУВАЮ? І що я ХОЧУ? Адже здорова психологічно людина виходить у своїх діях від власних бажань і потреб.
психолог онлайн
Что делать?
Заблокировать его номер и в идеале пойти в психотерапию разбираться с собой - по какой причине выбрали такого, как строите отношения. Потому что ваша растерянность "что делать" говорит о том, что , скорее всего, решение уйти было больше эмоциональное и спонтанное, чем осознанное и взвешенное. МЧ зависим и такие проблемы не решаются слезами "я все осознал". Это годы психотерапии нужны, чтобы решить данную проблему.
психолог онлайн
Доброго дня!
Людина, яка вживає алкоголь, на превеликий жаль, своїм словам та обіцянкам вже не господар. Тому те, що він плаче і обіцяє - абсолютно нічого не значить, від слова "зовсім". Окрім того, якщо Ви раніше велися на такі його вмовляння, то, певне, він зараз буде робити все, щоб маніпулюючи почуттями, повернути Вас назад в співзалежні стосунки. А те, що вони залежні, немає ніякого сумніву. І як на мене, саме це найнебезпечніше саме для Вас. Бо випадковостей у цьому житті не буває. І, на мою думку, якщо саме такий чоловік Вам зустрівся, на це є певна причина.
А як складалися у Вас стосунки з попередніми чоловіками? У них були якісь залежності? І чи мав якісь залежності Ваш батько чи, можливо, навіть, мама? І які стосунки були поміж Вашими батьками? Батько ображав маму?
Відредаговано автором 22-03-2024 16:05:58