Як найти силу волі щоб кинути палити
Дoбpий день. Кoли kуpю, зaвжди дуmaю npo те, ще це ocтaння naчka. Кoли kуpю, тo в mене неmaє ніяkиx цілей, тakе вpaження щo я cебе відвoліkaю тak від влacнoгo життя. Зapaз не kуpю вже дpугий день, в дуmkax noвтopюю coбі, щo я не xoчу kуpити, cигapети тo злo. Але бoюcь щo mені cтaне ckучнo і noфіг нa cебе і я знoву зakуpю. Щo nopaдите, щoб не зakуpити , a зocеpедитиcь нa іншиx cnpaвax
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Добрий день!
Тут одним зосередженням на інших справах собі не допомогти. Як і порадами за перепискою теж.
Треба дослідити своє власне життя - чим воно не влаштовує? Які взагалі результати? Наскільки багато розчарування ними? Мабуть через це і намагаєтесь не думати про своє життя. Замість того, щоб сказати собі правду.
Радив би зробити ревізію свого життя разом з психологом - щоб максимально об'єктивно його переглянути - з усіма його плюсами та мінусами. А потім зробити певні висновки і подальшу корекцію. Щоб нарешті Ваше життя почало Вас влаштовувати.
психолог онлайн
Звичка палити - це ритуал, який приносить задоволення та необхідну паузу. У кожної людини є свій допінг, на який вона підсідає. Просто не всі наші ритуали для нашого здоров’я. Так, це деструктивна звичка, але перш ніж від неі відмовитись треба видубувати нову. Організм відчуває ломку та візьме своє. Подумайте як ви ще можете себе підтримати, яку пустоту заповнюєте цигарками і пофантазуйте яким ви були б якби не палили? Новий образ вас - це буде мета, а шлях треба буде пройти.
Необхідно дослідити ваші почуття, з якими важко впоратись можете і від яких рятуєтесь палінням. Коли дитя кричить - йому дають соску, а ви даєте собі цигарку. І це вже підкріплений ланцюг. З ним треба працювати.
Зайдіть також на форуми людей, що позбулись паління і там буде багато підтримки та прикладів.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
ЯК НАЙТИ СИЛУ ВОЛІ ЩОБ КИНУТИ ПАЛИТИ
Про силу волі можна забути. Вона не працює(!) Тим більше діє як насилля над собою. А себе краще поважати, цінувати, любити і турбуватись про себе.
От і дайте щиру відповідь в контексті паління:
Себе поважаєте?
Цінуєте?
Любите?
Турбуєтесь?
Чи можете знайти інший спосіб задоволення ПОТРЕБИ, яку наразі закриваєте ПАЛІННЯМ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357835 для Владимир Анатольевич
в контексті паління, то я себе точно не ціню, не турбуюсь і не люблю . В мене як компульсивне куріння, я курю одну за одно і не можу зупинитися, аж до неприємних відчуттів. я не можу покурити 3-5 сигарет в день, я скурюю пачку. в мене саме психологічна залежність. сьогодні я себе налаштувала і не курю, повторюю собі в голові НЕ КУРИ, то тяги поки що не відчуваю емоційної.
Інший спосіб-це іжа. я в вересні 2023 року кидала палити, і набрала за місяць 15 кг.
можно ще почати прибирати в квартирі, в мене постійно срач. Але немає якогось інтересу прибирати. раніше дуже любила робити порядки дома і уют
психолог онлайн
цитата:
Ця загроза набрати вагу теж, мабуть, не дає кинути паління.
цитата:
в контексті паління, то я себе точно не ціню, не турбуюсь і не люблю .
А поза тим невже, справді, і не цінуєте, і не любите, і не турбуєтесь?
Цікаво, як давно таке помічаєте?
цитата:
В мене як компульсивне куріння, я курю одну за одно і не можу зупинитися, аж до неприємних відчуттів.
Тобто на рівні організму ціль - неприємні відчуття?
А коли смалите одну за одною про що думаєте і що відчуваєте?
цитата:
То що ж таке сталося, після чого перестали охоче наводити порядок вдома?
психолог онлайн
Тоді, причини паління - суто невротичні, наслідок психологічних травм.
З цим точно на психотерапію. Інакше компульсій не позбавитись.
Ніяка сила волі не допоможе. Бо причина в накопиченні внутрішньої напруги - від невротизму.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357839 для Владимир Анатольевич
Добрий день, дякую за питання.
-Ні, страху набрати вагу від паління немає. я в 14 році кинула курити в один день, зайнялась спортом і вивченням англійскьої, і не курила до 20 року, гарно виглядала і не набрала.
-Взагалі почала цінувати, вибудувала кордони, позбулась поганих переконань про себе. Взагалі я знаю про себе, що коли я курю, то це відображається на всіх сферах, я ім що попало, спортом не займаюсь, дома не прибираю, не хочу готовити іжу дому.
- так неприємні відчуття, я можу вирвати каву яку пью, і далі продовжувати курити, думаю про те що я гроблю своє життя і не займаюсь корисними справами, і думаю що треба кидати палити і починати нове життя.
-раніше я не прибирала бо в мене було багато стресів на роботі, коли в мене стрес, я не можу займатись уборкою. і мама коли приїзжала до мене (хоча я готувалась і прибирала), потсійно ругала мене, що я засранка і тд, мене це дуже ранило. зараз я вибудувала з нею кордони і вона вже перестала так себе вести. Зараз в мене взагалі немає стресів на роботі, але робота мені , де я працюю зараз не дуже подобається, я не отримую задовлення і драйву. от навіть вчора я прийшла додому о 17.00, живу одна в однокімнатній квартирі, вчора до речі я не курила, і в мене втома така, що я лягла спати о 18.00 годині. хоча раніше раз в місяць в мене точно був запал прибирати , мені реально подобалось наводити порядок.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357840 для Павел Леонидович
добрий день, а що таке невротизм ? я зверталась до психолога декылька раз з цим питанням, але дійшла тільки до одного висновку, що просто потрібно кинути перетерпіти і все, значить не хочу ще кинути палити, якщо палю і мучаюсь
психолог онлайн
цитата:
я в 14 році кинула курити в один день
Пригадайте, що тоді спрацювало?
цитата:
і не курила до 20 року, гарно виглядала і не набрала.
Під впливом яких подій та емоцій закурили?
Чи не протирічать одне одному такі твердження
цитата:
Взагалі почала цінувати, вибудувала кордони, позбулась поганих переконань про себе.
цитата:
я ім що попало, спортом не займаюсь, дома не прибираю, не хочу готовити іжу дому.
Теж важливий момент роботи Вашої психіки:
цитата:
так неприємні відчуття, я можу вирвати каву яку пью, і далі продовжувати курити, думаю про те що я гроблю своє життя і не займаюсь корисними справами, і думаю що треба кидати палити і починати нове життя.
Продовжую себе гробити, але для малесенької самовтіхи шипочу собі - треба починати нове життя.
Виходить, Ви завдовбалися жити, як живите зараз. Задовбались дивитись на речі, як зараз. Ставитись до себе, як зараз...Однак змоги жити по-іншому не маєте(!) Залишається палити, ніби це примара виходу з кризи та ілюзія задоволення.
До того всього ще незадоволення роботою
цитата:
Зараз в мене взагалі немає стресів на роботі, але робота мені , де я працюю зараз не дуже подобається, я не отримую задовлення і драйву. от навіть вчора я прийшла додому о 17.00, живу одна в однокімнатній квартирі, вчора до речі я не курила, і в мене втома така, що я лягла спати о 18.00 годині.
Припускаю, що знаходитесь в стані наростаючих проявів депресивного синдрому. Раджу не очікувати, коли він накриє з головою. Звертайтесь на терапію і починайте собі реально допомагати. Чим скоріше, тим краще.
Відредаговано автором 05-01-2024 10:04:22
Доповнення від автора
я неосзхнанно кинула палити, я ходила до подруги пити пиво ,а одного разу я прийшла а вона була недовольна,і я пішла додому, вона мені потім звонила мол давай приходь, мені чесно кажучи надоїло так проводити час, і я найшла повод обідитись, я викинула в той же день пачку цигарок, а зранку почала бігати в парке. записалась ан курси англійскьої, змінила роботу.
почала курити з новими подругами, вони курили айкас і я попросила попробувати. я за компанію почала пити пиво, хоча я равнодушна до алкоголю. а потім подруга сказала купи собі сигарети і ця думка так засіла в мені, ну воообщем якось так. Наша дружба тримаєтсья на тому щоб я підтримала компанію випити. ну і звичайно я тоді багато курю.
а скільки мінімум терапій зустрічей потрібно щоб вирішити питання?
психолог онлайн
цитата:
Зазвичай люди переважно цим саме і цікававляться. Рідше змістом.
Точно Вам ніхто не скаже, а якщо скаже, то збреше(!)
Це ж не авто полагодити, замінивши гальмівні колодки або відрегулювавши розвал-сходження колес.
Багато залежить від бажання людини. Підкреслюю, свідомого бажання.
Також від психологічного стану і наявності певних ускладнюючих обставин, приміром, проблем у стосунках, низької самооцінки і так далі.
Оосбисто для Вас, вважаю, головніше не стільки проблема паління. скільки близьке до тотального невдовлення способом життя(!)
Тому паління відпаде саме по собі в процесі "вирівнювання" емоційного фону і траекторії життя в цілому.
психолог онлайн
Добрий вечір!
цитата:
а що таке невротизм ?
Невротизм - це наявність в людини серйозних внутрішніх конфліктів, які одночасно тягнуть її в різні боки, а також наявність глибоких невирішених психологічних проблем, що тягнуться з дитинства.
цитата:
я зверталась до психолога декылька раз з цим питанням, але дійшла тільки до одного висновку, що просто потрібно кинути перетерпіти і все, значить не хочу ще кинути палити, якщо палю і мучаюсь
Якби все було б так просто! То Вам некваліфікований спеціаліст попався.
цитата:
почала курити з новими подругами, вони курили айкас і я попросила попробувати. я за компанію почала пити пиво, хоча я равнодушна до алкоголю. а потім подруга сказала купи собі сигарети і ця думка так засіла в мені, ну воообщем якось так. Наша дружба тримаєтсья на тому щоб я підтримала компанію випити.
Виявляється, що є ще певна залежність від оточуючих - піддаєтеся впливу інших людей: "вони курили - і я почала", "подруга сказала: купи - і я купила", "компанія п'є - і я з нею теж".
В цій ситуації, або треба шукати собі здорову компанію, в якій не п'ють і не палять, або ставати внутрішньо незалежною.