Як підняти самооцінку і повірити в себе?
Постійна критика себе, свого вигляду, своїх дій, навіть якщо всі кажуть що все правильно, невдоволеність жодним результатом, окрім ідеального, постійна злість на себе, думки що я не заслуговую тієї любові, яку отримую, а якщо зроблю щось неправильно зриваюся на себе і з'являються думки і бажання про селфхарм,
Питання від: ; Вік: 18
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Хто в дитинстві очікував від Вас ІДЕАЛЬНОГО результату? Хто ЗНЕЦІНЮВАВ й КРИТИКУВАВ Вас за найменшу помилку? Хто постійно ставив перед Вами дуже високу планку? А потім казав, що знову ЩОСЬ НЕ ТАК?
І всім цим ніби говорив Вам, що ОСЬ ТАКОГО НЕідеального як Ви ЛЮБИТИ не можна? Що Ви не заслуговуєте на любов.
Хто вклав Вам в голову цей довбаний ПЕРФЕКЦІОНІЗМ, який зараз Вас вбиває?
Тільки чесно.
Тато? Мама? Інші?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ПІДНЯТИ САМООЦІНКУ І ПОВІРИТИ В СЕБЕ?
Прийміть мої слова підтримки.
На жаль, так сталося, що у цей період Ви дуже не задоволені собою(!). Орієнтуєтесь на стандарт ідеальності. І через це ще більше себе зневажаєте, пригнічуєте і навіть збираєтесь карати.
Натомість хочу Вам повідомити, що вихід є(!)
Потрібно розібратись, завдяки кому і чому у Вас склалося таке викривлене ставлення до себе, де відсутнє об'єктивне сприйняття, повага, підтримка, самоемпатія, зрештою, любов.
Я зараз про співпрацю з психологом.
В ході взаємодії Ви зможете отримати справжню підтримку і полегшити свій стан. Зможете напрацювати адекватне ставлення до себе, що дозволить Вам вільно проявлятись в дорослому житті, задовольняти свої бажання і потреби.
Необхідно лише наважитись і зробити перший крок - звернутись індивідуально до спеціаліста.
А поки що пропоную переглянути відео. Воно надасть Вам деяку підтримку і сформує більш об'єктивне бачення щодо відповіді на Ваше питання в заголовку.
УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461