Чоловік мастурбує на порно, коли я лежу в ліжку поряд
Прокинулась вночі, а чоловік лежить поряд і мастурбує на порно. Про те, що він мастурбує інколи, я знаю і це не викликає проблем. Мене дуже ображає, що я поряд і він замість сексу зі мною обирає мастурбацію на інших дівчат. Мені боляче від цього і гидко. Проблема в мені? Чи це не нормально мастурбувати в присутності дружини?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
А вы с мужем обсудили данную ситуацию?
Это было разово или регулярно?
Как у вас в целом с сексуальной жизнью?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350529 для Валентина Михайловна
Я йому сказала, що це мене ображає. Після цього це повторилось знову.
Це регулярно.
Говорить, що секс зі мною йому подобається і що класний. Але в цілому, він хоче частіше ніж я. Втім раніше я не відмовляла йому навіть попри втому. А зараз помітила, що він почав частіше мастурбувати, ніж ми сексом займаємось. Це останні кілька місяців
психолог онлайн
Что изменилось последние несколько месяцев между вами с мужем? У вас, у мужа?
Как муж отреагировал на ваши слова, что вам обидно, что сказал?
Почему вы не отказываете мужу, даже если устали?
Сколько раз секс нужен мужу, а сколько вам?
Если бы муж уходил из кровати для мастурбации, вам бы ок было?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350539 для Валентина Михайловна
Останні місяці багато сварилися. Але ми в принципі багато сваримося. У нас думки розходяться майже на все, але от секс завжди був класним.
На мої слова сказав що пожартував, щоб не ображалась.
Бо він ображається, коли я відмовила пару раз. Каже, що це обов’язок дружини і т д. Що йому як чоловік треба спустити пар…
Чоловіку разів 5-6 на тиждень. Мені хочеться два-три.
якби я не дізналася, що він обрав дівчат з порно навзамін мені, коли я поряд - було б легше. Тепер зла на нього і від цього ще більше не хочу сексу з ним. Коли я була далеко чи хворіла - ок. Він раніше не насмілювався поряд це робити. А зараз каже - а що, якщо мені хочеться. Я кажу так я є. А він - що сил на повноцінний секс нема і т д. Я ж думаю, що звичайно дівчата з порно симпатичніші, сексуальніші і тд.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Доброго вечора!
цитата:
Останні місяці багато сварилися. Але ми в принципі багато сваримося. У нас думки розходяться майже на все, але от секс завжди був класним
Можу припустити, що, на жаль, дійшла черга і до сексу. І цього не могло не статися, бо у стосунках між чоловіком і жінкою усе на все впливає і все з усім пов'язано. Пам'ятаєте зі школи "поєднані емності".
Тобто ваші стосунки тримаються до цього часу здебільшого на сексі. А чи є кохання? Адже секс без кохання одна мудра людина назвала "буденною зустріччю статевих органів."
цитата:
А зараз каже - а що, якщо мені хочеться.
Тобто на Вашу присутність, на Ваші почуття можна не звертати ніякої уваги? Ви саме так зрозуміли його слова?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Проблема вовсе не в сексе. У вас в целом проблемы в отношениях, плюс установки мужа про обязанность женскую удовлетворять мужа и не отказывать. Поэтому и решать нужно не вопрос мастурбации, а про отношения ваши как пары.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350568 для Владимир Анатольевич
Так. Саме так
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.. Прочитала ваше питання і ваші доповнення. Ви пишете, що частіше почали сваритися і що секс був чимсь, що не викликало конфліктів. Ви питаєте, чи це проблема в вас?.. Ну коли його відповідь "а що, мені хочеться" яка стикається з вашим "боляче від цього і гидко " - це свідчить про глибокі непорозуміння між вами. Ви переживаєте, що дівчата там симпатичніші.. Можливо, вам не вистачає тепла і впевненості, що він вас любить? Він так демонстративно себе поводить - можливо йому теж чогось не вистачає (я зараз не про статевий акт)). Якщо ви з чоловіком бережете ваші стосунки - то я б дуже радила звернутися до сімейного терапевта, щоб навчитися вирішувати конфлікти без сварок і образ, і щоб розуміти один одного краще. Як ви на це дивитесь? Ви з чоловіком готові були б попрацювати над вашими відносинами? Ви бачите ваше майбутнє поряд з ним?
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
цитата:
Проблема в мені?
Проблема у відносинах в цілому.
У відсутності поваги, почуттів, взаєморозуміння, спільних інтересів, різні погляди на життя тощо.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Проблема в мені?
Проблема заключается в разной половой конституции.
Ваш муж имеет сексуальную потребность
цитата:
разів 5-6 на тиждень
А Вам
цитата:
хочеться два-три.
Поэтому он и нашел решение проблемы в том, что
цитата:
мастурбує на порно
По какой причине вам
цитата:
боляче від цього і гидко
?
Мужу нужна частая разрядка, а Вам это не надо.
Как же тогда может быть решена эта проблема?
цитата:
він обрав дівчат з порно навзамін мені
цитата:
звичайно дівчата з порно симпатичніші, сексуальніші і тд.
Вы ревнуете мужа к девушкам из порно?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350598 для Светлана Владимировна
Я б сказала не ревную до них, а що вони в пріоритеті- чіпляє моє самолюбство. Якось так. Що він раніше говорив що я найкраща, а тепер дозволяє собі думати про них. Або ж що так вже значить втратила його сексуальну увагу до себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350596 для Павел Леонидович
Дякую. Коротко і зрозуміло. Озвучили те, зо я так боюсь прийняти для себе і почати діяти
психолог онлайн
цитата:
Або ж що так вже значить втратила його сексуальну увагу до себе.
Он же вам говорит,
цитата:
, що секс зі мною йому подобається і що класний.
Вы не доверяете ему?
Сомнения и недоверие связано со страхами.
Чего вы боитесь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350589 для Нора Маркман
Я б не проти сходити разом до психолога. Він не підтримує цю ідею. Але якщо чесно, то я сумніваюсь, чи це щось дасть. Бо погляди на життя він чи я від цього ж не змінемо. І багато всього сталось поганого, що накладає слід на все. Тобто щоразу як наче все добре, в мить стається щось, що нагадує, як він образив мене. І тоді стаю сумна, незадоволена. Не можу щиро радіти, як було це два роки тому
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350602 для Светлана Владимировна
Він каже що подобається, але одночасно каже, ну от ти ж не хочеш …
Боюсь… може що я стала вже негарна і не сексуальна в принципі, що не можу втримати його увагу лише на собі.
Втім напевно більше мене злить, що він собі нахабно дозволяє це робити в моїй присутності, мабуть щоб позлити мене, і образити, і принизити. Що йому наплювати на мої почуття.
Може боюсь визнати собі, що нашим стосункам треба завершитися
психолог онлайн
Доброе Утро!
А вам в отношениях важен только секс?
И только, что вы должны быть для него привлекательными?
А то что, у вас вообще глубинно расхождение и частые ссоры... вы это увы воспринимаете как норму...
Ну так далеко не уедешь... на таком фундаменте...
Глубины у вас нет... разные цели... разные приоритеты...
Вопрос для чего вам семья? для чего вам муж? и любите ли вы его? Любит ли он вас?
психолог онлайн
цитата:
нашим стосункам треба завершитися
Вы считаете это -
цитата:
Чоловік мастурбує на порно
веской причиной для завершения отношений?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350611 для Светлана Владимировна
Ні. Це не причина для завершення. Це більше, як писали вище фахівці, наслідок суттєвих розходжень в поглядах, які були до цього.
Просто аналізую, і справді вже звикла до наших скандалів. Але це не норма. Тому думаю, що ці стосунки рано чи пізно все одно закінчаться
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350610 для Ірина Миколенко
Ні. Для мене секс не так важливий, як ніжність і увага, яку я давно не отримую,але звикла до цього. А те, що погіршується і секс - це новинка, тому звернула увагу.
Два роки тому в нас були нормальні стосунки. Потім я завагітніла, одружилися і його батьки сказали, що ти тепер головний і має бути тільки по твоєму, бо ж ГОЛОВА СІМʼї. Хоча до цього було все порівну, дослухалися, компроміси і розуміння, що я особистість.
Після - став жах. Його псіхи (які були і раніше) загострилися. Тотальна зневага, егоїзм і скандали з образами, через що згасання почуттів і близькості емоційної. Але в нас маленька дитина. І я не боюсь лишитися одна хоч і в іншій країні, з дитиною. Я працюю повноцінно і т д. Але я бачу як син любить його. Тягнеться до нього. Плюс, чоловік при розлученні не готовий надати пені більшу опіку. А хоче порівну, хоча я розумію, що це через його Его, а не бажання піклуватися про сина. Через це і живемо разом. Бо зараз він палець об палець не вдарить. Все на мені, тому я і стомлююсь.
психолог онлайн
цитата:
думаю, що ці стосунки рано чи пізно все одно закінчаться
Если вы решили разводиться, тогда не имеет значения, каким образом муж удовлетворяет свои потребности.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350615 для Светлана Владимировна
Та я розумію і не проти мастурбації. Просто чому в моїй присутності? Чому в нього не вистачає поваги, зробити це в іншій кімнаті?
психолог онлайн
цитата:
Чому в нього не вистачає поваги, зробити це в іншій кімнаті?
Так вы сами знаете ответ.
Потому что
цитата:
Тотальна зневага, егоїзм і скандали з образами, через що згасання почуттів і близькості емоційної.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350618 для Светлана Владимировна
Точно … якось не хочеться це приймати мабуть просто.
Дякую
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Тому що він вважає, з Вами так можна.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
додам -
я понимаю... что вам тяжело морально, видя как сын тянется к отцу!
морально правда, тяжело тогда уходить...
Но если вы разведетесь конца света не случится!
Каждый продолжит жить своей жизнью.
Темболее вас материальная сторона, и денег не держит с мужем ( как многих женщин )
Вы сказали, что сами можете обеспечить себя и своего сына ( даже в другой стране )
А развод не помешает мужу общаться с сыном ( если они оба захотят )
Вот как раз и будет мужу проверка - кого он любит и ценит на самом деле.
К тому же, сын не будет расти в атмосфере деструктива и постоянных конфликтов мамы и папы ...
не будет это впитывать...
потом знаете, такие дети вырастают - и как раз приходят, к нам на консультации - с непониманием...
почему у них, не получается построить уже свои личные отношения... гармоничные...
Вот все от туда - же с детства...
Но решать вам!
Перед тем, как разводиться - мужу можно четко сказать - "что я так дальше не могу жить!
И либо ты делаешь выводы и меняешься... либо мы разводимся."
И сказать не только про секс и мастурбацию... а вообще в целом - про его отношение к вам, и что вы, все на себе тянете... и что он вообще уже не уважает вас!
НЕ уважает по многим параметрам - из того, что вы описали это так!
И ладно, пусть бы мастурбировал себе на здоровье)) если ему так хочется!
Ну бывают пары просто по темпераменту, не совсем сходятся в сексе - ему надо больше, вам меньше.
Так дело же в том, что он вас тотально уже не уважает вообще как женщину, не ценит как личность!
Вот в чем причина!
Вы обратились с темой секса - но причина глубже...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350628 для Ірина Миколенко
Дякую дуже за коментар. Ви праві, проблема глибше.
Ми говорили про розлучення, не проти обоє, бо бачимо, що лише руйнує один одного. Але от дитину поділити не можемо. Тому і живу з ним. Щоб бачити дитину частіше, ніж тиждень через тиждень
психолог онлайн
Наймите себе хорошего юриста адвоката!
Проконсультируйтесь у него.
Пусть поможет вам защитить ваши права и права сына.
Так вам легче будет разводиться.
Если уже и так понятно, что хотите развода.
психолог онлайн
Ребенку по вред проживание с родителями, которые ни договорится не могут, ни жить вместе не хотят.
Почему вы решили, что ребёнок будет неделю через неделю с вами жить?
Какой возраст ребенка? И где вы живете?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350635 для Валентина Михайловна
В Данії. Два роки. Бо тут батьківські обовʼязки ділять пополам. І якщо ми розлучаємось, то апріорі дитина має бути або тижвдень через тиждень. Або місяць через місяць чи як домовляться батьки.
Якщо як я, хочу переважну опіку, але звичайно не проти, щоб бачився з сином , маю подавати в суд. Суд не завжди підтримує позицію мами про ждину опіку
психолог онлайн
Тут вам поможет юрист местный, который подскажет, какие варианты есть.
Двухлетнего ребенка тоже туда-сюда возят от мамы к папе?
Или все же с учетом возраста у вас больше шансов на постоянное проживание ребенка с вами?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Будь ласка. І ці страхи зрозумілі:
цитата:
Але от дитину поділити не можемо. Тому і живу з ним. Щоб бачити дитину частіше, ніж тиждень через тиждень
Але ж нескінченно так жити не вийде. Тільки ще може рік-два. А потім в дитини почнуться питання: "Мама, а чому ти так с татом розмовляєш? Ти його не любиш?" або "А чого тато на тебе та кричить?" тощо. Як будете на них відповідати?
цитата:
Ми говорили про розлучення, не проти обоє, бо бачимо, що лише руйнує один одного.
Не тільки один одного, а ще й дитину, яка поряд з вами і ВСЕ всмоктує в себе, увесь бруд. Недарма один відомий психолог Фріц Перлз говорив: "діти - це сміттєвий кошик у сім'ї".
Якщо не проти розлучення, то треба вже починати думати про те, як це буде виглядати. А поки, якщо такі відносини, то може є сенс спати окремо один від одного? І щоб Ви не травмувалися від його онанізму.
цитата:
Два роки тому в нас були нормальні стосунки. Потім я завагітніла, одружилися і його батьки сказали, що ти тепер головний і має бути тільки по твоєму, бо ж ГОЛОВА СІМʼї. Хоча до цього було все порівну, дослухалися, компроміси і розуміння, що я особистість. Після - став жах. Його псіхи (які були і раніше) загострилися. Тотальна зневага, егоїзм і скандали з образами, через що згасання почуттів і близькості емоційної
Диктат почав проявлятися з появою Вашої залежності від нього у зв'язку з вагітністю та офіційним шлюбом.
І плюс його власна залежність від думки та позиції батьків. Що значно все ускладнює.