Відносини з батькамиХочу зрозуміти, як правильно мені діяти.
Доброго дня, психологи! Хочу зрозуміти, як правильно мені діяти. Справа в тому, що з батьками завжди були натягнуті відносини, але я була залежна від грошей довгий час. Зараз маю відносини з чоловіком, у яких усі проблеми вирішуються лише у крузі чоловіка і мене. При спілкуванні з мамою, тато слухає також на гучномовці.
Нещодавно, при приїзді до батьків, мене зустріли скандалом. Мов, при приїзді батьків до мене у будинок я піздно подала печиво з кавою, ми хотіли їсти, а ти нам не запропонувала. Але батьки були тоді проїздом, і я лише запропонувала те що в мене було на той час. Грошей щось інше купувати не було можливості. Тато сказав, що більше він не приїде до мене. Підкажіть, як вести мені тепер з ними?
Бажання, просто видалити їх з життя.
Питання від: ; Вік: 28
Доповнення від автора
З мамою спілкуємось нормально при відсутності тата.

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Тетяна Штапова
Наталия Горская
Доброго дня, martiam!
цитата:
Підкажіть, як вести мені тепер з ними?
Питання і важливе, і складне водночас.
І щоби на нього відповісти, варто розібратись, що Ви зараз відчуваєте.
цитата:
Бажання, просто видалити їх з життя.
Це так говорить Ваша образа?
Якщо саме вона, то не слід її сприймати як доброго порадника.
З часом образа минає. І замість неї приходить виважене і, бажано б, об'єктивне сприйняття ситуації і вчинків усіх учасників.
Мені здається, що Вашої провини ніякої не було. Ви гостинно запропонували все те, чим були багаті на той момент. Тому й вибачатись чи щось пояснювати немає сенсу. Це на той випадок, якщо з'являться такі думки.
З іншого боку батьки були втомлені з дороги. На щось таке розраховували. До того ж, між вами здавна тягнеться не дуже здорова історія взаємин
цитата:
з батьками завжди були натягнуті відносини, але я була залежна від грошей довгий час
Тому варто враховувати і ці аспекти. Якщо глибоко копати, то, напевно, щось дотичне до малюнку загальних відносин у площині грошей можна знайти.
Ви зазначили, що
цитата:
З мамою спілкуємось нормально при відсутності тата.
От і спілкуйтесь надалі.
цитата:
Тато сказав, що більше він не приїде до мене.
Можливо, у розпачі таке сказав. А от як воно буде наспарвді - покаже час.
А до себе придивіться - як поводите себе, коли хтось з близьких чи друзів зробив помилкуу відносинах. Пробачаєте? Обриваєте зв'язок? Намагаєтесь з людиною поговорити, щоби без образ і звинувачень, виразити свої відчуття? Ваш варіант ... ?
Відредаговано автором 27-09-2023 11:55:09
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день.
цитата:
Підкажіть, як вести мені тепер з ними?
Я не розумію, а щось правда змінилося між вами після цієї історії? Ви ж писали, що відносини були завжди натягнуті...
Як ви самі хочете з ними взаємодіяти? Чи можливий чесний діалог між вами?
психолог онлайн
Напевно Ви шукаєте підтримки в тому, що вчинили правильно.
Якщо розібратись в деталях, які Ви описали, то Ви приносили тим і таким чином, як змогли.
Людина, яка розуміє свої та чужі кордони це відчує.
Але є багато нюансів.
Чи Ви знали про той приїзд батьків і не захотіли проявити піклування , бо стосунки натягнуті?
Як йшло спілкування з батьками в той приїзд? Бо можливо "не пригостила" це тільки привід, - багато прихованих нюансів.
Вам доброе було б поспілкуватись з фахівцем особисто, адже складні стосунки завжди будуть викликати такі, або інші питання.
До того ж, ваша залежність від думки батьків має наслідки для Вас.
Як і залежність матеріальна, спочатку від батьків, тепер від чоловіка.
З цим краще було б розібратися .
Щодо спілкування з батьками- якщо з мамою все добре, то можна і далі спілкуватись.
Хоча знов таки, не зрозуміло, що Ви вкладаєте в це поняття, чи обговорили Ви з мамою той конфлікт, чи зрозуміла вона вашу точку зору?
Це нормально поверхневе, чи насправді нормально?
психолог онлайн
Добрый день.
Вы вправе отказаться от любого контакта, который доставляет Вам боль или дискомфорт, даже, от контакта с родителями. Когда то, это было невозможно... сейчас, когда Вы стали взрослой, решения о своей жизни и о тех, кто будет в ней, принимаете Вы.
консультация психолога
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Вітаю.
Мені у Вашому повідомленні читалось ніби виправдання та спроба побачити зі сторони логіку картини, чи не вчинили Ви у відносинах з ними якось неправильно, хибно.
Але я думаю, що Ви доволі стримана та розсудлива людина, як мені постає у повідомленні. Чи впевнені Ви, що батьки ставляться до Вас гідно? Чому відносини натягнулись і коли? Ви відносите це до наслідку Ваших дій? Відносини не були б натягнуті, якщо ВИ були б зручними для них на сто відсотків, це всякий скаже... Але чи хотіли б Ви такого? ЧИ обговорювали Ви це з друзями? Як Вам думка третіх сторін?
Як би там не було, їх уявлення та фантазії стосовно того, що Ви так чи не так робити стосовно них не є гарантом дійсності. Можливо то вже їх особисті переживання, котрі просто знаходять можливість виплюхнутись на Вас. Але знову ж - чи то Ваше? Тримайтесь за свою розсудливість. Я розумію, що Ви, скоріше за все переймаєтесь Вашими відносинами, бо це бачно з повідомлення і Ви б просто інакше не писали би сюди. Але жодна невиправдана агресія у Ваш бік з будь-яких їх причин не має місця бути в гармонійних люблячих стосунках.
психолог онлайн
Вітаю, martiam!
Ваше питання надто складне, щоб психологам давати поради, а Вам просто діяти за ними.
Треба ретельно розбиратись і НЕ за перепискою.
Тому що з почуттями (злість, образа тощо) за перепискою не попрацюєш - це раз. По-друге, батьки - люди складні і схильні маніпулювати і треба побудувати схему, за якою можна було б екологічно для себе з ними спілкуватись.
Видалити з життя - це імпульсивне рішення і не варіант. Видаляти можна лише тих батьків, яку руйнують життя дітей - зазвичай це психопати, інколи нарциси, або батьки-диктатори. Але це крайні випадки. Думаю, що Вами більше говорить образа - бажано з цим попрацювати індивідуально з психологом. Щоб дослідити Ваші стосунки з батьками детально.