Хлопець почав вести себе не так як раніше
Коли ми тільки почали відносини (3 роки тому), все було добре, відносно +- рік живемо разом, бувають суперечки тому що я жаліюся на нього що не допомогає і тд, а просить мене. Через це щоб не вирішувати проблему, він каже щоб пішла до себе, або просто грубить. Розривати стосунки не хоче, я навіть питала, вважає що питаю дебільні питання. А потім відпускає і знову все добре, без психів. Як краще поступити? Як з ним спокійно все обсудити без крику?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
цитата:
Як краще поступити? Як з ним спокійно все обсудити без крику?
Щоб зрозуміти це, спочатку треба з'ясувати ЯК САМЕ відбувається наступне:
цитата:
бувають суперечки тому що я жаліюся на нього що не допомогає і тд, а просить мене
Як жалієтесь? Кому жалієтесь? Які слова при цьому використовуєте? Інтонації?
І що просить він? І ЯК САМЕ це робить?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Я би розібрала кожну конкретну ситуацію окремо, щоб відокремити вашу відповідальність від відповідальності вашого хлопця.
Чи пробували ви просити про допомогу інакше? Чи змінюється при цьому реакція хлопця? Я би тут провела експерименти і поспостерігала за реакцією. Інколи нам важко знайти спільну мову, бо в нашій батьківській сімʼї було прийнято спілкуватись в одній манері, а в батьківській сімʼї хлопця - в іншій. Вам потрібно знаходити ваші унікальні способи взаємодії, які ефективно будуть працювати на вашу пару.
Якщо хочете - можемо обговорити більш детально індивідуально. Я спеціалізуюся на поліпшенні міжособистісної комунікаціії.::smile::
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день!
цитата:
Розривати стосунки не хоче, я навіть питала, вважає що питаю дебільні питання.
Звернув увагу на цей вельми цікавий момент. От чому Ви його питали про бажання розірвати стосунки? Чим керувались? З якою метою питали?
Звісно, для рівноваги, і Вас потрібно запитати - чи хочете Ви розірвати стосунки?
цитата:
бувають суперечки тому що я жаліюся на нього що не допомогає і тд
В чому Вам конкретно потрібна допомога хлопця?
цитата:
рік живемо разом
Про шлюб розмови бувають?
цитата:
він каже щоб пішла до себе, або просто грубить.
Тобто він Вас відсилає в іншу кімнату чи до батьків?
А грубощі Ви як реагуєте? Таке ставлення для Вас прийнятне?
цитата:
Щось залежить від Вас. Принаймні 50% нормального діалогу. От із Вашою часткою і варто розібратись у взаємодії з психологом перш, ніж давати пораду щодо спокійного спілкування.
Відредаговано автором 28-08-2023 13:06:39
психолог онлайн
Доброго дня!
Если вам ваши отношения не устраивают... (и уже давно не устраивают...) если вы устали все это терпеть...
Если ваш мужчина вас не слышит... а только обвиняет вас и грубит вам... (и все это повторяется по кругу...)
То вопрос - зачем вы все это терпите???
Если вам не комфортно в таких отношениях, с этим человеком... (нет понимания... нет сочувствия...)
то надо принимать храброе решение и самой уходить!
А иначе, так и будет продолжаться вся эта игра и его манипуляции... (то отталкивает ... то снова приближает...)
вы сами каких отношений хотите???
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як з ним спокійно все обсудити без крику?
Как же вы будете с ним что-либо обсуждать, если он не хочет это делать?
цитата:
Через це щоб не вирішувати проблему, він каже щоб пішла до себе, або просто грубить.
Поэтому сесть с ним за стол переговоров и обсудить все прямо у вас не получится.
Следовательно, вам придется использовать другие методы.
Какие именно - это можно будет решить только в индивидуальной работе с вами, потому что надо больше понимать про вас, вашего парня и отношения между вами.
Поэтому если вы хотите найти ответ на вопрос
цитата:
Як краще поступити?
то можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
На первой консультации вы получите схему решения своей проблемы и ответ на свой вопрос.