Спогад про домогательства
Доброго вечора, хочу поділитись з вами моїми почуттями.. влітку 2022до мене домагався чоловік, зайшов у кабінку та почав приставати. Я не можу з цим нормально жити, кожен день я згадую це, я прокручую ситуацію у голові, мені почали снитися жахи, де мене ґвалтують, коли я бачу схожого чоловіка мене кидає у паніку, наприклад як сьогодні, коли зайшла до магазину.. я не можу одна вийти погуляти, мені дуже страшно, я не хнаю, що робить..
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
цитата:
до мене домагався чоловік, зайшов у кабінку та почав приставати.
Ви пережили спробу насильства. І це досить травматичні переживання!
Зразу -ВИ НЕ ВИННІ І НЕ НЕСЕТЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕАДЕКВАТНІ ДІЇ ІНШИХ!
Вам варто розказати про цей травматичний досвід тим людям які вас зможуть зрозуміти!
Це може бути психолог по місцю навчання, (жіночої статі)
Або розказати про це комусь із своїх рідних(мама, бабуся, старша сестра, ваша тьотя і т.п.)
Можливо попросити батьків ,щоб відвідати з ними психолога!
В любому випадку, не варто тримати це в собі!
І добре що ви наважилися написати про це на даному сайті!
цитата:
кожен день я згадую це, я прокручую ситуацію у голові
від прокручування ситуації в голові, ви лише збільшуєте тривогу
цитата:
мені почали снитися жахи, де мене ґвалтують,
Замість постійного прокручування ситуації в голові, попробуйте ОДНОРАЗОВО викласти ВСІ свої переживання, думки в словах,або акварельних красках , на папері.
І СПАЛІТЬ ЦЕЙ ОПИС!. Це можна зробити ОДИН раз!
Зверніться до психолога особисто з дозволу батьків і при їх згоді!
Життя прекрасне тим , що в ньому є різні кольори, як в квітковій клумбі.
Але і квіти також можуть мати різний запах.
Впевнений, що ви краще зумієте відрізняти корисне від шкідливого, красиве від бридкого, смердюче від ароматного, високе від примітивного, Любов від насильства!
І зумієте правильно і Впевнено обирати Свою дорогу.
Віри вам в Силу своєї Особистості!
Ви зможете!