Боюся, що чоловік мене не пробачить
Так сталося, що мій чоловік часто не буває вдома, така в нього робота. І на День закоханих я почала себе жаліти, тому випила, сама, як остання алкоголічка. Напившись, почала писати чоловіку усякі гадості, звинувачення і т.д. Звісно, після такого він образився, сказав, що йому така дружина не потрібна. На другий день, до мене дійшло, що я натворила, але боюсь, що вже пізно… він втратив довіру і повагу до мене! Звичайно, я розумію, що мій вчинок немає ніяких виправдань! Але не можу сама себе зрозуміти, не знаю чому так вчинила. Хочу розібратися в чому причини цього жалю до самої себе! Я , навіть, почала сама себе боятися, боятися своїх вчинків!
Я зрозуміла, що не можу жити без нього! Але боюся ще колись зірватися! Боюся, якщо він мене пробачить не виправдати його сподівань!
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день!
цитата:
Так сталося, що мій чоловік часто не буває вдома, така в нього робота. І на День закоханих я почала себе жаліти, тому випила, сама, як остання алкоголічка. Напившись, почала писати чоловіку усякі гадості, звинувачення і т.д. Звісно, після такого він образився, сказав, що йому така дружина не потрібна.
Скажите, а в чем Ваш вопрос к психологам? Какие у Вас отношения с мужем? Если я правильно понимаю, то Вы смогли ему сказать о том, что происходит сейчас в Ваших отношениях только тогда, когда выпили. Почему нельзя это обсудить с ним, когда Вы трезвая?
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
БОЮСЯ, ЩО ЧОЛОВІК МЕНЕ НЕ ПРОБАЧИТЬ
А вибачення просили?
цитата:
Так сталося, що мій чоловік часто не буває вдома, така в нього робота.
Коли виходили заміж, знали про специфіку його роботи чи ні?
цитата:
Напившись, почала писати чоловіку усякі гадості, звинувачення і т.д.
Тверезою можете пригадати і зрозуміти, в чому його обвинувачували? За саме ображали? Які Ваші очікування у подружньому житті чоловік не виправдовує?
цитата:
Але не можу сама себе зрозуміти, не знаю чому так вчинила. Хочу розібратися в чому причини цього жалю до самої себе!
Для цього потрібен справжній, глибокий діалог з іншою людиною, обізнаною в стосунках, краще з психологом. Його питання допоможуть побачити те, що поки що не вдається побачити.
цитата:
Боюся, якщо він мене пробачить не виправдати його сподівань!
Припустимо, так. А хто подбає про Ваші сподівання - є відповідь?
З чоловіком можете говорите щиро і відверто про все - про те, що подобається, і про те, що не задовольняє? Про бажання і мрії?
Відредаговано автором 16-02-2023 19:00:31
психолог онлайн
Добрий веріч.
Це дуже важливо розібратися у ваших почуттях того вечора. Схоже в тих повідомленнях ви говорили про свої притензії до чоловіка. Якщо повернутися до тих повідомлень, про що вони? Що вас не влаштовує у відносинах з чоловіком? Які потреби ваші потреби не задовольняються у ваших відносинах?
психолог онлайн
цитата:
16-02-2023
Добрий день) Зрозуміло, що ви відчуваєте жаль і сором за свою поведінку в стані алкогольного сп'яніння, і добре, що ви шукаєте допомоги, щоб зрозуміти причини такої поведінки. Важливо усвідомлювати, що алкоголь може послабити стримуючі фактори та погіршити судження, що може призвести до поведінки, до якої ви зазвичай не вдавалися б у тверезому стані.
Схоже, що ви можете відчувати почуття самотності та ізоляції через роботу вашого чоловіка, і що ці почуття могли вплинути на ваші дії в День Святого Валентина. Може бути корисно дослідити способи впоратися з цими почуттями більш здоровим способом, наприклад, знайти способи підтримувати зв'язок з чоловіком, коли він у від'їзді, або звернутися за підтримкою до друзів чи психотерапевта.
Також важливо відкрито і чесно спілкуватися з чоловіком про те, що ви відчуваєте, і що ви робите для вирішення будь-яких глибинних проблем. Це допоможе відновити довіру і зміцнити ваші стосунки. Пам'ятайте, що ніхто не є досконалим, і помилки - це частина життя, але важливо брати на себе відповідальність за свої вчинки і працювати над тим, щоб досягти позитивних змін, рухаючись вперед.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
На мою думку, Вам варто звернутися на індивідуальну консультацію, бо таке відчуття, що Ви зовсім не "okay".
Я 5 разів нарахувала слово "боюся". Ви боїтесь, що муж не пробачить. Ви боїтесь, що муж пробачить. Боїтесь себе, своїх вчинків. Тепер я боюсь за Вас . Все дуже категорично, безжалісно, жорстко до себе. Ніяких виправдовувань-розстріляти без суда та слідства.
Якщо серйозно, зараз Вам потрібно розібратися з собою. Бо такий Ваш стан та вчинки не зявились зненацька. Тому є причини. І я вважаю, що вони не тільки в Вас.
психолог онлайн
цитата:
Хочу розібратися в чому причини цього жалю до самої себе
Причины Вашей жалости к себе заключаются в обиде на мужа.
цитата:
він втратив довіру і повагу до мене!
Если Вы будете сами уважать себя и доверять себе, то ничего Ваш муж "не втратить".
Для этого Вам надо уменьшить свои страхи, обиды и убрать излишнее чувство вины.
Потому что эти чувства дают Вашему мужу повод манипулировать Вами -
цитата:
сказав, що йому така дружина не потрібна.
Он чувствует Вашу неуверенность, а также зависимость от него -
цитата:
не можу жити без нього!
И ведет себя соответственно.
Поэтому когда Вы начнете меняться и вернете свою уверенность - изменится и Ваш муж.
И Вам не придется писать ему
цитата:
гадості, звинувачення
потому что Вас будут устраивать отношения с ним.
психолог онлайн
цитата:
І на День закоханих я почала себе жаліти, тому випила, сама, як остання алкоголічка. Напившись, почала писати чоловіку усякі гадості, звинувачення і т.д.
Вам варто детальніше пропрацювати сімейні стосунки за допомогою психолога
Душевна самотність і страх висловити свої внутрішні потреби є однією із причин ваших проблем!
Психолог може допомогти вам зрозуміти себе і підказати,як правильно висловлювати свою бажання і почуття!
А то що напилися і писали "гадості", це признак що накипіло!
ОДИН раз можна!
А постійно, така практика до добра не приведе!
Відредаговано автором 17-02-2023 14:51:30