Негативні емоціі
Постійно через навіть невеликі сварки з коханою душе швидко псується настрій. Я відчуваю сум навіть коли це не моя провина. Мені сумно через негативні емоції мого партнера. Я його прошу деякий час не розмовляти зі мною бо мені сумно та в мене поганий настрій, але він цього не розуміє, особливо коли я була винна у сварці та зробила щось, що спричинило проблему. Не можу зрозуміти, чому в мене образу бажання зникнути на деякий час або просто уникнути ситуації
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Постійно через навіть невеликі сварки з коханою душе швидко псується настрій. Я відчуваю сум навіть коли це не моя провина.
То Ви, мабуть, схильні брати на себе зайву відповідальність за стосунки. Розкажіть, як давно помічаєте за собою подібні прояви? Чи не йдуть вони з дитинства, коли хтось в родині покладав на Вас провину за свій поганий настрій або стан?
цитата:
Мені сумно через негативні емоції мого партнера.
Очевидно, Ваші особистісні межі розтягнуті у просторі і включають в себе іншу особистість.
Через це варто навчитись відповідати за свої переживання і впливати на свій емоційний стан. Інша людина - не має значення, партнер або хтось інший - самі повинні нести відповідальність за свої почуття.
цитата:
Я його прошу деякий час не розмовляти зі мною бо мені сумно та в мене поганий настрій
А тут уже схоже на несвідомий спосіб управляти партнером. Така собі безневинна маніпуляція, якщо хочете.
цитата:
Не можу зрозуміти, чому в мене образу бажання зникнути на деякий час або просто уникнути ситуації
Щоби достеменно розібратись, а не породжувати зайві сутності, варто дослідити Ваші особливості в ході консультації з психологом.
психолог онлайн
Погіршення настрою через сварки цілком нормальне явище.
Навіть важко уявити собі протилежне- коли посварився з близькою людиною (а тим паче з коханим), і будеш радіти життю, наче все ок.
Люди по-різному реагують на конфлікти.
Можливо ваш партнер звик одразу розбирати проблемну ситуацію, а Вам потрібен час "відійти".
А що Вам хотілося б змінити?
Щоб Вам дали час і не розмовляли з Вами?
Чи готові Ви після такого часу обговорити конфлікт?
Чи можете навести якійсь конкретний приклад конфлікту, коли Вам було особливо важко?
психолог онлайн
Усі люди сваряться і потім переживають. Але по-різному. До речі, жінки більш емоційні.
Можу припустити що, у Ваших думках може прокручуватися приблизно таке: "Ми знову посварилися, наші стосунки тепер стануть гіршими. Раптом він тепер перестане мене любити і віддалиться від мене".
Ці думки з'їдають зсередини, вони крутяться і крутяться, не дають розслабитись та псують настрій.
Але це - мої припущення.
А які у Вас думки з'являються після сварки?
Іноді сваритися – це нормально. Але під час сварок Ви звинувачуєте партнера у всіх смертних гріхах?
Що найчастіше є причиною сварок?