Пропадає інтерес до хлопців. Допоможіііть!
Мені сподобався хлопець, подобається дуже сильно і я хочу з ним піти на перше побачення
Як лише він говорить про свої почуття до мене - інтерес до нього зникає
Мені вже зовсім він не цікавий, не тягне, не хочеться з ним нічого спільного мати. Проблема в тому, що так постійно і зі всіма хлопцями. Як я чую від них що подобаюсь і вони хочуть зі мною бути, до них всі мої почуття згасають. Чому так? Це лікується? Я не хочу такою бути! Заставляю себе далі бути з ним, але мені це дається дуже складно. Потім як розходимось мені його не вистачає, мене ніхто ніколи не кидав, всіх хлопців із-за такого стану кидала я! Я хочу бути щасливою у стосунках! Допоможіть будь ласка.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Виходить так, що вам неприйнятні спрямовані на вас почуття іншої людини. За цим обов'язково щось міститься/ховається. Можливо, страх. Тоді страх ЧОГО? Можливо, страх близькості і, ймовірно, прив'язаності? А чим погана і шкідлива близькість?
цитата:
Чому так? Це лікується?
Спочатку досліджується цей феномен. А вже потім вживаються відповідні терапевтичні в межах співпраці з психологом кроки.
Розкажіть, якими були стосунки окремо з батьком та мамою в дитинстві? Які стосунки були між ними?
На які взаємини вони вас налаштовували в дорослому житті? Які заборони виставляли?
цитата:
Заставляю себе далі бути з ним, але мені це дається дуже складно.
І що вам дає оте насилування себе?
Доповнення від автора
Стосунки з батьками в мене не були міцними, тому що вони у всьому мене звинувачували. В кожній моїй проблемі де я хотіла їхньої підтримки - був осуд в мій бік, заставляли мене розуміти тих людей, коли я хотіла щоб розуміли мене
За 20 років я максисум 4 рази почула слова підтримки, і то це було від мами
Від тата взагалі ніякої підтримки, даже дарма не хочу їм нічого розповідати тому що вони ще й родичам розповідать мої проблеми і будуть нагло насміхаються, мені це не приємно, особливо це було в підлітковому віці, мені потрібна була їхня підтримка
Стосунки між моїми батьками не найкращі, тато ніколи маму не підтримує, він живе лише роботою, хоча на роботі в його не висока зп. Там нема за що триматись, колись тато працював на хорошій роботі, він приносив гроші в сім'ю, його бізнес закрили і все… він пішов на державну роботу. Всі проблеми в сім'ї вже 11 років вирішує мама, мамі складно і вона лише вздихає від проблем. Ще й останні роки вона більше заробляє ніж тато. В них багато непорозуміння, на мамі все. Дача, гроші, робота по дому, даже діти. Татові добре як є, він не прагне ніяких змін
Тато ніколи маму не підтримує, часто кричить, я ніколи не бачила щоб вони поцілувались або обійнялися, він її не цінує, думає що це все так і повинно бути!
До дорослого життя вони мене не готували, все про все я дізнавалася від друзів або соцмережі, мама лише казала що чоловік завжди правий і я повинна йому підкорятись, моя думка нікого не хвилює, як чоловік сказав так жінка і зробила
Казали блокувати свої почуття, тому що якщо хлопець перший дізнається що він мені подобається це не дуже добре
Вони майже ніколи не давали мені право вибору. Я повинна це зробити! Часто не відпускали гуляти тому що роботи по дому багато, забороняли спілкуватись з тими друзями які їм не подобались, але то були мої кращі друзі
Був певний період коли з мене в школі насміхались, більше насміхалися хлопці, а дівчата ігнорили. Особливо насміхались на англійській. Більшість однокласників займалися з репетиторами, а мені батьки не хотіли його оплачувати, казали що мені вона не потрібна, а я хотіла її вивчати
До 6 класу з навчанням в мене було все добре. В 7 класі я поїхала в Київ на складну операцію, мене не було на навчанні біля року. Операція була на очі, я не могла їх сильно навантажувати, з того моменту в мене почались складнощі з навчанням. Тоді коли потрібно було щось вирішувати для того щоб над мною не насміхались - батьки ігнорували, ніякої реакції. Або казали щоб я ігнорувала насмішки. Перші дні я розповідала все, а потім перестала бо не було сенсу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348272 для Владимир Анатольевич
Стосунки з батьками в мене не були міцними, тому що вони у всьому мене звинувачували. В кожній моїй проблемі де я хотіла їхньої підтримки - був осуд в мій бік, заставляли мене розуміти тих людей, коли я хотіла щоб розуміли мене За 20 років я максисум 4 рази почула слова підтримки, і то це було від мами Від тата взагалі ніякої підтримки, даже дарма не хочу їм нічого розповідати тому що вони ще й родичам розповідать мої проблеми і будуть нагло насміхаються, мені це не приємно, особливо це було в підлітковому віці, мені потрібна була їхня підтримка Стосунки між моїми батьками не найкращі, тато ніколи маму не підтримує, він живе лише роботою, хоча на роботі в його не висока зп. Там нема за що триматись, колись тато працював на хорошій роботі, він приносив гроші в сім'ю, його бізнес закрили і все… він пішов на державну роботу. Всі проблеми в сім'ї вже 11 років вирішує мама, мамі складно і вона лише вздихає від проблем. Ще й останні роки вона більше заробляє ніж тато. В них багато непорозуміння, на мамі все. Дача, гроші, робота по дому, даже діти. Татові добре як є, він не прагне ніяких змін Тато ніколи маму не підтримує, часто кричить, я ніколи не бачила щоб вони поцілувались або обійнялися, він її не цінує, думає що це все так і повинно бути! До дорослого життя вони мене не готували, все про все я дізнавалася від друзів або соцмережі, мама лише казала що чоловік завжди правий і я повинна йому підкорятись, моя думка нікого не хвилює, як чоловік сказав так жінка і зробила Казали блокувати свої почуття, тому що якщо хлопець перший дізнається що він мені подобається це не дуже добре Вони майже ніколи не давали мені право вибору. Я повинна це зробити! Часто не відпускали гуляти тому що роботи по дому багато, забороняли спілкуватись з тими друзями які їм не подобались, але то були мої кращі друзі Був певний період коли з мене в школі насміхались, більше насміхалися хлопці, а дівчата ігнорили. Особливо насміхались на англійській. Більшість однокласників займалися з репетиторами, а мені батьки не хотіли його оплачувати, казали що мені вона не потрібна, а я хотіла її вивчати До 6 класу з навчанням в мене було все добре. В 7 класі я поїхала в Київ на складну операцію, мене не було на навчанні біля року. Операція була на очі, я не могла їх сильно навантажувати, з того моменту в мене почались складнощі з навчанням. Тоді коли потрібно було щось вирішувати для того щоб над мною не насміхались - батьки ігнорували, ніякої реакції. Або казали щоб я ігнорувала насмішки. Перші дні я розповідала все, а потім перестала бо не було сенсу
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Дякую. Ви дали таку розгорнуту відповідь, на яку я навіть і не сподівався.
цитата:
Стосунки з батьками в мене не були міцними, тому що вони у всьому мене звинувачували.
цитата:
В кожній моїй проблемі де я хотіла їхньої підтримки - був осуд в мій бік, заставляли мене розуміти тих людей, коли я хотіла щоб розуміли мене
цитата:
Ось вище я виокремив деякі (не всі) чинники, що сформували ваш особистий механізм побудови близькості. Здебільшого він складається з батьківських настанов, які можна сприймати в якості програмування. Особливо мами стосується. В тих словах вона транслювала свій досвід і своє бачення, які, зрештою, обумовили спосіб її взаємин з вашим батьком. На жаль, не гармонійних взаємин.
До того ж, батьки так і не змогли налагодити життя в любові і злагоді. І через те позбавили вас можливості бачити перед очима приклад, гідний наслідування.
Отже зараз, як мені видається, потрібен перезапис батьківських установок, "вручених" вам у дитинстві. Що неминуче призведе до корекції ваших уявлень про близькість з хлопцями, про спосіб побудови здорової прив'язаності.
Маєте стати емоційно вільною, свідомою власних бажань і способів їх реалізації.
Це можливо в процесі і результаті співпраці з психологом.
Чи розглядаєте таку перспективу?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
У вас запрос на индивидуальную работу.
Из вашего детско-родительского опыта, плюс того, что вы видели между родителями, сформировался негативный образ отношений - в них плохо, нет поддержки, помощи, зато есть критика и принуждение что-то делать.
Ваши фантазии про свидания это естественно для вашего возраста, хочется любви, отношений хороших. Но помнится-то про отношения только ж плохое. И потому лучше мечтать, чем быть в отношениях. Это скорее всего про страх. А мечтать это безопасно и приятно
психолог онлайн
Страх близькості лікується на психотерапії з психологом.
Як і батьківське психологічне програмування, і психологічні травми, отримані під час навчання в школі.
Одразу попереджу, що працювати доведеться довго. Бо там багато всього накопичилося.