Життя з свекрухою
Доброго дня. Живемо зі свекрами. Я майже постійно готую їсти на всіх і прибираю за всіма. Свекруха ще може не говорити зі мною без причин, може робити вид що мене немає. Морально важко. Вижата як лимон. Почуваю себе прислугою. Чи повинна я їх обслуговувати?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Вы не должны. А для чего вы это делаете?
Почему живете со свекрами?
Доповнення від автора
Чувствую себя обязаной😒
Нам надо еще Пол года год что б дособирать на дом. И я сама перед свадьбой согласилась на первом етапе пожить с его родителями.🥺
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго!
Обслуговувати НЕ повинні. Бо жити разом, саме те, на що Ви погоджувались та обслуговувати всіх - це трохи різні речі, не знаходите? Навіщо погодились на рабську працю?
Як ставиться до цього чоловік? Чи знає він про Ваші почуття та переживання з цього приводу? Якщо так, то як на них реагує?
Які в чоловіка стосунки з матір'ю? З ним вона себе поводить таким же чином? Ігнорує?
Доповнення від автора
За всі переживання не знає.
Інколи говоре не готуй сьогодні, бо баче що тільки я це роблю. Свекруха з моїм чоловіком веде себе гарно, уті путі прям. При ньому і зі мною краще поводиться. Як тільки його нема то ігнор.
психолог онлайн
Чому не розповідаєте чоловіку повну правду? Про поведінку свекрухи, коли його немає теж.
І повторюсь: навіщо погодились на рабську працю? Це ж Ваш вибір. Нащо Вам дозвіл когось? Робити - не робити.
Ви ж не маленька дівчинка.
Відредаговано автором 11-06-2023 23:29:42
Доповнення від автора
Я думала, що якщо я живу в них то повинна їм. Щоб не сказали що погана невістка, але бачу що і так не така.
Інколи можу сказати що мама не довольна, він каже що вона все життя зла.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Я думала, що якщо я живу в них то повинна їм.
От бачите, це зобов'язуюче і рабське було у Вас в голові - як програма. Це і підштовхувало Вас виконувати те і так, що Ви не повинні були робити. А свекруха та інші цим просто користалися. бо їм так було зручно. Така гра в піддавки рідко буває корисною, майже ніколи.
цитата:
Щоб не сказали що погана невістка, але бачу що і так не така.
Залежність від думки оточуючих та бажання сподобатись, незважаючи на самоповагу теж Вам не на користь.
Треба цього позбавлятись.
цитата:
От бачите, і чоловік це знає - що його мама зла й любить маніпулювати. Тож чекати на інше ставлення до Вас буде наївним. І це не Ваша провина, а психологічна природа свекрухи.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Вижата як лимон. Почуваю себе прислугою. Чи повинна я їх обслуговувати?
Співчуваю вам.
На жаль, так сталося, що в сім'ї чоловіка (з боку свекрухи) до вас поставились зверхньо, без поваги і вдячності. Тобто не на рівних, не по-людськи. Це з одного боку.
А з іншого - ви мовчки зголосились на такий негативний сценарій. І тому виснажені емоційно, мов, лимон.
Отже, маємо історію, створену з двох боків. А у вирішенні проблеми зацікавлені лише ви. Тому вам її і почати вирішувати.
Запитайте себе - хіба ви наймичка?
Хіба ви зобов'язані терпіти ігнорування себе?
Що ви можете зробити першим кроком, аби почати себе поважати і поводитись гідно?
Чи можете (за підтримки чоловіка) ініціювати розмову в родині, аби висловити свої почуття і рішення в подальшому вести себе інакше?
психолог онлайн
Добрый день,
Нет, вы не должны из обслуживать, если у вас нет такого желания, вы же свободный человек. Попробуйте выйти с мужем на прямой разговор о происходящем.
Скажите, а что произойдет, если вы прекратите обслуживать родителей мужа?