У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Чоловік хоче привезти додому подругу

У Психолога » Поради психолога онлайн (безкоштовно) » Сімейна психологія » Чоловік хоче привезти додому подругу
Доброго дня,можете будь-ласка підказати що робити в такій ситуації,мій чоловік хоче привезти додому подругу з якою дружить вже багато років,вони спілкуються в соц мережі,не так сильно і часто, вже не бачились 6 років,в цієї подруги є чоловік,і вони хочуть дружити сім'ями,хочуть приїхати до нас на ночівлю. Як до цього ставитись,це нормально що чоловік спілкується з подругою ? Ми одружені вже 6 років, вони і до цього хотіли приїхати,але я була проти,а тепер чоловік наполягає,а то каже що і так немає друзів. А я просто зла,і хвилююсь як так можна
Питання від: ; Вік: 25

Підберіть сімейного психолога онлайн або в містах України.


психолог онлайн
О чем именно вы переживаете?
На что злитесь?
Какие отношения у вас с мужем?
Как долго ваш муж дружит с этой девушкой?

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Доброго, Вікторія!
Мабуть в Вашій уяві чоловік з подругою не тільки дружить, а й щось більше...так?

👍 радити психолога:

31-05-2023 11:28:29Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344049 для Валентина Михайловна

Не знаю хвилююсь,а раптом вона йому більше сподобається.
Та і це його подруга,я взагалі не розумію як це чоловік може дружити з дівчиною
Хоть в неї є чоловік,але все одно,я злюсь
Чоловік говорить якщо б хотів то міг би за ці 6 років шлюбу піти до неї,а так ні не хочу і ні з ким не гуляю

Виберіть психолога для консультування з приводу розладу комунікації між різними членами родини, відсутності підтримки, неспівпадіння поглядів на виховання дітей тощо

31-05-2023 11:31:33Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344050 для Павел Леонидович

Доброго дня)
В моїй уяві так,вона в мене бурна
В одночас і ревную чоловіка до неї і злюсь,але ж в неї є чоловік,і вона одна не виходить гуляти з моїм чоловіком
Мій чоловік говорить якщо б хотів то за 6 років шлюбу пішов би з нею гуляти чи ще щось,а так ні з ким не хожу і живу з тобою

31-05-2023 11:33:43Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344049 для Валентина Михайловна

Відносини з чоловіком нормальні,живемо добре,тільки як заходить розмова про подругу щоб приїхала то сваримось, тому-що для нього це нормально дружити сім'ями,а для мене ні
Вони знайомі 9 років


психолог онлайн
1
Владимир Анатольевич Тарасенко
Если для ненормально дружить семьями, то вы тогда выбираете (и от мужа того же ждете) полный вакуум вокруг себя. Ну потому что взрослые люди очень часто именно семьями и дружат.
По поводу того, что а вдруг она ему больше понравится. А что, больше никого вокруг нет? На работе, в кафе, на улице (да где угодно) можно найти того, кто понравится. Если муж захочет изменить - он изменит.
Поэтому тут вопрос ваших страхов и неуверенности в себе.
Плюс ваша иллюзия, что вы можете контролировать изменит вам муж или нет.

👍 радити психолога:

31-05-2023 11:45:06Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344054 для Валентина Михайловна

Я розумію що дорослі дружать сім'ями,але це ж як не як його подруга
Так,в мене є страх
Як Ви порадите,що робити в такій ситуації ?


психолог онлайн
Работать со своей самооценкой и своими страхами.
Когда вы понимаете свою ценность и привлекательность (я не про внешность) как женщины, как человека, плюс осознаете, что изменить можно при любом раскладе, для этого не обязательно иметь подругу, то легче становится - уходят постоянные страхи и тревога, что кто-то другой привлекательнее. Ну да, привлекательных полно вокруг. И может даже лучше и интереснее. Но ваш муж выбирает вас - для него вы привлекательная, любимая и ценная.
И если вдруг так случится, что выберут изменить вам, то вы не становитесь от этого менее привлекательной и хорошей. Это будет выбор мужа и его ответственность. Но если есть связка кто-то другой понравился/мнеизменили=я плохая и недостойная, но это реально давит сильно и вызывает массу неприятных переживаний.
Тут еще вопрос доверия мужу.
А кроме того, предположу, что сильный страх, что вас бросят.

Скажите, что ваша фантазия вам рисует, в плане того, что вот понравилась мужу другая, и? Что тогда произойдет - с вашими отношениями? С вами лично?

👍 радити психолога:

31-05-2023 12:05:32Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344058 для Валентина Михайловна

Ну напевно якщо сподобається інша тоді розійдемось,не знаю я над цим не думала
Самооцінка в мене так занижена і як з цим боротись не знаю


психолог онлайн
Если вы говорите, что не знаете, не думали на тем, что случится, то о чем тогда вы думаете при мысли про эту подругу?
С темой самооценки хорошо с психологом работать, потому что тема непростая и достаточно объемная.

А какие отношения у ваших родителей были?
Какие отношения у вас с родителями?

👍 радити психолога:

31-05-2023 12:36:33Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344064 для Валентина Михайловна

В мене просто до цієї подруги якась злість,хоть я з нею і не знайома,але мене просто бісить що чоловік дружить з подругою
В мене батьки розлучені
Але я з ними не спілкуюсь,мені в деякий момент прийшлось вибирати між чоловіком і батьками,ініціатором була мама


психолог онлайн
Доброго дня.
Варто попрацювати з почуттям впевненості у собі, розумінням власних кордонів.
Тут багато факторів.
І питання довіри, і можливості чути один одного.
Але повертаючись до питання- приїзд цих людей- можливість подивитися своєму страху в обличчя.
Він і зараз є - проте вы тікаєте від нього.
Якщо зробити вигляд що цієї людини немає- вона ж всерівно ге зникне.
Чим більше інформації буде у вас, розуміння характеру спілкування, і взагалі- що уехала за подруга- тим кращє.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Доброго дня.
Варто попрацювати з почуттям впевненості у собі, розумінням власних кордонів.
Тут багато факторів.
І питання довіри, і можливості чути один одного.
Але повертаючись до питання- приїзд цих людей- можливість подивитися своєму страху в обличчя.
Він і зараз є - проте вы тікаєте від нього.
Якщо зробити вигляд що цієї людини немає- вона ж всерівно ге зникне.
Чим більше інформації буде у вас, розуміння характеру спілкування, і взагалі- що уехала за подруга- тим кращє.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Доброго дня.
Варто попрацювати з почуттям впевненості у собі, розумінням власних кордонів.
Тут багато факторів.
І питання довіри, і можливості чути один одного.
Але повертаючись до питання- приїзд цих людей- можливість подивитися своєму страху в обличчя.
Він і зараз є - проте вы тікаєте від нього.
Якщо зробити вигляд що цієї людини немає- вона ж всерівно ге зникне.
Чим більше інформації буде у вас, розуміння характеру спілкування, і взагалі- що уехала за подруга- тим кращє.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Доброго дня.
Варто попрацювати з почуттям впевненості у собі, розумінням власних кордонів.
Тут багато факторів.
І питання довіри, і можливості чути один одного.
Але повертаючись до питання- приїзд цих людей- можливість подивитися своєму страху в обличчя.
Він і зараз є - проте вы тікаєте від нього.
Якщо зробити вигляд що цієї людини немає- вона ж всерівно ге зникне.
Чим більше інформації буде у вас, розуміння характеру спілкування, і взагалі- що уехала за подруга- тим кращє.

👍 радити психолога:

31-05-2023 14:44:51Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344071 для Ирина Терещенко

Доброго дня,то Ви гадаєте що потрібно зустрітись?
А як взагалі вважаєте це нормально що чоловік друже з подругою хоть вона і заміжня ?!


психолог онлайн
Моя позиція- зустрітися у ваших інтересах:)
Ну подивіться на це не з позиції емоцій, а з позиції раціо:
Ваш чоловік дружить (дружить- тобто ділиться чимось, своїми думками, подіями, переживаннями, щось розповідає, довіряє, цікавиться)- з іншою людиною.

Тобто ця людина не випадкова.
Це триває довгий час.
Як ви гадаєте, вам, як дружині(самій близькій людині)- варто знати, розуміти хто иа людина?
Які її цінності, погляди, що спільного з чоловіком вашим? Які точки дотику.
Це вже реальність. Це є.
Питання в тому бажаєте ви глибше розібратися або будете витісняти це.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Моя позиція- зустрітися у ваших інтересах:)
Ну подивіться на це не з позиції емоцій, а з позиції раціо:
Ваш чоловік дружить (дружить- тобто ділиться чимось, своїми думками, подіями, переживаннями, щось розповідає, довіряє, цікавиться)- з іншою людиною.

Тобто ця людина не випадкова.
Це триває довгий час.
Як ви гадаєте, вам, як дружині(самій близькій людині)- варто знати, розуміти хто иа людина?
Які її цінності, погляди, що спільного з чоловіком вашим? Які точки дотику.
Це вже реальність. Це є.
Питання в тому бажаєте ви глибше розібратися або будете витісняти це.

👍 радити психолога:

31-05-2023 15:10:56Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344074 для Ирина Терещенко

Можливо Ви праві,потрібно буде зустрітися) Дякую
А ще питання,як Ви вважаєте це нормально якщо чоловік не носить обручку, Він з першого дня його не носить,говорить що не любить коли на руках щось є,так само і печатку не носить?!


психолог онлайн
Нормально и дружить и кольцо не носить.
Но что вам даст уверение психологов, что это нормально?

👍 радити психолога:


психолог онлайн
1
Наталія Борисівна Балёшенко
Дивіться - у житті і відносинах поняття "норма"- це не стала одиниця.
Норма- це робити так як тобі комфортно не порушуючи при цьому права інших, дотримуючись соціально встановлених правил.
Там де відносини- що для вас норма - вирішує кожна сім'я для себе.
Для когось норма- секс у трьох.
І якщо це по спільний згоді, за зачиненими дверима - це справа і вибір тих людей. Доя них це норма.
Для когось норма- стосунки з партнером своєї статі.
І якщо це по взаємній згоді- це вибір і справа тих людей.
Але:
Якщо у шлюбі жінка за класичну модель, а чоловік хоче інтим у трьох- то його поняття норми тут не може бути використане.
І відбувається різниця у поглядах, цінностях, потребах.
Немає такого кодексу- де норма, а де ні)
Це дуже інливідуально.
Для вашого чоловіка норма дружба з жінкою.
Тут немає аморальності, порушень прав інших, злочину ітд)
Але: це чіпляє ваші почуття.
І тут треба розбиратися двофакторно:
1- з його потребами. Про що ця дружба для нього, навіщо це йому.
2- з вашими почуттями. Невпевненості, довіри, страхів, ітд.
Сказати - я тобі забороняю - не вихід.
Він доросла людина і спілкуватися бо в нього є такий інтерес, потреба, бажання.
Можна посунути людину, подругу, але ж потреба яку він закриває цим спілкуванням залишиться відкритою.
Змістити фокус уваги треба.
Зрозуміти чого йому не вистачає.
Чи є ви його другом?
Яку роль вы програєте?
Одразу спойлер:))- бути просто гарною господинею- це супер!! Але цього мало)
Я б вам щиро радила обрати спеціаліста і трішки глибше розібратися з вектором і динамікою відносин, своїх страхів, переживань і стратегії.)

👍 радити психолога:


психолог онлайн
1
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:

Самооцінка в мене так занижена і як з цим боротись не знаю

Занижена самооцінка когось в парі зазвичай призводить до ревнощів, до стеження, до намагання контролю. А все через страх втратити стосунки. І вони як правило втрачаються. Бо інший партнер втомлюється бути вічно підозрюваним і без вини винуватим. Ви це розумієте?

В реальності чоловік обирає вас, а не подругу. Живе з вами, а не з нею. Чимось вона йому цікава як людина і особистість. Також бажання познайомитись сім'ями висловлюють подруга РАЗОМ зі своїм чоловіком. На цю обставину готові зважати?
цитата:

немає друзів

Ви замислюєтесь, а чому так? Життя без друзів, без щирого спілкування - яке воно?
цитата:

Але я з ними не спілкуюсь,мені в деякий момент прийшлось вибирати між чоловіком і батьками,ініціатором була мама

Поясніть, будь ласка, що маєте на увазі? Як це - вибирали між чоловіком і батьками?

👍 радити психолога:

31-05-2023 17:53:46Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344084 для Владимир Анатольевич

Так,я зрозуміла що потрібно дати шанс,і зустрітись з подругою чоловіка,подивлюсь що з цього вийде.

Прийшов такий час коли батьки посварились з моїм чоловіком і мама сказала вибирати я чи твій чоловік,ось я зробила вибір,і ми тепер не спілкуємось. В тій ситуації мама була не права,вона сильно лізла в наші відносини.

А ще питання,як ставитись до того що чоловік не носить обручку, Він завжди не любив її носити,і не тільки її,взагалі щоб щось на руках була,так само і печатку не носить.


психолог онлайн
Ношение кольца в целом ни о чем не говорит. Можно не носить кольцо и быть самым верным и любящим мужем, а можно носить и кольцо и всем говорить, что я женат, и бегать за каждой юбкой

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Ніяких зустрічей! Всі психологи добре розуміють, що дружба між чоловіком і жінкою завжди має в собі еротичне підгрунтя. Це аксіома. Для чого Вам брати в цьому участь? Хочуть дружити сім"ями? Нехай знімають готель і дружать. З вашим чоловіком. Якщо Ви його благословите на таку дружбу

Відредаговано автором 31-05-2023 22:12:08


👍 радити психолога:


психолог онлайн
цитата:

В моїй уяві так,вона в мене бурна

Тоді пригальмавуйте свою уяву, спрямовуйте її у мирне русло: романи про кохання та зраду пишіть)), а не -
цитата:

тільки як заходить розмова про подругу щоб приїхала то сваримось

Бо таким чином можете й стосунки зруйнувати. Через дурні ревнощі.
цитата:

Та і це його подруга,я взагалі не розумію як це чоловік може дружити з дівчиною

Цілком може. Сексуальний потяг у чоловіка не до кожної дівчини виникає. А у люблячого та вірного тільки до своєї дружини.
цитата:

А ще питання,як ставитись до того що чоловік не носить обручку, Він завжди не любив її носити,і не тільки її,взагалі щоб щось на руках була,так само і печатку не носить.

Це не про що. Не носить, ну і не носить. І багато хто не носить (я теж), бо незручно, а "окольцованим" це зовсім не заважає зраджувати. Тим більше вони можуть її знімати, а потім знова надівати на палець. Це не складно)
А хто Вам підсипає сумнівів в чоловікові? Чому йому не довіряєте? Звідкіля ця недовіра взялася?

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Добрый день, Вікторія!
цитата:

Не знаю хвилююсь,а раптом вона йому більше сподобається.
Та і це його подруга,я взагалі не розумію як це чоловік може дружити з дівчиною

Когда мужчина и женщина дружат друг с другом, то это говорит о том, что кто-то из них (или оба) рассчитывает на любовные отношения.
цитата:

Чоловік говорить якщо б хотів то міг би за ці 6 років шлюбу піти до неї,а так ні не хочу і ні з ким не гуляю

Да, возможно это не надо вашему мужу. Но зачем же вам оставлять такой повод для его соблазна?
цитата:

Не знаю хвилююсь

Может имеет смысл прислушаться к тому, что вас волнует?

👍 радити психолога:

01-06-2023 09:02:29Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344118 для Павел Леонидович

Довіра є,просто за 6 років спільного життя,то батьки говорять що гуляє ( хоть це і не так),то його колишні писали що Він такий сякий,підкидають масло в огонь.
Я хоть і змирилась,відразу все обговорили з чоловіком,я вірю чоловіку,але все рівно постійно хтось влазить


психолог онлайн
Кто-то влазит, потому что вы позволяете. Зачем вам слушать родителей? Вы взрослая уже вроде. Но притом верите безоговорочно всяким установкам про ,,нужно обязательно носить кольцо,, ,,дружбы между женщиной и мужчиной быть не может,, и тп.
Вам никогда не было интересно общаться с мужчиной, но при этом не хотеть с ним интимных отношений?

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Буває так, що чоловік і жінка тільки ДРУЖАТЬ багато років. Але тут би я звернула увагу не на те, чи це нормально, а на ваші почуття. Якщо ви щось не хочете робити, приймати гостей, яких не хочете, ви маєте на це право.

👍 радити психолога:

01-06-2023 11:40:04Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344153 для Валентина Михайловна

Ні,в мене не було друзів хлопці,були тільки з якими я зустрічалась


психолог онлайн
Я не про дружбу спросила, а про то, были ли мужчины в вашем окружении, с кем интересно, весело, но нет сексуального желания к ним?
Вы ж учились где-то, работали.
Как у вас вообще обстоят дела с друзьями?
Что/кто есть в жизни помимо мужа?

👍 радити психолога:

01-06-2023 13:18:00Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344183 для Валентина Михайловна

Були друзі коли навчалась в університеті,так ми просто дружили,звісно не тягнуло до них,це ще було до чоловіка,вийшла заміж і з друзів залишились тільки дві подруги


психолог онлайн
Ну то есть у вас есть опыт дружбы с мужчинами. Почему мужу нельзя? Особенно если эта подруга была до вас еще?

👍 радити психолога:


психолог онлайн
1
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:

Довіра є,просто за 6 років спільного життя,то батьки говорять що гуляє ( хоть це і не так),то його колишні писали що Він такий сякий,підкидають масло в огонь.
Я хоть і змирилась,відразу все обговорили з чоловіком,я вірю чоловіку,але все рівно постійно хтось влазить

Тобто проблема в тому, що Ви банально легко підпадаєте під вплив (або й не виходили з під нього) батьків та інших? І живете за чужими програмами та настановами?
Тобто ось виявляється що треба змінювати, а не скандали влаштовувати з чоловіком і руйнувати стосунки!
Вікторія, вже слід сепаруватися від батьків і поставити чіткі кордони сім'ї: НІХТО, навіть (і в першу чергу) батьки не мають ніякого права влазити у ваші стосунки! Розумієте? НІХТО. А тим більше якісь його колишні. Ви що?!
Це взагалі якась дурня відбувається. Навіщо взагалі з ними спілкуєтеся? Тільки бруд від них збираєте. Та відносини тим брудом мараєте. Ніби Ви - ворог самій собі та коханому чоловіку.
Золоте правило в цих соцмережах (краще там взагалі не перебувати): якщо хтось, не важливо навіть хто, починає писати щось погане про Вас або про Ваших близьких - одразу ж в бан!

👍 радити психолога:

02-06-2023 10:48:15Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 344269 для Павел Леонидович

То я ж з його колишніми не спілкуюсь,це буває вони напишуть якусь фігню,або прийдуть і скажуть


психолог онлайн
цитата:

То я ж з його колишніми не спілкуюсь,це буває вони напишуть якусь фігню,або прийдуть і скажуть

То навіщо читаєте або слухаєте?! Чому не виганяєте їх?!
Спеціально не спілкуєтеся, розумію, але чомусь слухаєте всю ту фігню, що вони розповідають та ведетеся на неї.
Але головне навіть не колишні, а батьки. Про залежність від їх думки Ви нічого не написали, хоча це - основне. Як і сепарація від них, яка поки що, на жаль, НЕ відбулась.

👍 радити психолога:

Щоб запитати або відповісти, авторизируйтесь або пройдіть реєстрацію!

Поради відвідувачів

Ще немає коментарів. Ви можете бути першим, хто запропонує автору якусь пораду.

Щоб прокоментувати, авторизируйтеся або зареєструйтеся!

Наші психологи

Схожі онлайн консультації

18-05-2023 Родители
Психологічний аналіз творів
Август
фільмАвгуст теми: кохання психосоматика семья
Оповідь Служниці
книгаОповідь Служниці теми: відносини отношения родители и дети

Рекомендуємо

Семейные отношения рушатся – что делать? Семейные отношения рушатся – что делать?

Что предпринять, если члены семьи почувствовали: в семейной жизни появились проблемы? Нужно иметь в виду, что за создание конфликтной ситуации несут ответственность оба супруга...

Кризисы в отношениях супружеской пары Кризисы в отношениях супружеской пары

Психолог о кризисных периодах в отношениях семейной пары на разных годах совместной жизни...

Семейный бюджет – диагностика отношений Семейный бюджет – диагностика отношений

Ведение и обсуждение общего семейного бюджета открывает и поднимает много скрытых, неочевидных тем и вопросов. Способ организация и ведения семейного бюджета - является хорошей проекцией отношений...

Сiмейнi кризи Сiмейнi кризи

Що таке сiмейнi кризи, чому викають, як їх долати? За якими симптомами можна визначити, що сiм'я вступає у кризу? Чи можна за поведiнкою дiтей визначити чи є в сiм'ї проблеми? Сiмейне життя проходить певнi етапи. Психолог радить.

Милые бранятся только тешатся? Милые бранятся только тешатся?

Какие бывают виды конфликтов в семье и как из них выйти. Конфликт норм или конфликт идентификации. Конфликт власти. Конфликт садомазохистский

Научитесь жить своей жизнью Научитесь жить своей жизнью

Случается так, что в свои 20-30 лет молодая женщина или мужчина чувствует себя ответственным за родителей и за своих меньших братьев, сестер.

qr