Чоловік мене не любить чи я не ціную себе?
Добрий день!
Допоможіть зрозуміти чи чоловік мене просто не любить,чи я просто не вмію себе цінувати. Ми одружені біля 3 років, маю дитину від першого шлюбу. Працюю багато (крім основної роботи маю комерційне хоббі,котрим зайнята по вихідних та часто в будні після 18). Від початку війни ми нікуди не подорожували, майже нікуди не ходимо, відповідно потрохи відчуття рутини.
Щоб якось це виправити я планую і організовую маленькі виходи в світ,наприклад піти на каву, в парк, на вуличну їжу. Сьогодні в мене виникла ідея поїхати у Карпати,щоб трішки переключитись. Почула від чоловіка купу причин чому ми не можемо це зробити і основна,що дитину віддати його мамі ми не можемо,бо не хоче її цим напрягати. І ок,що менее напрягає працювати 24 на 7 і я скоро видихнусь. Але освновне,що це завжди моя ініціатива - відчуваю себе хлопцем,котрий кличе дівчину на побачення кожен раз щось вигадуючи щоб вразити
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Павел Леонидович Басанский
Добрий день, Анно!
цитата:
ЧОЛОВІК МЕНЕ НЕ ЛЮБИТЬ ЧИ Я НЕ ЦІНУЮ СЕБЕ?
Привернув увагу ваш спосіб усвідомлювати реальність і оцінювати її. Одразу крайнощі. Одразу поділ на чорне і мокре.
Хоча... певний зв'язок прослідкувати можна між першою і другою частиною вашого питання. Зазвичай у стосунках між людьми мало поваги викликає той, хто сам себе не поважає і не цінує. Чи має це стосунок до любові - складне питання? Можливо, й має. Однак у вашій конкретній ситуації потрібно розбиратись.
Тому декілька питань до вас.
Які у вашому баченні мають бути прояви кохання з боку чоловіка?
Чим цінні для вас ці стосунки?
Раніше, до війни чоловік там само поводив себе пасивно щодо ваших пропозицій відпочинку і намагань урізноманітнити спільне життя?
цитата:
Працюю багато (крім основної роботи маю комерційне хоббі,котрим зайнята по вихідних та часто в будні після 18).
Чи є в тому об'єктивна потреба?
У вільний час про що розмовляєте з чоловіком? Невже лише на побутові теми?
Відредаговано автором 03-06-2023 18:19:38
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий вечір, а Ви самі себе любите? Цінуєте?
Плануєте і організовуєте виходи в світ, чудово! Слідуйте згідно своїх планів. Ідіть в світ, їдьте в Карпати з дитиною. Дитина хоче в Карпати, питали в неї?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344352 для Владимир Анатольевич
Мені важливо,щоб чоловік прагнув робити мені хоч раз в рік якісь сюрпризи, пропонував кудись піти. До війни теж я це пропонувала))
психолог онлайн
Добрий, Анна!
Якщо і раніше він так себе поводив, то які причини у Вас чекати, що він почне робити інакше тепер?
І друге питання: коли виходили заміж, не розуміли, що він такий? Або планували перевиховати?)
психолог онлайн
цитата:
Мені важливо,щоб чоловік прагнув робити мені хоч раз в рік якісь сюрпризи, пропонував кудись піти.
Оце і все, що вам потрібно, аби відчувати себе коханою?!
цитата:
До війни теж я це пропонувала))
Давайте поміркуємо, завдяки чому позиція чоловіка може хоча б на міліметр змінитись на краще. Як гадаєте, що для цього має відбутись?
цитата:
Чи є в тому об'єктивна потреба?
Чим цінні для Вас цістосунки?
Відповіді на ці питання уникнули. Ймовірно, вважаєте їх недоречними і ніяк не пов'язаними з вашим запитом?
Відредаговано автором 04-06-2023 09:29:08
консультация психолога
цитата:
чоловік мене просто не любить чи я просто не вмію себе цінувати
а який між цим взаємозв'язок???
психолог онлайн
Перестати вражати, більше переключитися на себе, гуляти самій і з подругами, робити маленькі радощі для себе.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Получается, что ваш муж всегда был таким?
И раньше это вас устраивало?
Что же произошло сейчас, что вы начали обращать на это внимание
цитата:
Чоловік мене не любить чи я не ціную себе?
?