Життя з військовим
Я жінка військового через війну ми зараз знаходимось в різних куточках України, але зовсім недавно я дізналась що в нього є коханка з якою він жив майже рік, він мені говорить що не хоче покидати мене і дітей (у нас їх двоє) а хоче почати все з чистої сторінки, але я не впевнена чи зможе він не зрадити мені знову! Я просто переживаю що зараз він мені обіцяє що більше такого ніколи не буде а через деякий час знову до неї повернеться! Допоможіть!!!!!
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго часу доби!
Співчуваю Вам ( мені шкода, що ваша родина проходить через додаткові болісні проблеми (
цитата:
зовсім недавно я дізналась що в нього є коханка з якою він жив майже рік,
це була побратимка чи якась жінка з тилу?
психолог онлайн
Що ви загалом відчуваєте у цій ситуації?
психолог онлайн
Євгеній Мишенко
Співчуваю, що Вам доводиться переживати зраду...
цитата:
Допоможіть!!!!!
Хочеться вас підтримати та допомогти... Але якої допомоги потребуєте саме Ви?
Ви хочете зберегти сім'ю?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Добрий ранок!
цитата:
він мені говорить що не хоче покидати мене і дітей (у нас їх двоє) а хоче почати все з чистої сторінки, але я не впевнена чи зможе він не зрадити мені знову!
Складна і гірка водночас ситуація. Прийміть мої співчуття і слова підтримки.
Менше з тим, кілька аспектів потребують визначення.
Ви готові його простити? Чи є це бажання в душі? Чи відчуваєте його щиро? А, може, інші міркування грають роль, наприклад, страхи щодо власного майбутнього і тому подібне?
цитата:
Я просто переживаю що зараз він мені обіцяє що більше такого ніколи не буде а через деякий час знову до неї повернеться!
Ви ж чоловіка краще знаєте, ніж усі психологи світу разом узяті. Наскільки він здатний не тримати слово? Порушувати обіцянку? Визнавати свої помилки і виправляти їх наслідки?
Щодо гарантій, то їх в такому питанні не може бути ніяких. Завжди буде ризик і будуть побоювання. В одному випадку більше, в другому менше. І шанс зберегти сім'ю є, якщо чоловік і жінка цього насправді хочуть, а також вміють працювати над стосунками.
психолог онлайн
Звісно, зрадить. Він УЖЕ зраджує. Процес вже триває. А зрад, як відомо, колишніх не буває.