Криза
Все що мене турбує пов'язано з роботою. Я втратила свою роботу через війну, і вже рік не працюю, не знаю ким би хотіла працювати, а де пропонують в мене або не виходить або я сама через страх кидаю все. Безсилля відчуваю, вину перед чоловіком бо він працює один, мені 25 а я не реалізована...
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня. Що саме в Вас не виходило робити? Чого боїтесь, коли кидаєте роботу? Чим Вам цікаво займатись? Чи подобалась Вам та робота, яка була до війни?
психолог онлайн
Чем занимались ранее?
Нравилась ли работа?
Что именно вы боитесь?
Что не получается?
Как быстро бросаете работу?
Муж говорит вам что-то на тему того, что вы год не работаете?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Наталия Горская
Вітаю. Війна, втрата роботи – це серйозні причини для стресу. Не у всіх людей достатньо ресурсу впоратися з таким навантаженням. Особливо це стосується людей, які мають досвід травматичних подій в минулому, в дитинстві.
Ваша реакція на хронічний стрес вказує, що зараз вам потрібна допомога і перерва в пошуку роботи. Схоже, ваша психіка неспроможна «переварити» важкі події, психічний ресурс вичерпаний.
Як ваш чоловік реагує на те, що з вами відбувається? Чи підтримує він вас? Якщо чоловік не наполягає на негайному виході на роботу, рекомендую вам змінити своє відношення до проблеми, зупинитися, всю увагу звернути на себе: відвідати лікаря, перевірити стан здоров’я. Якщо з тілом все в порядку, тоді потрібно деякий час для накопичення ресурсу. Почніть турбуватися про себе як про дитину: достатньо спати, повноцінно харчуватися, знизити навантаження на психіку (спілкуватися тільки з тими людьми, з ким ви почуваєте себе комфортно, менше читати новин), багато гуляти на свіжому повітрі. Дайте собі перепочинок на 1-2 місяці (а може до кінця війни), і не чекайте від себе результатів. Через деякий час енергія повернеться, ви це відчуєте і зможете знов повернутися до пошуків роботи.
З почуттям вини потрібно розібратися. Вина – це агресія, направлена на себе. Цю агресію потрібно розвернути назовні: ви невинні в тому, що почалась війна і через це ви втратили роботу. Важливо усвідомити, що ви – не робот, ви – звичайна людина, і не спроможні поратися зі всіма проблемами, які відбуваються навколо вас. Зараз так склалося, що ваших внутрішніх ресурсів недостатньо, і це нормально, якщо ваш чоловік потурбується про вас, якщо у нього є сили. Життя довге і, можливо, колись ви будете турбуватися про чоловіка. На те ви й подружжя, що разом долати труднощі.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
мені 25 а я не реалізована...
Вопрос с реализацией может быть решен только в процессе индивидуальной работы с вами.
Потому что общие рекомендации не решат вашу проблему.
А какую помощь вы ожидаете получить на форуме?
психолог онлайн
Доброго ранку, Daria!
цитата:
Все що мене турбує пов'язано з роботою.
На перший погляд, так - пов'язане з роботою. Але це тільки на перший. Насправді ж, пов'язані між собою багато аспектів - сумніви в собі, стресостійкість, страхи, схильність брати вину на себе, послаблений контакт з власними бажаннями тощо. Ось чому зовні не складається. А тут ще й війна, яка, звісно, вносить кардинальні зміни у наше сьогодення. І не кожен здатен витримувати тиск оцих змін.
Словом, криза, як, власне, Ви і назвали свою тему. І, якщо криза, то підходити до виходу з неї бажано і потрібно комплексно. І перший крок - визначити реальний стан речей, з чим Ви вже впорались. А далі спокійно досліджувати усі чинники і обставини, що спричинили кризу. Паралельно запасатись ресурсом, бо він обов'язково знадобиться на шляху майбутніх змін. Колега вище про це дуже розлого зазначила.
психолог онлайн
Звучит так, будто ви переживаєте трудні часи. Втрата роботи може бути складним досвідом і важко знайти мотивацію та наполегливість, щоб знайти нову роботу. Але варто пам'ятати, що це тимчасова ситуація і у вас є можливість знайти нову роботу в майбутньому.
Я розумію, що не знаєте, ким би хотіли працювати. Але можливо стане легше, якщо зосередитись на своїх сильних сторонах і інтересах. Що саме вам подобається робити? В яких сферах ви маєте досвід? Які вміння ви маєте? Це може допомогти зрозуміти, які можливості є відкриті для вас.
Також рекомендую звернутися за допомогою до професійних кадровиків, які можуть допомогти вам знайти нову роботу. Це може включати підготовку резюме, підготовку до інтерв'ю та допомогу в пошуку вакансій.
Не забувайте, що важливо бути терплячим і не відчайватися. Це може зайняти час, але з часом ви знайдете нову роботу і зможете реалізуватися в професійному плані. До того ж, ваші зусилля у пошуку нової роботи допоможуть вам зменшити відчуття безсилля та відчувати більш реалізованим у житті.