Зміна колективу
В минулому році змушена була змінити місце роботи. В новому колективі сприйняли на голках. Стараюсь з усіма ввічливо,доброзичливо, поговорити та вислухати, але до всіх пацієнтів кажу бабуся і дідусь, старшій недуже це сподобалось, сказала з ними не сюсюкатись і не розмовляти. Дивно коли перестала з усіма по хорошому, одразу отримала догану що недотримуюсь етики та деонтології (хоча є мс яка ще гірше гиркає на пацієнтів і вона улюблениця в усіх) . Я не знаю як бути і що робити,я вже втомилась
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Добрий вечір!
цитата:
Я не знаю як бути і що робити,я вже втомилась
Поясніть, будь ласка, від чого саме втомились? Бо Ви навели усього один приклад зміни ставлення до Вас з боку керівництва. Та й з тим треба розбиратись.
цитата:
до всіх пацієнтів кажу бабуся і дідусь, старшій недуже це сподобалось, сказала з ними не сюсюкатись і не розмовляти
Так буквально і сказала - закрити рота на замок і поводитись мовчки? Чи якось інакше наказала?
цитата:
В новому колективі сприйняли на голках.
Правильно я Вас розумію, що усі без виключення члени колективу поставились до Вас вороже? Чи тільки начальство?
І ще питання, як думаєте чому до Вас таке ставлення?
цитата:
В минулому році змушена була змінити місце роботи.
А чого пішли звідти?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337646 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Так і сказала, нічого з ними сюсюкатисб і мовчи.
Всі в цьому колективі злі,про взаємодопомогу я взагалі мовчу, по свободі стараюсь їм допогти з їх роботою, але коли я прошу про допомогу такий вираз обличчя що аж гидко стає. Таке ставлення бо я новенька,і всіх їх тонкощів не знаю. Одне зауважила, вони всі гиркають одна на одну і все норм, як я до них допоможи мені будь ласка,так ті невдоволення.
В втомилася від того що до колег стараєшся добре , а вони так неначебто ти ніхто,до хворих з усією душею,а виявляється що треба зайшов в палату гиркнув зробив з кам'яним обличчям роботу і вийшов. Або я якась не така,або і правильно що всі так налаштовані.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
цитата:
до хворих з усією душею,а виявляється що треба зайшов в палату гиркнув зробив з кам'яним обличчям роботу і вийшов.
Кому треба? Вам ТАК треба? Цим бабусям і дідусям ТАК треба? Чи тим, з ким працюєте (і кому конкретно)?
Вам час якось вже визначитись.
цитата:
Всі в цьому колективі злі,про взаємодопомогу я взагалі мовчу, по свободі стараюсь їм допогти з їх роботою, але коли я прошу про допомогу такий вираз обличчя що аж гидко стає.
Якщо в них така бридка суть, то чого від них ще можна чекати іншого? Чи бажаєте перевиховати?
цитата:
В втомилася від того що до колег стараєшся добре , а вони так неначебто ти ніхто
То Ви задобрити їх хотіли? Сподобатись, щоб не кусали? Або якоїсь справедливості чекали? Як ти до людей, то й вони так до тебе? Але ж це стосується саме людей, а не тих, з ким зараз працюєте.
цитата:
Або я якась не така,або і правильно що всі так налаштовані.
Ви й справді НЕ ТАКА, як вони - тому й не вписуєтеся наче Гидке Каченя з казки Андерсена. І вони теж правильно налаштовані, як в цій казці інші хатні тварини, що шпиняли Каченя. Тому що НІЧОГО йому там, серед них, було робити. Розумієте, до чого це я?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку. В деяких колективах нездорові відносини являються для них нормою. Вам обирати, чи готові Ви поводити себе так, як там прийнято, чи Вам краще буде змінити роботу.
В будь-якому випадку варто задуматись, чому Ви знайшли роботу саме в такому колективі, де колеги агресивно себе поводять між собою та з пацієнтами? Чи вперше Ви відчуваєте себе так, як зараз на роботі?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Так і сказала, нічого з ними сюсюкатисб і мовчи.
Це не її справа, вказувати, як Вам спілкуватись. У Вас свій характер і своя манера спілкування. Все, крапка.
Що робити згідно обов'язків медичної сестри - так, може вказувати. Це я Вам для довідки на всяк випадок повідомляю.
цитата:
Всі в цьому колективі злі,про взаємодопомогу я взагалі мовчу, по свободі стараюсь їм допогти з їх роботою, але коли я прошу про допомогу такий вираз обличчя що аж гидко стає
Розберіться з власними мотивами. Допомагаю для чого, для кого - для них чи все ж таки для себе, аби було легше налагодити контакт?
цитата:
Одне зауважила, вони всі гиркають одна на одну і все норм, як я до них допоможи мені будь ласка,так ті невдоволення.
Ось Ви на собі відчули, як там справа поставлена. То які висновки на рівні поведінки бажаєте зробити?
цитата:
Або я якась не така,або і правильно що всі так налаштовані.
От Ви тільки себе не зраджуйте, а то з'явиться ризик перетворитися на агресивне і хамовите створіння. Воно Вам треба?!