Тривожна думка мучить мене вже 12 годин
Вчора з дівчиною спілкувалися про дитячі травми. І я на емоціях розповів їй про випадок с дитинства де я став жертвою педофілії. Вона була дуже шокована, а потім запитала чи в мене є такі нахили.... Мене це дуже здивувало і обурило але потім вона додала що часто буває коли жертва педофілії з часом сама стає педофілом. Мені огидно і страшно від цього. В ночі після цього я погано спав і дуже тривожився. Зараз в голові думки по типу: " я раптово можу стати педофілом?" , " що мені робити щоб цього не було? " , " в мене ж і думки ніколи такої не було ! Це огидно і такого в світі не повинно бути ! Невже я раптово можу скоїти таке... Я не вірю в це !!! "
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Павлівна Дзьоба
Нiна Iванiвна Уенем
Добрый день! В ваших словах есть очень полезная опора - это не ваша мысль плюс чувство отвращения, опирайтесь на это.
цитата:
в мене ж і думки ніколи такої не було ! Це огидно
Также и здесь, прислушайтесь!
цитата:
Я не вірю в це !!! "
Как Вам слышать себя? И доверять себе?!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340228 для Анна Борисовна Королёва
Я начебто й чую і довіряю собі, але є якісь тривожні думки які починаються з "а якщо", "а раптом", "а не дай бог" и т.п. І такі думки в мене по різним причинам. В мене були консультації з психологом. Мені сказали що в мене ГТР, тепер я переймаюся що це ГТР через цей випадок з дитинства. І з'являється думка по типу "а раптом я випадково зійду з розуму"
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Те, що людина, яка пережила сексуальне насильство в дитинстві, може сама стати агресором, дійсно має місце, але це не часте явище. Навіть якщо була не одна така травмуюча ситуація, це далеко не в кожному випадку призволить до того, що людина стає педофілом.
В даному випадку реакція дівчини вас, скоріш за все, ретравматизувала, бо це дуже делікатна ситуація. І ви дуже смілива людина, що наважилися про це розповісти. Якщо у вас не було думок скоїти з кимось те, що відбулося з вами, то скоріш за все ваша психіка використала інший механізм захисту. Якщо ви відчуваєте тривогу стосовно цієї травми, то з цим треба працювати з фахівцем, хто спеціалізується на сексуальних стравмах.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Мені сказали що в мене ГТР, тепер я переймаюся що це ГТР через цей випадок з дитинства.
Розкажіть, будь ласка, чи триває і як триває ваша взаємодія з психологом щодо лікування ГТР?
Щодо того випадку в дитинстві - все, що з нами відбувається, залишає свій відбиток у психіці, впливає на формування характеру і особистості в цілому. Так що певний зв'язок є. А от наскільки він критичний - цього, ймовірно, ніхто достеменно не скаже.
цитата:
І з'являється думка по типу "а раптом я випадково зійду з розуму"
Варто розрізняти думки, укорінені в реальності, і думки - продукти уяви. Часто наша уява обслуговує своєрідне вирішення внутрішніх конфліктів. Тобто не проживання емоцій, не усвідомлення власного досвіду і конкретних подій, а оперування образами уяви. Зрештою людина замінює реальність на думки про реальність і починає жити у вигаданому світі.
Що стоїть і ховається за вашими думками? Певно ж, страхи. От з ними і потрібно розбиратись в ході взаємодії з психологом. Покращувати контакт з реальністю. Вчитись довіряти собі, довіряти фактам і тим самим поглиблювати відчуття безпеки, забираючи "їжу" у тривожності.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340245 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, зараз з психологом консультуюся онлайн 1 раз в 6-11 днів. Ми займаємося кпт. Розділяємо тривожні думки на різні категорії, і у кожної "категорії" є своє ім'я. Пропрацьовуємо думки, шукаємо звідки росте коріння. Зараз ще налагоджуємо режим сну, бадьорості і їжі. Про конкретно цю ситуацію ми ще не спілкувалися. Загалом про цю ситуацію майже ніколи й не згадував. Але вчорашній діалог з дівчиною мене погрузив в ті спогади і я ніби то пережив все те ще раз. Особливо коли вона сказала що це впливає на сексуальну тягу до дітей в майбутньому. Після цих слів я почав аналізувати все життя і ніколи нічого подібного в мене не було... Лише огида від цих думок. Огида до трепету в серці. Від переживань аж не міг нормально ворушитися. Тіло немов стало ватне.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Мені сказали що в мене ГТР
ГТР - это психическое заболевание.
Вы были у врача? Или кто вам поставил такой диагноз?
Проходите ли вы медикаментозное лечение?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340269 для Светлана Владимировна Киселевская
Я був у психіатра рік тому, і пив есцитам пів року. Потім курс закінчився і через 3 місяці проблема повернулась
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Павлівна Дзьоба
цитата:
проблема повернулась
Значит вам надо опять обращаться к психиатру и продолжать лечение основного заболевания.
В частности, ГТР - если вам поставили именно этот диагноз.
Потому что все ваши навязчивые мысли связаны с вашим расстройством.
И если вы его не будете лечить, то навязчивости будут просто меняться, а не уходить.
цитата:
зараз з психологом консультуюся онлайн 1 раз в 6-11 днів
Вам должно было быть легче уже после первой консультации со специалистом.
А вместо этого вашего состояние усугубилось - появились новые страхи и связанные с ними мысли.
Это говорит о том, что вам или не подходит этот психолог (вы узнавали у специалиста, имеет ли он соответствующее образование и опыт работы с ГТР?) или же надо срочно подключать медикаменты, так как одной психотерапии может быть недостаточно.
психолог онлайн
Спорное заключение что жертва подобного становиться непосредственным инициатором. Вероятнее всего такая реакция возникла из за сложности опыта с которым нужно ещё работать. А с чужим предположением у вас и вышло то что вы чувствуете
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340277 для Светлана Владимировна Киселевская
Хорошо, я прислушаюсь к вашему совету! Спасибо вам огромное
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340236 для Тетяна Володимирівна Плетньова
Дуже вдячний вам за відповідь, я прислухаюся до вашої поради !
психолог онлайн
цитата:
Після цих слів я почав аналізувати все життя і ніколи нічого подібного в мене не було... Лише огида від цих думок. Огида до трепету в серці.
Оце - найголовніше. Бо говорить про Ваше справжнє ставлення до цього. А все інше - надумана фігня, вибачте за вираз, але він точний.
цитата:
Вчора з дівчиною спілкувалися про дитячі травми. І я на емоціях розповів їй про випадок с дитинства де я став жертвою педофілії. Вона була дуже шокована, а потім запитала чи в мене є такі нахили.... Мене це дуже здивувало і обурило але потім вона додала що часто буває коли жертва педофілії з часом сама стає педофілом.
цитата:
Але вчорашній діалог з дівчиною мене погрузив в ті спогади і я ніби то пережив все те ще раз. Особливо коли вона сказала що це впливає на сексуальну тягу до дітей в майбутньому.
Якась, м'яко кажучи, дивна дівчина у Вас. Питати й казати про таке...не подумавши про наслідки.
Треба Вам думати наперед, що можна комусь казати, а що - ні. Бо можете отримати і такий коментар з питанням...
психолог онлайн
Добрий вечір. Ось тут я не згодна, бо людина завжди більше ніж діагноз. І якщо Ви подивитесь на себе з цієї позиції та справді зацікавитесь своїм життям, ви помітите багато чого іншого. Але я задам пииання: ГТР це саме цікаве в вашому житті? Це питання на роздуми...
цитата:
В мене були консультації з психологом. Мені сказали що в мене ГТР, тепер я переймаюся що це ГТР через цей випадок з дитинства