Страх
Добрий. Як позбутися страху? Паніка виникає, якщо чоловік затримується, особливо вночі і без попереджень.
Зразу дзвоню, він все пояснює, все логічно, все зрозуміло, а в мене думки, що щось станеться погане. Дякую
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Добрий вечір. А коли у вас з'явився цей страх? З чого це почалось?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339614 для Ксенія Шалімова
Були ситуації дуже неприємні. І я боюсь, що вони повторяться.
психолог онлайн
цитата:
Які саме? Що відбувалось? Коли страх не на рівному місці, а спровокований реальними ситуаціями, з ним набагато легше розібратися.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339617 для Ксенія Шалімова
Чоловік пив, вживав наркотики, проблеми з поліцією, аварія, бійки - це найгірші моменти
психолог онлайн
Зрозуміло. Тобто ви живете у цьому страху постійно?
Не можете більше довіряти чоловікові?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339621 для Ксенія Шалімова
Виходить так. Як тоді почати довіряти?
психолог онлайн
А як давно це трапилось, скільки часу минуло? Чи дає він приводи зараз (якщо вже минув якийсь час)?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339624 для Ксенія Шалімова
Це триває весь час але періодично. Знайомі вже майже 8 років. І це зразу почалось. Періодичність з часом зменшилась. Але останній рік почастішали випадки і ці ситуації уже дуже серйозні, я розумію, що такого терпіти не можу. Останній випадок тиждень тому. Зараз все добре але тривога мене не покидає. Чи можна повернути довіру?
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Як тоді почати довіряти?
Довіряти зможете в теорії тоді, коли для цього з'являться підстави. А якщо їх нема, то звідки візьметься довіра?! Вона ж виникає не сама по собі. Вам має бути безпечно фізично і психологічно у стосунках з цією людиною. А на сьогодні ви ж цього позбавлені.
На мій погляд, для вас актуальним буде питання з іншої площині - чому ви обираєте бути в постійній тривозі з чоловіком, який поводить себе зазначеним чином??? І не дає ані крихти надії на спокій в майбутньому.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339645 для Владимир Анатольевич Тарасенко
В сім'ї мої вчинки засуджували, висміювали, заставляли робити не так як я хотіла. Вибір хлопця теж не такий. Прийшлось розійтись із хлопцем, який мені подобався, після - відносини ніяк не ладились. Коли зустріла чоловіка - закохалась зразу, відчула любов і прийняття. Коли були конфлікти відчувала страх, що залишусь сама. Вибачала і залишалась сама не розуміла чому. А чому? І що з цим робити?
психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
А чому?
Напевно ж, через страх залишитись самій. А також через невпененість в собі, яка стала наслідком
цитата:
В сім'ї мої вчинки засуджували, висміювали, заставляли робити не так як я хотіла. Вибір хлопця теж не такий.
Невпевненість в собі призводить до поведінки покори старшим (з продовженням у дорослому житті) і бажання підлаштовуватись, аби не втратити їхню прихильність.
Все тягнеться з дитинства, з того, що сформувалося тоді або не встигло сформуватись.
От через це відповідь на ваше питання
цитата:
І що з цим робити?
лежить в площині співпраці з психологом. Саме вона дозволить відродити віру в себе, допоможе вирівняти самооцінку, а також віднайти ефективні способи реалізації власних бажань... без страху і пригнічення себе.
Обирайте фахівця і починайте з ним взаємодіяти. На цьому сайті багато досвідчених спеціалістів.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Страх потрібен людині для захисту від того, що дійсно небезпечно.
У Вас є страх.
Який базується на реальній небезпеці.
Ви хочете "відключити" страх, замість того, щоб звернути на нього увагу та подякувати.
Це ніби сидіти в палаючому будинку і намагатись не боятися.
Природа мудріша за нас.
Щодо стосунків, то Вам важливо розібратися в першу чергу з собою.
Страх залишитись одній заважає бачити всі сторони стосунків, заважає розмірковувати, а чи такі стосунки взагалі мають бути, а яких стосунків я б хотіла.
Чи побажали б Ви таких стосунків своїй донечці?
Дуже шкода, що в дитинстві Ви не отримали такої важливої для кожної дитини підтримки та прийняття.
Але зараз Ви вже доросла, і маєте інші можливості.
І зараз вже Ви , доросла, можете захистити ту маленьку дівчинку всередині Вас.
Наприклад, від таких стосунків, які травмують її ще більше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339677 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Чи можливе майбутнє з чоловіком? Як зберегти стосунки?
психолог онлайн
цитата:
Чи можна повернути довіру?
Це ж ви не хочете (і цілком обгрунтовано) йому довіряти. Повернути що? Наївні мрії що він зміниться, які будуть жорстоко розбиті його поведінкою? Щоб було ще більше болю?
Скажіть, чому ви хочете бути поруч з ним? Ви живете у постійному стресі, постійно стикаєтесь із розчаруванням. Якщо повернете довіру, буде тільки ще болісніше. Та і в принципі, дивлячись реалістично, наврядчи у цих відносинах десь подінеться болючість та страхи. Чоловік же не спиняється і навіть не планує цього робити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339710 для Ксенія Шалімова
Немає куди іти, маленькі діти (6 і 1,5), фінансово залежна від чоловіка, є віра, що він зміниться, люблю, не хочу повертатись до рідних від яких чую ще й досі критику і насмішки. Замкнутий круг
психолог онлайн
Дуже співчуваю вам, що ваші рідні вас критикують та насміхаються. Але жити у такий спосіб - це також нелюбов до себе. Фактично ви продовжуєте у відносинах з чоловіком лінію недбалого відношення до себе. Просто не з родичами.
цитата:
є віра, що він зміниться
А на чому вона базується? Яка вірогідність цього, враховуючи попередні вісім років (і раніше, але без вас). Чому ви думаєте що він може/готовий/буде мінятися?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339735 для Ксенія Шалімова
Не п'є, проводить час із сім'єю, приходить додому вчасно. Але розумію, що це не гарант того, що все буде так і далі. Мене мучать сумніви. Почала копатись в собі, що зі мною не так. Деколи не знаю чи правильно реагую на конфлікти, стараюсь уникати. Багато плачу, коли зустрічаюсь із труднощами, навіть побутовими чи вихованняи дітей.
психолог онлайн
цитата:
що зі мною не так.
А що з вами не так? Чому стали сумніватися у своїх реакціях?
цитата:
Багато плачу, коли зустрічаюсь із труднощами, навіть побутовими чи вихованняи дітей.
Тривалий стрес часто так впливає на емоційний, та і взагалі внутрішній стан. У вас так багато відповідальності, готовності реагувати на непідконтрольні вам події. І насправді, так мало місця особисто для вас, для вашого комфортного життя. Ви чомусь зовсім про себе не дбаєте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339743 для Ксенія Шалімова
Колись твердо стояла на своєму, могла спокійно пояснити свою позицію. Зараз спорів уникаю, якщо щось іде не та кричу, найстрашніше те, що в такому стані ловлю себе
Доповнення від автора
Ловлю на думці, що хочу когось вдарити. Були випадки била дитину і навіть. Істерик у мене не було, а тепер зявилися. Було бажання напитись...
Доповнення від автора
Був випадок, що била себе.
В гостях коли чую спори, серце сильно б'ється, хочу втікти. Боюсь просити допомоги у чоловіка, щоб не кричав. Як привести себе в порядок,таке враження я не можу собою володіти, емоції беруть верх.
Доповнення від автора
Як зрозуміти чи мені потрібні ці відносини? Чи може чоловік змінитися? Як зрозуміти чи стосунки кращають чи це самообман?
Доповнення від автора
І найголовніше як краще для дітей. Відчуваю неймовірний страх нашкодити дітям такою поведінкою. Бачать що часто плачу, кричу. Чи це не травматично для дітей?
психолог онлайн
цитата:
Чи можливе майбутнє з чоловіком?
Напевно, можливі. А чи буде в них радість і спокій? Тривога і нервування точно будуть, якщо чоловік не почне змінювати свій стиль життя. Але я особисто в це мало вірю.
Ви ж - інша справа.
цитата:
Як зберегти стосунки?
Робіть, власне, те, що зараз робите - хвилюйтесь, тривожтесь, ізводьте себе...Такі, які є, стосунки обов'язково збережуться.
А життя саме по собі ніколи не змінюється, тим більше на краще. Його змінюють люди - своїми вчинками, діями у відповідності до своїх бажань і потреб.
Що помітно з ваших дописів - маховик знервованості розкручується все сильніше. Стан погіршується. Цей процес обов'язково потрібно перервати і зрештою зупинити. І не вагатись зі зверненням до лікаря психіатра або невролога, щоби призначив протитривожні препарати. Коли емоційний стан нормалізується, тоді на терапію до психолога - за відбудовою почуття самоцінності.
Доповнення від автора
Справді, мені ввдкрились очі, не знаю чи на все але частково так. Стала розуміти, що зі мною все добре, тільки є інші люди, які мають інші принципи і пріоритети. Зараз проявляється в мені гіпервдячність і співпереживання до рідних і близьких. Не знаю чи це + чи -, але згаю напевне, що нормально.