Емоційна привязаність, страх познайомитися
Мені 19 років, нещодавно закохався в дівчину зі свого університету. Вже другий тиждень боюся з нею познайомитися, в мене страх що вона мені відмовить і всі будуть сміятися. В мене вже були випадки коли любов була не взаємна і через це я впадав в дипресію на пару місяців, боюся що цього разу буде так само. Я дуже до неї привязався постійну дивлюся на її в університеті, її фотографії та відео.Як перебороти страх знайомства, а якщо буде відмова як потім "відв'язатися від неї"?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
А почему все должны смеяться с вас?
И кто эти все?
Отказать девушка может по разным причинам и они могут быть вообще с вами не связаны. Не стоит принимать все на свой счет
психолог онлайн
Здравствуйте!
Если Вы не будете пробовать, то ничего и не будет.
Бывает так, что симпатия может быть не взаимна, но это не значит, что Ваши попытки будут каждый раз неудачны.
"страх що вона мені відмовить і всі будуть сміятися" Почему Вас так пугает чужое мнение?
психолог онлайн
Діма, Ви можете просто познайомитися.
Не обов'язково ж казати дівчині, що вже довго спостерігаєте за нею.
Навіть для початку і не треба цього робити.
Знайти привід, в навчальних ситуаціях їх багато може бути, або щоб хтось запросив і Вас і дівчину в одну компанію.
Таким чином ніякої "відмови " і не буде, адже не буде на що відмовляти.
Просто знайомство та й годі.
І щодо "будуть сміятися " - тут варто розібратися, чому саме Вам так здається, чи був подібний досвід у Вас особисто, чи адекватні /дорослі люди у вашому оточенні, та чому Ви приділяється так багато уваги реакціям не дуже розумних людей.
Коли знайомство вже відбудеться, можна поступово рухатись в напрямку трохи частішого спілкування, щоб дійсно Познайомитися, тобто дізнатись більше про дівчину, щоб вона мала змогу дізнатись щось цікаве про Вас.
А можливо, коли Ви її пізнаєте ближче, то ваше ставлення до неї і зміниться. Адже Вам поки що подобається тільки та її сторона, яку вона демонструє на відео та фото, а це дуже маленька частина людини.
Тому термін "закохався" тут скоріш за все достатньо поверхнево використрвується, хоча Ви й вважаєте це закоханістю.
А ще Вам є сенс попрацювати зі своєю невпевненістю в собі.
Адже ваше ставлення до Себе, віра(а у вашому випадку відсутність віри) в Себе передаються назовні, і оточуючі це відчувають, дівчата також.
А як станете більш впевненим в собі, то і інші це відчують.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338301 для Наталия Горская
Найбільше я боюся що це буде не взаємно, у мене вже були випадки коли я когось любив, а мене ні. Через це я впадав в дипресію мені нічого не хотілося робити, коли я до когось прив'язуюсь то це надовго, а потім відв'язатись дуже важко та боляче.
психолог онлайн
Вам варто попрацювати зі спеціалістом щодо такої сильної емоційної залежності.
Тут варто розуміти, що дуже часто так буває, що люди не співпадають у почуттях.
Це нормально.
Невзаємність буває набагато частіше.
А що саме Вас турбує більш за все?
Ну от не сподобались Ви комусь ?
Що це для Вас означає?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338306 для Наталия Горская
Мене просто до неї тягне, я постійно дивлюся її фотографії, відео, постійно чекаю її в університеті щоб просто на неї глянути. Коли вона мені відмовить буде дуже боляче дивитися на те чого не зможеш взяти. У мене вже таке бувало і щоб розлюбити когось треба було багато часу.
психолог онлайн
Це не любов.
Ви її зовсім не знаєте.
Вам ніхто не буде належати, навіть якщо відгукнеться і буде в стосунках з Вами.
"Не зможеш взяти"- нікого і ніколи не треба "брати ".
Для чого Вам потрібна ця дівчина?
Що для Вас означають стосунки в житті, для чого вони Вам?
Чи були у Вас взаємні стосунки ?
Відредаговано автором 03-04-2023 18:15:08
психолог онлайн
Наблюдать за кем-то издалека это не про любовь совсем. Это про симпатию, интерес. Но, предположу, что вы погружаетесь в фантазии, придумываете какие-то качества девушки, которых может не быть вовсе, додумываете ее образ и в него влюбляетесь. Но этот образ очень далек от реальности. Если вы заметите, что реального человека вы не знаете, максимум это ее внешность привлекательная, то отказ не будет таким страшным.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338310 для Наталия Горская
Якщо це не любов то чому мене так до неї тягне?Стосункі потрібні щоб насалоджуватись один одним і в майбутньому створити сім'ю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338317 для Валентина Михайловна Жемчужникова
З фантазіями ви правильно сказали, але більше мені подобається зовнішість,тому тягне.
психолог онлайн
Внешности для отношений и уж тем более для любви, мало.
У вас был опыт отношений?
Какие отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
психолог онлайн
Вітаю .
"Коли вона мені відмовить буде дуже боляче дивитися на те чого не зможеш взяти". Ви вже впевнені, що вона вам відмовить, тому й не треба й пробувати. Навіщо? Щоб знов відчути себе "невдахою " ? А може для того, щоб відчути себе як у дитинстві?
Які у Вас відносини з мамою? Це дуже важливо, бо на прикладі цих стосунків, будуються стосунки з іншими людьми (особливо з дівчатами). В мене є припущення, що щось таке було у Ваших відносинах з нею.( якщо я не помиляюсь, бажано пропрацювати з психологом відносини з мамою).
На мою думку, Ви дуже схильні фантазувати:сам придумав, закохався, розчарувався, відчув себе відкинутим, впав в депресію".
" в мене вже були випадки коли любов була не взаємна і через це я впадав в дипресію на пару місяців, боюся що цього разу буде так само." Воно й буде так само , бо Ви знов йдете тим же шляхом. Може, діяти якось по іншому? Не тільки спостерігати, а й поцікавитись, що подобається дівчині, чим вона захоплюється, як проводить вільний час. А що Ви можете їй запропонувати, чим Ви цікаві?
Є гарна приказка:" краще жаліти про те що зробив, ніж жалкувати про те, що не спробував". Вам робити вибір: або проявити наполегливість та спробувати "завоювати "дівчину, або знов...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338324 для Оксана Юрьевна Селезнева
Напевно ви праві що потрібно діяти по іншому. Але я не можу зрозуміти причому тут відносини з мамою, у мене з нею звичайні відносини.
психолог онлайн
Что такое обычные отношения?
Отношения с родителями очень влияют на то, как мы выбираем людей, строим отношения с ними
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338336 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Звичайні дружні відносини, допомагають мені. Зараз навчаюсь в універі тому бачу їх лише 1 раз на тиждень.
психолог онлайн
"Але я не можу зрозуміти причому тут відносини з мамою, у мене з нею звичайні відносини."
'Звичайні" вони для Вас, в для інших можуть бути не зовсім звичайні.
Це питання про ваші відносини в дитинстві, бо вони формують подальшу модель поведінки з людьми.
психолог онлайн
Доброго дня, Діма!
Для вас є такі рекомендації, щоб ви змогли
цитата:
перебороти страх знайомства
1. Переконайтеся, що ваш страх розумний і не має підстав. Скоріше за все, дівчина так само хоче з вами познайомитися, як і ви з нею.
2. Подумайте про свої успіхи в минулому. Якщо ви зуміли досягти чогось важливого для себе, то ви зможете переступити через свій страх та здійснити своє бажання.
3. Навчиться контролювати свої емоції. Якщо ви занадто сильно хвилюєтесь, то ваш страх може перетворитися на паралізуючий стан.
4. Зосередьтеся на тому, що вам потрібно знати про дівчину. Наявність інформації зменшить ваш страх.
5. Знайдіть спосіб познайомитися з дівчиною, який буде для вас комфортним. Наприклад, ви можете запросити її на спільний проект або подивитися разом фільм.
6. Пам'ятайте, що познайомитися з дівчиною - це тільки перший крок. Надалі вам треба буде будувати стосунки з нею і для цього у вас також мають бути вміння.
Якщо у вас не вийде самостійно впоратися зі своїми страхами, тоді вам буде потрібна індивідуальна психотерапія.
Можете звернутися до мене, я працюю з такими запитами та допомогу вам.
Бажаю успіху!